Moeilijke eters

Alles over de voeding van katten
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Moeilijke eters

Berichtdoor Wil » di 10 mei 2016, 18:38

Het is gewoon balen als je geen goede eters hebt ,je wilt ze zelf altijd zo graag verwennen ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

inba

Berichtdoor inba » wo 11 mei 2016, 10:52

Na jarenlang Royal Canin Dental met smaak te hebben gegeten worden die brokken ineens niet meer aangeraakt.
Een paar maanden terug kreeg ik een proefzakje Perfect Fit Senior en nu wil Tonto niet anders meer. Ook Sawato is gek op deze brokjes. Het is voordeliger dan RC, dus ik vind het prima. toppie_sm

Wat natvoer betreft is het heel wisselend. Met grote blikken hoef ik niet aan te komen, die bekijken ze niet eens als ik ze open maak.
Wel aten ze bijna de verpakking mee op van Sheba Délices du Jour. Dat was vorige week in de aanbieding, dus ik me een breuk gesjouwd (+ gat in portemonnee) en ja hoor, net als Wil al schreef... nu hoeven ze het niet meer. mad1_sm
Ik heb werkelijk alle natvoer al eens geprobeerd, van duur tot goedkoop. De goedkope van Appie en Lidl is absoluut niets, een enkel keertje de kuipjes van Aldi (8+ in saus) willen ze weer wel.
Ik zeg wel eens tegen die lastige etertjes van mij: in China wonen miljoenen katjes die hier een moord voor doen....

Barf een keer geprobeerd, wordt niet gegeten.
Volgens mijn dierenarts moet ik rauw vlees eerst in de diepvries stoppen en na het ontdooien mogen ze het pas hebben. Tonto eet dan graag een stuk kipfilet, Sawato trekt zijn neus op.
Af en toe is Tonto ook bezeten van blikjes tonijn, maar alleen tonijn in groentesaus. Geen zalm in blik.
Verse of gekookte vis vinden de heren ook maar niets, hoewel een stukje van verse haring is weer wel lekker.
Bestel ik eens een thuismaaltijd bij de Chinees wordt de kip of vlees bijna van mijn bord gerukt.

Eendagkuikens durf ik eigenlijk niet aan te beginnen, die worden natuurlijk mijn hele huis door gesleept, dan zit alles onder de rotzooi.

Ach, ik heb de moed allang opgegeven. Ze moeten maar eten wat ze krijgen voorgeschoteld, zo niet hebben ze ook geen trek. scratch_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 11 mei 2016, 19:08

Ha Ha Ien
draken zijn het he ,het stomste vind ik achteraf altijd ,dat ik meer plezier heb in blikjes en kuipjes en weet ik veel wat kopen dan hun ,
ik zie ze al voor me lekker smikkelen ,ze staan dan bijna altijd om me heen met een blik van WAUW wat heeft ze ,zet ik het op de grond ruiken ze en lopen weg ,
soms willen ze nog wel een een hapje nemen ,denk dat ze dat doen om mij te plezieren ;) wat ze wel heerlijk vinden zijn de Felix zakjes dan de in gelei ,,let maar op tot ik 10 dozen heb gekocht willen ze het niet meer ;)

Ach Ien we doen ons best laten we het daar op houden ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Voeding”