droogvoer

Alles over de voeding van katten
Aukje79

Re: droogvoer

Berichtdoor Aukje79 » vr 16 jan 2015, 22:26

Ik zie dat hij de foto niet pakt helaas. Als je lamshart kat googled dan is het een plastic zak met blauw erop. Zakken van 500 gram.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 16 jan 2015, 22:42

Haha super schattig! En ook geen schaamte hé! Hup van mij! Nou ik ga morgen even opzoek naar lamsharten en anders bel ik de slager wel
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 17 jan 2015, 20:51

Hoi Aukje
wat geweldig hoe hij dat vlees pikt ;)) hij is om te zoenen ,je andere kat staat echt te kijken van : oke dan ik doe wel een stapje achteruit dit hoort voor hem zeker zo ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

heidifleur
Contacteer:

Berichtdoor heidifleur » zo 18 jan 2015, 18:41

Amaai wat een diefje Heerlijk om te zien !

thenakedlove.be
Groetjes
Heidi

www.thenakedlove.be

Aukje79

Berichtdoor Aukje79 » zo 18 jan 2015, 20:18

Pepa en eten.... Tja, hahaha. Hij schrokt altijd zijn bak leeg en gaat dan jatten van de andere katten. Zij vinden het gelukkig allemaal prima. Ik moet er echt bij blijven anders vreet hij alles op en hebben de andere niks, hahaha.

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » zo 18 jan 2015, 20:57

Had je trouwens Barf voor katten gehaald? Bij honden zit er namelijk pens in, dit stinkt verschrikkelijk en vinden de meeste katten heel vies. Wat is Pepa een kleine dief trouwens! Grappig om te zien en heel herkenbaar :)

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » zo 18 jan 2015, 22:40

Ja BARF katten vis... dacht dat ik doodging toen ik mn koelkast opentrok en hij heeft er alleen in gelegen om te ontdooien neem aan dat dat niet binnen 24 uur bedorven is... maar ik heb goeie tips gekregen en mn supermarkt verkoopt kippenlevertjes en kippenhartjes haha. En tegen die tijd koop ik zooplus gezond blikvoer met rauw voeren en natuurlijk onbeperkt brokken.. krijgen ze nu overigs ook. Pfff kan niet wachten echt aftellen nu!
Groetjes Miran

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » za 14 feb 2015, 02:42

Vraagje!

Ik kreeg een mail over het voer van Bozita en Smilla en nog een aantal die wel bekend waren haha. Is er iemand die dit voert? Ik ken het verder niet..

Thanks weer!
Groetjes Miran

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » za 14 feb 2015, 11:27

Ik heb er geen ervaring mee maar vind de samenstelling niet heel geweldig op het eerste gezicht. Misschien dat anderen er wel ervaring mee hebben?

Het is ook best lastig vind ik droogvoer. Ik voer het als m'n katten een oppas hebben als wij er een keer niet zijn. Maar het was best lang zoeken. Ik denk dat er ook niet een voer geschikt is voor alle gevoelige katten.

Ik heb best veel compleet graanvrije brokken geprobeerd, zonder goed resultaat. De oudste bleef aan de diarree. Nu krijgen ze Cat lovers gold, daar zit wel rijst in maar geen gluten. Normale poep, maar wel heel veel drinken (met vers drinken ze hier nooit). Het zal wel normaal zijn maar het valt zo op als ze dat gewoonlijk niet doen.

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » za 14 feb 2015, 11:58

Ik kon de samenstelling niet vinden.. maar hier voeren de meeste carocroc, dat vinden ze hier 3x niks.. ze eten nu RC 32. Straks ga ik wel over op RC sensitive als die kleine komt.

Jammer he dat er nou geen brok is om alle katten tevreden te houden haha

Nou ben benieuwd of iemand ervaring heeft
Groetjes Miran

Terug naar “Voeding”