Sambal voor hertest op 24 februari

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Hildeke

Re: Sambal voor hcm test op 14 maart

Berichtdoor Hildeke » do 17 feb 2011, 14:17

dance4_sm Wat een opluchting moet dit zijn. clapping_sm
Groetjes Hildeke

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » do 17 feb 2011, 15:32

Wat fijn dat haar ademhaling weer normaal is, dat zal een hele geruststelling zijn.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 18 feb 2011, 10:41

Hoi Mar
hoe gaat tie met Sam ,kun je merken ,dat ze met meer medicatie het beter doet nu ,??
Zou wel heerlijk wezen he ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » vr 18 feb 2011, 12:52

Hoi Wil
Gelukkig merk ik inderdaad dat ze het beter doet op deze dosering! Wel ben ik nog erg alert want het is afwachten of het ook zo blijft maar voorlopig ben ik heel tevreden. Haar ademhaling vandaag weet ik niet helemaal zeker want ze werkt echt niet mee nu maar het is in ieder geval netjes rustig. Alleen als ze wakker wordt verslikt ze zich wel eens maar dat had ze hiervoor ook al. Gisteren heeft ze helaas enorm gespuugt omdat ze als een bezeten gek veel vlees heeft gegeten en dat trok ze niet, echt zielig maar dat heeft niks met de hcm te maken. Ik kom weinig op t forum sorry alleen per telefoon nu want mw. heeft ook op het toetsenbord gekotst whistle_sm en die is nu stuk.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 18 feb 2011, 12:59

Wat fijn dat je tevreden bent met hoe het nu gaat.
Hopelijk blijft ze het op deze dosering zo goed doen.
Balen van je toetsenbord. Gauw ff een nieuwe kopen en dan afdekken met een hoesje of zo.
Of je kunt die van je werk mee naar huis nemen help_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

jsphynx

Re: Sambal voor hertest op 24 februari

Berichtdoor jsphynx » di 22 feb 2011, 13:25

In plaats van 14 maart gaan we deze donderdag al met Sambal naar Ommen. Ik ben niet helemaal gerust op haar situatie nu dus gaan we eerder. Duimen jullie voor mijn moppie?!
Groetjes Marjolein

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 22 feb 2011, 13:29

Natuurlijk gaan we duimen voor Sam!! Merk je nu dan weer een achteruitgang in haar situatie, of zijn de zorgen juist omdat ze die terugval gehad heeft?

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 22 feb 2011, 13:30

Nou en of ik ga duimen voor haar.
Je hebt gelijk dat je eerder gaat.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 22 feb 2011, 15:02

Hoi Hoi Mar
Wat goed dat je dindsdag al met Sam heen kan ,balen natuurlijk aan de ene kant ,maar dan ben je wel zelf een stuk geruster ,
Natuurlijk gaan we ons rot duimen ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 22 feb 2011, 15:09

Haar terugval zit me nog steeds niet lekker, bij elk benauwd gekuch ga ik kijken. Haar ademhaling is gelukkig wel nog steeds (redelijk) stabiel. Wel heb ik het idee dat ze soms dieper in moet ademen om genoeg lucht te krijgen en ook "verslikt" ze zich heel regelmatig en begint daarna te "kuchen". Dit klopt niet en hoort ook niet, vanmorgen heb ik gesproken met dr. Gerritsen en die kan dit telefonisch niet verklaren. Hij zei dat ze misschien misselijk is maar ik weet (bijna) zeker dat het dat niet is. Het kuchen kan gebeuren bij een kat die helemaal vol zit maar die moet dan ook zeker zwaar ademen omdat het heel benauwd is en dat is dus niet zo. Een optie is om de medicatie nog meer te verhogen maar dat zag ik niet zitten en dr. Gerritsen gelukkig ook niet. Beter vind ik het ook om haar gewoon na te laten kijken dan ben ik zelf ook geruster en ik weet gewoon dat er nu iets niet 100% is, volgens mij blijft er ergens vocht staan. Ik wil zeker weten dat het geen kwaad kan want nu begint ze soms zomaar ineens te kuchen vooral 's nachts en sta ik dus een paar keer in de nacht met stress naast mijn bed. Ik wil haar nog lang hier houden D10 dus we laten haar eventjes eerder nakijken.
Groetjes Marjolein

Terug naar “HCM Test Hoek”