8 oktober katten getest

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Jewels
Contacteer:

Re: 8 oktober katten getest

Berichtdoor Jewels » za 30 okt 2010, 20:27

Met stambomen ,met testen met van alles en nog wat kunnen ze frauderen ,daar gaat dit topic niet over toch ??
Nee inderdaad, dit moest ik gewoon even kwijt, sorry. Het was meer een antwoord op wat je zei over de negatieve testen van de katten boven de 5.0.
Maar inderdaad hier gaat het topic niet over.
Groetjes,Kim

Afbeelding

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » za 30 okt 2010, 21:12

We zijn weer off topic aant gaan...
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 30 okt 2010, 21:27

Meiden dat gebeurde gelijk dat de 2 niet testende cattery's erbij kwamen ;)))
Die alle informatie kunnen vinden over HCM op het internet ,

Dat is hun bedoeling ook ,dat we hier op het forum neerzetten ,dat testen overbodig is ,

Dat HCM wel meevalt ,des te minder last hebben ze van hun kitten kopers die er later mee komen te zitten ,

Dat heet hier in Nederland ,je van tevoren indekken WALG!!!!!!!!!!!

En Annemiek ,waarom ,moet ik hun met respect behandelen ? ze kunnen niet eens het respect opbrengen naar hun dieren ,en kitten kopers toe ,om hun dieren te laten testen ,op een erfelijke dodelijke ziekte

Moet je respect niet verdienen ???? ja toch ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 30 okt 2010, 21:33

Dagmar wilde ook even reageren maar die kan niet in loggen. Dat was de vorige keer ook zo dus zet ik het even voor haar weg.
Even voor de gene die haar niet kennen dagmar is ook een fokker die al 26 jaar fokt en iemand die altijd klaar staat voor een ander.

Hoi Hoi
ik wil nog even reageren op het volgende

Dagmar kan gewoon op het forum ,als ze normaal inlogd ,
Anders is er altijd nog onze eigen Mac P ,

Dagmar is van Cattery Handaro

Cobie van Cattery Ronco

Niet dat de verkeerde Coby hier als mafketel neergezet wordt
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » za 30 okt 2010, 21:58

Iedereen mag zijn mening geven vind ik,
niet iedereen denkt het zelfde...

Ik ben voor testen, maar niet op de manier hoe..
dat is het spijtige aan die testen, als ze is aan 1 touw trekken... Dat er meer zekerigheid komt,
dan zou het ook al wat leuker worden....
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 30 okt 2010, 22:08

Hoi Kendra
ZEKER weten mag iedereen zijn mening geven ;)
Maar respect moet je verdienen ,

Ik hoop het ook meid ,we zijn er voor aan het vechten ,we gaan vooruit ,met kleine stapjes ,
hele kleine stapjes
maar we gaan de goede kant op
Als je kijkt wat we al bereikt hebben in 8 jaar ,veel heel veel
9 jaar geleden testen er nog niemand ,

Als we ze nu nog zo wakker krijgen ,dat er op 1 manier getest gaat worden ,;))
Groetjes Wil
Afbeelding

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » za 30 okt 2010, 22:11

Dat zou mooi zijn eh?
Allemaal op 1 en de zelfde manier...
En niet op 100 verschillende maniere neutral_sm
Kendra

Afbeelding

lindabuis

Berichtdoor lindabuis » za 30 okt 2010, 22:13

......Niet dat de verkeerde Coby hier als mafketel neergezet wordt ....
Niet om het een of ander, maar een dergelijke opmerking komt bij mij over als een sneer naar iemand toe en getuigt naar mijn mening niet bepaald van fatsoenlijk met elkaar omgaan.

Dit forum wordt voor het merendeel bevolkt door voorstanders van HCM testen en met enige regelmaat wordt beweerd dat "zij die geen voorstanders zijn" ook van harte welkom zijn om op dit forum hun mening / visie te geven, of te reageren op topics. Dit alles in het kader van "alles is bespreekbaar" en onder het mom van "zo lang het maar beschaafd en/of met respect naar elkaar(s mening) gebeurt".

Prima in theorie, maar blijkbaar pakt de praktijk toch iets anders uit. Op andere fora, maar ook hier, heb ik al een aantal keren gezien dat discussies geen echte discussies zijn, maar uitmonden in welles/nietes gesprekken, partijen die elkaar van hun gelijk willen overtuigen of de ene partij die de andere niet in zijn/haar waarde laat. Her en der dit topic lezend, zie ik dat toch ook hier weer doorsijpelen.

Of je het nu wel of niet met elkaar eens bent, het wil er bij mij niet in dat opmerkingen zoals bijvoorbeeld de quote hierboven, bijdragen aan een open discussie/gesprek over dit onderwerp. Het nodigt in ieder geval niet uit om een bijdrage te leveren als dergelijke sneren over en weer worden gegeven en ik me hierdoor goed kan voorstellen dat zij die de huidige (verschillende manieren van) testen niet onderschrijven/ondersteunen zich niet tot nauwelijks (meer) geroepen voelen om hun visie te geven.

lindabuis

Berichtdoor lindabuis » za 30 okt 2010, 22:17

Kendra, om wat meer on topic te komen: ik wou dat ik wijze woorden van advies of raad voor je zou hebben. Ik heb ze niet. Het blijft af en toe moeilijke materie. Ik wens je geduld en wijsheid toe bij het maken van beslissingen over de vervolgkoers die je wilt gaan. En het enige dat ik je op dat gebied zou willen meegeven: maak geen definitieve onomkeerbare beslissingen todat je er volledig met je hart en verstand achter staat.
Veel sterkte!

Linda

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » za 30 okt 2010, 22:18

Hoi Linda,
neen ik ga zeker geen snelle beslissingen meer maken hoor,
zen waardes zien er goed uit tot nu toe,
hij is er 3...
Ik zal binnekort wel weer wat meer weten over mn mannetje idea_sm
Kendra

Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”