Kat stikt in brokjes?

Alles over de voeding van katten
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Kat stikt in brokjes?

Berichtdoor Wil » ma 30 mar 2015, 09:53

Hoi Elize super meid ,ze moet er gewoon aan wennen ,hou je poot stijf dan eet ze het wel ,
Niet al het vlees ruikt sterk hoor ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

nonalize

Berichtdoor nonalize » di 31 mar 2015, 09:47

euuuhhhh blehhh ik ben t zat. Heb een aantal smaken geprobeerd maar ik vind ze allemaal zo stinken als ze ff staan. Ben er al een paar dagen zelf van aan het overgeven. Jasper moet het al hellemaal niet ruiken haha. Toetje voer ik jnu maar brokjes van het voeder/speelbord dan kan ze niet schrokken en ik blijf er dan bij. Misschien dat ik het na de zwangerschap weer probeer.
Groetjes Elize

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 31 mar 2015, 10:53

Arme jij ,kan me voorstellen dat je die lucht nu niet verdraagt ,dat is een top idee van jou om haar zo eten te geven ,
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 09 apr 2015, 21:58

Oh bah Elize, het stinkt al, maar als je zwanger bent is het natuurlijk nog erger!! Fijn dat je toch een andere manier hebt gevonden om haar te laten eten...
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 10 apr 2015, 08:30

Heb je al eens carnibest geprobeerd. Ik ben ook snel ergens vies van maar dit mag gewoon in de groentela van m'n koelkast staan, het stinkt totaal niet! Het gehakt van AH stinkt meer. Met een worst van 500 gr doen ze 2 dagen dus het staat toch zo'n 24 uur onbevroren in de koelkast. En eerlijk waar het is echt niet vies. Helaas is het wel wat duurder maar ik heb het er voor over [WINKING FACE]

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 10 apr 2015, 09:24

Hier ook Carnibest. Stinkt totaal niet. Heb een keer Barf gekocht, tering zeg dat rook je wel! Zelf eet ik geen vlees dus zowiezo die geur en dat bloed enzo was wel even wennen. Maar de Carnibest ruik ik dus niet. Wbt. de prijs: ik koop worsten van 1 kg, dan is t goedkoper dan met worsten van 1 pond.

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 10 apr 2015, 10:36

Carnibest heb ik in het verleden al wel eens gehad. Het vervelende is dat ze hier echt heel moeilijk doen op rauw. Ik kan alles continu weggooien en ik vind t van degomeat eerst ook niet stinken maar als ik het gemengt heb en het staat ff een tijdje dan v indt ik het echt afschuwlijk. Maar misschien komt het ook door de gedachten erbij, we hebben vlak buiten Nijverdal Rendac zitten ( die halen en verwerken dierlijk restmateriaal en kadavers) Van kleins af aan walg ik al van die vrachtwagens en bij het zien van die dingen krijg ik al neigingen om over te geven en die lucht die er vanaf kan komen... tja dat lijkt dus op de lucht van vers voer nadat het een tijdeje heeft gestaan... of het zit allemaal in mn hoofd rolleyes1_sm
Maar ik ga er nu ff niet mee verder... maar bedankt voor de tips dry_sm
Groetjes Elize

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 10 apr 2015, 18:59

Ha Ha Elize
je kan het echt heel smakelijk brengen ;)))) zal er ook nog mee te maken hebben dat je zwanger bent he ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Voeding”