Mastery

Alles over de voeding van katten
Bridget

Re: Mastery

Berichtdoor Bridget » di 20 okt 2015, 09:49

Dat is jammer Bridget, moet je heel wat zakken bestellen......gelukkig wordt het gratis bezorgd razz_sm .

Mason hier vindt de brokken erg lekker, maar ik kan nog niet zeggen dat z'n drollen steviger zijn.....maar hij krijgt t ook
nog maar een paar dagen, dus het moet nog even de kans krijgen.
Het is iig ook nog iets goedkoper dan Orijen, wat ie normaal eet....dus dat is dan ook weer mooi meegenomen toppie_sm
Ja zakjes van 3kg voor 8 katten...dat is er snel door! Normaal met de RC doe ik nog geen maand met 10kg.

Ik merkte hier eigenlijk best snel verschil, op nog geen week tijd was het al beter. Voor mij maakt de prijs geen verschil, in tegendeel, de Mastery komt iets duurder uit dan de RC/Hills...Dus eigenlijk hoopte ik daarom dat er grotere zakken beschikbaar zouden zijn, bij Hills/RC is het ook zo, hoe groter de hoeveelheid, hoe goedkoper de verpakking. Maar idd het word gelukkig gratis aan huis gebracht lol_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 20 okt 2015, 19:43

Hoi Gerrie
al een wonder dat Mason brokken eet zonder dat de poep eruit loop ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

g.w.

Berichtdoor g.w. » di 20 okt 2015, 21:22

Hoi Wil, ja die dunne poep blijft een "probleem". Toen hij bij jou vandaan kwam zat hij op rauw en dat heeft hij nog jaren gegeten, maar
zelfs toen had ie geen stevige drol.
Op een gegeven moment wilde hij het niet meer, we hebben verschillende merken geprobeerd....Carnibest, Lotgering noem ze maar op,
hij liet het allemaal staan.

Orijen brokjes vindt hij lekker gelukkig (alleen de visvariant), maar ja, die dunne poep blijft.....dus ik dacht wie weet wordt het met Mastery
iets beter maar tot nu toe geen verandering. Hij vindt t gelukkig wel lekker, dat is op zich al een wonder want hij is een enorm slechte eter.
Maar we houden nog even vol, wie weet.... razz_sm
groetjes Gerry

Renevo

Berichtdoor Renevo » za 21 nov 2015, 12:30

Hier gaat het steeds goed op de Mastery brok. Zo goed zelfs dat Jinx wonder bo wonder van 4,7 kg is afgevallen naar 4,5 kg. Ben zo blij want het was wel echt nodig. Dus vanaf eind van dit maand word de licht brok gemengd met gewone brok. Jinx mag nog wel 100 tot 200 gram afvallen, maar het kan hopenlijk met dit gemengd voeding ook gebeuren.
Jinx speelt ook nu weer meer, en dat hielp ook bij de verliezen van het nodige grammetjes. Zij zit gewoon lekkerder in haar vel en dat merkt ik.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 21 nov 2015, 20:33

Hoi Hoi
Gerry wat balen he dat dat dan nooit meer weggegaan is bij Mason ,ik weet nog dat we hem kregen je een spoor van poepdruppels kon volgen van waar hij gelopen had ,doordat hij dekkater was hadden we de kans om hem alleen op rauw vlees te zetten ,

Ik ben blij dat hij het redelijk goed doet op deze brok ,hij was alles behalve een makkelijke eter ,,

Super Rene dat het bij jou ook zo goed bevalt dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

g.w.

Berichtdoor g.w. » zo 22 nov 2015, 09:49

Nou intussen vindt ie deze ook al niks meer sad1_sm en het hielp ook niks tegen de dunne poep.

Orijen vis brokjes vindt ie nog wel steeds ok, maar hij eet echt mondjesmaat.......ik zie hier allemaal van die lekkere spekbuikjes
voorbijkomen, dat is iets wat bij Mason dus nooit gaat lukken razz_sm .....
groetjes Gerry

Terug naar “Voeding”