Hier komt ie dan.......Dillen negatief.

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Annemieke
Contacteer:

Re: Hier komt ie dan.......Dillen negatief.

Berichtdoor Annemieke » wo 03 nov 2010, 14:21

Hoi Nadine,

De waarde was in Dillens geval helemaal anders.....
Hij testte bij Putcuyps : 5.2 en 5.0 (maar er zaten ook metingen bij van 3.5 en 4.4 en zelfs ééntje in het begin van 6.7 maar die moest de assistente terug wegdoen, want dat klopte niet)
en bij Gerritsen : 4.1 en 4.3

Verder waren de algemene waarnemingen hetzelfde: deze kat heeft geen ruis, geen verdikte spieren, vorm van het hart ziet er perfect uit.

Ik had nu (ondanks dat ik op mijn benen stond te trillen van emotie) de kans om netjes mee te kijken en te volgen, ik moest immers Dillen niet platdrukken tegen de tafel, hij lag daar rustig te slapen......kreeg ook tonnen uitleg.....had het eigenlijk moeten filmen.....
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » wo 03 nov 2010, 14:26

De waarde was in Dillens geval helemaal anders.....
Hij testte bij Putcuyps : 5.2 en 5.0 (maar er zaten ook metingen bij van 3.5 en 4.4 en zelfs ééntje in het begin van 6.7 maar die moest de assistente terug wegdoen, want dat klopte niet)
en bij Gerritsen : 4.1 en 4.3
Zo Annemieke dat scheelt...
kreeg ook tonnen uitleg.....had het eigenlijk moeten filmen.....
Dat kreeg ik ook, vond ik ook super maar je moet het idd eigenlijk op kunnen nemen of filmen wat ik kwam helemaal sufgel*ld naar buiten wacko_sm zo veel info! Hele fijne man vond ik ook.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » wo 03 nov 2010, 14:35

Hij neemt ook zen tijd voor je eh... We waren om 3 uur daar,en ik weet het niet meer zeker maar geloof dat we pas om half 6 buitenwandelde..
je krijgt bergen informatie...
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » wo 03 nov 2010, 14:36

alé vooruit, ik ben heel blij dat het andere metingen waren en niet een andere interpretatie van dezelfde of gelijkaardige metingen want dat zou wel heel verwarrend zijn op den duur.
Nu ik er aan denk, even off topic , ik heb de resultaten van diddl laten zien aan de dierenarts en die heeft me dat allemaal eens goed uitgelegd en diddl heeft wel degelijk verdikte hartspier, ik had die uitleg die ik gekregen had tijdens de test van die waarde die 5 moest zijn en die 8 was dus wel goed geïnterpreteerd, dat ging inderdaad over die verdikte hartspier
Ik wou het je nog laten weten maar met mijn zombiekop de laatste tijd was ik het altijd maar aan t uitstellen en nu ik er net aan denk pen ik het dan maar snel neer
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » wo 03 nov 2010, 14:49

Hij neemt ook zen tijd voor je eh... We waren om 3 uur daar,en ik weet het niet meer zeker maar geloof dat we pas om half 6 buitenwandelde..
Absoluut, dat wij met Sambal gingen testen vertrouwde hij het niet, ze werd door de hele mallemolen gehaald waardoor zijn hele programma in de soep liep. We waren met een kat denk ik wel 2 a 2,5 uur binnen. De balieassistente kwam op een gegeven moment zeggen dat het programma uitliep en hij zei ook gewoon dat dit belangrijk was en eerst afgerond moest worden. Het maakte hem helemaal niks uit, heel aardig.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

dadelus
Contacteer:

Berichtdoor dadelus » do 04 nov 2010, 12:47

Fantastisch nieuws..... dance4_sm dance4_sm
Wij hebben een sphynx verslaving! YES!

Groetjes Kurt, Annick, Mayté - Maye & Marvin & Aayla & Anariko

www.ostendsphynx.tumblr.com

Terug naar “HCM Test Hoek”