Vraag over vlooien

Alles over de huid en vacht van je kat,het in bad doen, pedicure, oren reinigen enz.
MaaikeV

Re: Vraag over vlooien

Berichtdoor MaaikeV » za 21 jun 2014, 14:28

Ja de omgeving moet ook wel, anders springen ze weer terug naar de haarballen :/
Na 10 dagen moesten we van de DA weer een pipetje geven.. en zag dit ook terug op google, dus dat ga ik wel doen..
Want na max 10 dagen zijn alle eitjes ook weer uitgekomen en kunnen die vlooien ook mooi weer weg :)

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 21 jun 2014, 15:14

Heb idd. ook één keer een schuimbekkende kat gehad na vlooienspul druppelen achterop de nek. Sindsdien kregen mijn haarballen elk voorjaar een vlooienprik bij de DA, was geloof ik geen gif maar iets waar de eitjes niet van konden uitkomen. Of ze kregen iets voor door het eten, heette geloof ik Program. Het was makkelijk en werkte wel.

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » za 21 jun 2014, 19:51

Ah oke, dank je! Zal dit even in mijn achterhoofd houden voorals dit niet werkt en ik iets anders moet doen :)

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 21 jun 2014, 22:38

In het zomer seizoen als deze doe ik bij iedere Sphynx 3 of 4 druppels stronghold in de nek. Ter bescherming voor in de tuin dat ze geen oor mijt op lopen. Ze hebben er allen geen last van maar deel ook 1 pipet over 3 katten.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Huid & Vacht”