Diverse reacties over de Sphynx en tip betreft de oortjes?..

Alles over de huid en vacht van je kat,het in bad doen, pedicure, oren reinigen enz.
Milo

Re: Diverse reacties over de Sphynx en tip betreft de oortje

Berichtdoor Milo » wo 20 jun 2012, 15:00

Dat is idd degene ik het ook over had dus helemaal goed gegokt ;-)
Groetjes Miranda

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » do 12 jul 2012, 19:26

Was het alweer helemaal vergeten maar hij is hier al een tijdje binnen en heb hem inmiddels een paar keer gebruikt. Ik vind het niet om over naar huis te schrijven, zeker niet verkeerd spul maar het heeft hier zijn meerdere moeten erkennen. Ik heb hier zulke oorsmeerkanonnen rondlopen niet te kort. Blits is heel erg en Sambal was ook altijd zo erg. Binnen no time weer vies. Ik had al goede oorcleaner en ik vind deze niet beter (ook niet veel slechter trouwens hoor). Voor de prijs een hele goede cleaner en ik blijf hem gebruiken maar geen wondermiddel (helaas lach_sm dat blijft scheppen angel_sm )
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Milo

Berichtdoor Milo » do 19 jul 2012, 16:46

Ooh dat is wel jammer na de wel vele goede resultaten.
Maar ook logisch, wat bij de 1 goed werkt hoeft niet bij ook de ander te werken natuurlijk.
Wel jammer want prijsje is ook wel leuk lol_sm
Groetjes Miranda

moon1970

Berichtdoor moon1970 » do 19 jul 2012, 17:03

O ja Trixie ohrenpflege ik heb het ook gekocht en nu 2 keer gebruikt. Een maand geleden voor het eerst en twee weken terug nog een keer. Ik heb wel goede resultaten bij zowel Feetje als Rani veel minder oorsmeer. Ik ben er erg blij mee want nu minder vaak schoon maken en Feetje heeft ook veel minder jeuk aan haar oortjes want ze krabt veel minder met haar pootje. Ik heb hiervoor nog nooit een product gebruikt voor de oortjes dus kan niet vergelijken met een ander product.
Groetjes Monique en knuffel van Rani en Feetje....

Milo

Berichtdoor Milo » vr 20 jul 2012, 01:02

Moet bekennen dat ik ook nooit eerder ander spul had hoor...maar gebruikte dit (daarvoor niks) en beviel super.
Mijn hond heeft idd ook vaak jeukoren...gooi er dan ook wat van dit in en vrijwel meteen over.
Ik ben nogsteeds zeer tevreden maar nogmaals...zal idd niet voor iedereen werken natuurlijk, ook logisch...
Groetjes Miranda

Terug naar “Huid & Vacht”