Vandaag in Ommen wezen testen en jahoor weer ,

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
riddle

Re: Vandaag in Ommen wezen testen en jahoor weer ,

Berichtdoor riddle » do 02 feb 2017, 20:14

Het is niet waar hé, alweer een HCM positieve kater! Het zit jullie niet mee.Ik vind het niet alleen erg dat jullie geen goede fokkater vinden, maar ook dat je telkens weer gehecht raakt aan zo'n ventje en er dan afstand van moet doen! Vreselijk! Arme jongen! En wat zegt zijn fokker? Haalt die nu ook die lijn uit de fok, of doet - ie lekker verder?
Ann

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 02 feb 2017, 20:37

Wat een klote nieuws Wil. Weer één die positief is. Het houdt niet op.
Hopelijk krijgt het ventje geen klachten. Hij gaat in ieder geval een mooi leven tegemoet bij Donny en Dimples.

Gelukkig je eigen fokje Paris wel goed.

En die Gerben moet eerst eens leren normaals Nederlands te schrijven en niet meer te liegen.
Daarna moet hij zijn huiswerk eens gaan doen en stoppen met fokken. Wat een nare man.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 02 feb 2017, 22:36

Hoi Ann,
inderdaad arm ventje en ik hoop zeker dat hij geen klachten krijgt zou super wezen ,

Zijn zusje word ook gelijk uit de fok gehaald ,zijn vader met die mensen heeft ze geen contact meer mee ,
Het is een hele aardige fokker geen ruzie geen ellende dat is toch al heel fijn in de katten wereld ,

Ik heb haar vanmorgen gelijk foto's gestuurd om te laten zien dat hij geholpen was ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 02 feb 2017, 22:40

Clem je mag het eigenlijk niet zo zeggen maar ik ben vreselijk blij dat het niet Paris was ,,Hij heeft nog geen kinderen gegeven ,

Ja niet te geloven weer dat verhaal van Gerben wat denkt hij hier nu mee te bereiken ;((( Hoezo propofol deskundige
Hoezo is Rob nu in 1 x een Cardioloog ,het is proberen de mensen bij degene die GOED testen weg te houden triest.
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » vr 03 feb 2017, 09:41

Gelukkig heeft hij geen nakomelingen en wat fijn hoe de fokker reageerd. Nu duimen dat hij oud word zonder klachten..

Wbt propofol, alle narcose middelen zitten risico's aanvast, MAAR ik denk dat de verwarring hierin zit: dat in een geval zoals dit met een HCM echo... Dan word er GEEN volledige dosis toegediend, maar net genoeg dat de kat rustig is, (risico's worden nihil met zon klein beetje) Althans, toen Pipo gesedeerd werd voor een HCM echo, kon hij gewoon zijn hoofdje optillen tussendoor en had hij zijn oogjes op "half" staan, dus hij was er wel en niet bij... (wat er voor mij uitziet als niet volledig gesedeerd, zoals bijvoorbeeld tijdens een operatie ofzo,)

Pipo is vaker zonder sedatie getest dan met, (met Pipo kan dat ook prima zonder sedatie, hij blijft nu wel liggen) De keren dat hij is getest zonder sedatie kwamen de metingen overeen met de metingen van de test met sedatie, dus of het invloed zou hebben.. ? Bij Pipo niet die bleef gewoon Positief op HCM.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 03 feb 2017, 09:52

Oh wow het is inderdaad net Pinkiepoes! wub_sm wub_sm wub_sm Alleen andere kleur oogjes geloof ik. Overigens zou het mij niet verbazen als Pinkiepoes ook een outcross overgroot-oma of -opa heeft, een Devon vermoed ik dan.

Wat vreselijk naar dat hij positief is, en wat goed dat hij een huisje gevonden heeft. dry_sm
Hopen dat jullie nou es een keer geluk gaan hebben met gezonde katers fingers_sm
Je krijgt kopjes van Pinkiepoes die nu spinnend over het toetsenbord loopt.

Terug naar “HCM Test Hoek”