Kattenren in de tuin

Hoe wonen jouw katten. Vertel het hier.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Kattenren in de tuin

Berichtdoor Wil » wo 15 mei 2013, 19:51

Zo Marthe nu is hij nog veeeeel mooier ;) TOP!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jalinaziva

Berichtdoor jalinaziva » do 16 mei 2013, 15:58

Dat is heel mooi geworden dry_sm . De katten zullen tevreden zijn . Kunnen ze lekker buiten .
Bij ons was het zo dat we alle beplanting die tegen de muur stond weggedaan hebben . De bomen die te dicht bij de muur stonden hebben we ook weggehaald . Toen waren er nog 2 hoge bomen waardoor ze ook wel konden ontsnappen . Deze heb ik ook omgedaan . Deze die er nu nog staan staan ver genoeg van de muren en, er wordt regelmatig gecontroleerd of de takken voor geen ontsnappingspogingen kunnen zorgen . Zo kunnen de katten lekker buiten en niet weg .
Wat me wel opvalt is dat Zen niet zo naar buitengaan verlangt . Het gebeurt, maar, ze komt altijd vlug terug binnen . Maar, ze zal ooit wel begrijpen dat buiten zijn wel leuk is . Ik denk ook dat het er veel mee te maken heeft dat ze dit totaal niet gewoon was en, dat buiten zijn voor haar misschien wat eng is ... . huh_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 16 mei 2013, 19:02

Hoi Hoi
Ik hoop dat Zen het buiten toch lekker gaat vinden ,het is zo gezond voor ze ,en ze krijgen een hele mooie kleur ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jalinaziva

Berichtdoor jalinaziva » vr 17 mei 2013, 16:03

Ja, Wil , dat hopen we ook . Voorlopig houdt ze het op genieten van het zonneke binnen (als het schijnt natuurlijk lol_sm ) . Maar, ik denk dat ze met de tijd wel naar buiten zal gaan en, als wij dan buiten zitten zal ze er ook wel bijkomen . En, anders nemen we haar wel mee . Onze andere katten houden er in ieder geval heel veel van .
En ja, ik zie dat aan de naakthondjes , die krijgen dan ook zo'n mooie kleur . Helemaal anders dan dat afgetrokken winterkleurtje hé laugh_sm .
Afbeelding

Terug naar “Huisvesting Binnen & Buiten”