droogvoer

Alles over de voeding van katten
mirnadaa

Re: droogvoer

Berichtdoor mirnadaa » zo 15 feb 2015, 21:16

Hoiii Wil! Ik kan blond zijn hoor dat ik het verkeerde nummer heb RC fit is het de rode... maar heb Maris gesproken maar ga toch proberen om CC te gaan geven duurt alleen ff iets langer met mijn meid voordat ze eraan gewend is maar ze gaan het vanzelf wel eten toch??? Haha
Groetjes Miran

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » ma 16 feb 2015, 23:23

@ Peggy. Ik zou ook niet 100% graanvrij maar 100% vlees. ohmy_sm Maar vlees is ook wel weer een relatief begrip. En vers is ook zeker niet altijd de oplossing, er zijn uitzonderingen. Al is hun gestel er wel op gemaakt, dat scheelt wel een hoop.

@ Miranda. Ownee wat een kluns! En dan zeggen ze dat katten niet dooreten zoals vissen.... Je kunt ook beginnen met af en toe iets uitproberen, kijken wat werkt. RC zou wel makkelijk zijn met je andere katten. Zo'n bloterikje erbij zal al voor een hoop verandering zorgen. smile7_sm

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » ma 16 feb 2015, 23:30

Ja hoop het! Misschien ben ik ook wel te snel gestopt met het geven van CC.. ik had zoiets van crap ze lusten het niet! En hup weer over op RC.. nu zijn ze gelukkig ook totaal niet verwend pffff haha

Maar indd wat je zegt een bloterikje in huis zal wel voor ophef zorgen... al maak ik me minder zorgen over mijn Dot dat is net een makke beer... mijn meisje Sikke zal denk een verrassing worden hoe ze gaat reageren
Groetjes Miran

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » ma 16 feb 2015, 23:48

Er is niets mis met je katten verwennen! En daar maken ze uiteraard graag misbruik van...

Ik dacht ook dat mijn rustige een nieuweling eerder zou accepteren maar het ging compleet andersom. Altijd verrassend katten. Zijn de rassen die je nu hebt rustig of ook zo hyper als de sphynx?

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » ma 16 feb 2015, 23:53

Oww balen zeg! Ik heb 1 schijndooie en 1 actieveling. Mijn dove doet eigenlijk niks anders dan eten en slapen en mijn Sikke is de prater in huis.. die miauwt de hele dag door haha wel gezellig! Maar gelukkig kan ze zichzelf heel goed vermaken want Dotje wil alleen achter de aan rennen voor 5 sec dan is die er weer klaar mee.. tenzij de laser komt! Dan is hij ineens megaaa actief! Hij kan het wel haha
Groetjes Miran

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » ma 16 feb 2015, 23:59

Het viel wel mee hoor. Mijn humeurige oudje accepteerde hem eerst, toen pas de rustige.

Dan past zo'n blote stuiterbal er vast goed tussen! Met een beetje geluk klikt het en kunnen ze lekker samen spelen.

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » di 17 feb 2015, 00:30

Raar he hoe het kan lopen! Ben meer benieuwd hoe het gaat straks! maar omdat dotje doof is en als hij miauwt klinkt het net als een luchtalarm.. Sikke vond dat in het begin dood eng haha Ik trouwens ook! Schrok me rot haha
Groetjes Miran

marisser

Berichtdoor marisser » di 17 feb 2015, 10:06

Nou Miranda dat komt wel goed hoor je bent immers 2 weken vrij om ze goed te introduceren.
En wat het eten betreft als ze 5 dagen geen hap hebben gegeten dan moet je uit kijken voor lever vervetting.
Ik zou eerst beginnen met kwart CC en 3kwart RC en dan elke week een kwart voer wisselen.
Komt wel goed hoor. En als het niet lukt kijken of de kleine man het goed doet op ander voer.

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » di 17 feb 2015, 12:57

Jaa indd toen dot zo ziek was had hij binnen 2 dagen kans op levervetting gezien zun gewicht maar ik mix het ff en anders heb je een zak CC extra in huis haha
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 17 feb 2015, 20:17

Hoi Miranda
Kleine kittens accepteren ze altijd veel sneller dan een oudere kat dat scheel heel veel ,
de laatste 2 toch wel iets grotere kitten hebben ze hier ook gelijk geaccepteerd ,spannend he

Met dat voer komt wel goed ,neem je tijd meid
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Voeding”