Kattenren aanschaffen ja of nee

Hoe wonen jouw katten. Vertel het hier.
moon1970

Re: Kattenren aanschaffen ja of nee

Berichtdoor moon1970 » zo 13 nov 2011, 17:11

geertje is dat gewoon een net/gaas wat je dan strak gespannen hebt? laat je ze ook wel eens alleen buiten ?
Groetjes Monique en knuffel van Rani en Feetje....

geertje

Berichtdoor geertje » zo 13 nov 2011, 17:18

Op de 2e verdieping van ons huis, daar waar de kamer van Reintje is, is er een terrasje waar we het gaas gespannen hebben. Het is inderdaad een gewoon net maar doorweven met staaldraad.

phpBB3/viewtopic.php?f=100&t=965&p=28362&hilit

Maar dan hebben we ook een afgemaakte tuin. Alleen zou ik ze nooit buiten laten, zelfs in de tuin houden we altijd een oogje in het zeil, vooral omdat ze zoveel uitsteken en opeten. Uit de tuin geraken ze niet.

phpBB3/viewtopic.php?f=34&t=2631&p=62936&hilit
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

moon1970

Berichtdoor moon1970 » zo 13 nov 2011, 17:26

Nog 1 vraagje Geertje :) Klimmen ze ook wel eens in het net? Ik ben nu aan het bedenken hoe ik het vast ga zetten . Ik dacht misschien een houten frame maken en het net daar strak tussen spannen maar als ze daarin klimmen weet ik niet of het sterk genoeg is.

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 13 nov 2011, 17:29

Moest je gebruik maken van een houten frame kan he natuurlijk sterkere draad nemen
Groetjes Hildeke

riddle

Berichtdoor riddle » zo 13 nov 2011, 17:49

Ik heb zelf 3 rennen, die onderling verbonden zijn door een tunnel van 50x50cm, zodat de poezen er mooi rechtop kunnen in lopen, en heb er nooit spijt van gehad.Het was een dure bedoening, maar als je ziet hoeveel plezier de dieren er aan beleven, is dat snel vergeten.Ook mijn sfynxje geniet er van buiten te zijn, zelfs als het sneeuwt wil hij een luchtje happen.Daarna gaat hij niet meer van de verwarming af natuurlijk...
Als je met een balkon zit lijken die netten me wel handiger, misschien kun je dan met een luikje in de deur makkelijk de in- en uitgang regelen.
Met de netten zelf heb ik geen ervaring.In Nederland worden die veel gebruikt denk ik.

geertje

Berichtdoor geertje » zo 13 nov 2011, 18:19

Nog 1 vraagje Geertje :) Klimmen ze ook wel eens in het net? Ik ben nu aan het bedenken hoe ik het vast ga zetten . Ik dacht misschien een houten frame maken en het net daar strak tussen spannen maar als ze daarin klimmen weet ik niet of het sterk genoeg is.
Ze klimmen er wel eens in ja. maar hier hangt het net met stevige haken vast bovenaan en aan de zijkant.

moon1970

Berichtdoor moon1970 » zo 13 nov 2011, 18:35

oke dus het net is wel stevig genoeg als ze erin klimmen, ik denk dat ik het maar ga bestellen want is nu in de aanbieding. Ga ik nog wel even naar een bouwmarkt voor een paar balken ofzo voor het frame. En dan maar zien hoe ik het in elkaar ga knutselen,heb denk ik ook wel een boormachine nodig bedenk ik nu.
Weet jij al hoe je het gaat doen met je balkon An want die van jou is ook een gedeelte rond dus is wel lastiger om te maken denk ik? Of ben jij wel heel erg handig ;)

geertje

Berichtdoor geertje » zo 13 nov 2011, 18:43

An, als je nu eens het geraamte van een zonnetent zou nemen en daar het gaas overtrekken, is dat geen idee?

Afbeelding

riddle

Berichtdoor riddle » zo 02 aug 2015, 23:18

Is er iemand die ervaring heeft met Otten Pet Cages?
Te vinden op www.kattenrennen.nl
Ik heb een offerte laten maken, omdat één van mijn rennen aan vervanging toe is,maar ik vroeg me af of iemand er al mee gewerkt heeft en hoe dat is verlopen?
Ann

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 03 aug 2015, 19:03

Hoi An
super dat je een nieuwe ren laat maken ,we hebben er geen ervaring mee ,maar weten wel dat ze er mega van genieten ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Huisvesting Binnen & Buiten”