aftellen naar 28 maart, nog nieuws over rammy zijn hart ...

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
lathyrus

aftellen naar 28 maart, nog nieuws over rammy zijn hart ...

Berichtdoor lathyrus » di 08 mar 2011, 00:08

Wij zijn dus aan t aftellen naar D-day, maandag 28 maart.
Om 14 uur worden diddl en Ramses getest.
We hopen dat er niks wordt gevonden bij Ramses, toen yoshi en diddl vorige september werden getest was Rammy erbij en hebben ze al eens naar zijn hart geluisterd en er werd in ieder geval geen hartruis gehoord toen.
Dus fingers crossed dat alles in orde is met hem (als we bovenop onzen diddl die al hcm heeft en onze yoshi die grote kans heeft om het te krijgen er nog 1 of 2 hcm'ers bijkrijgen dan denk ik dat ik gek ga worden want dat mijn hart gewoon ter plaatse in honderdduizend stukken gaat breken)
Voor Ramses is t dus de eerste test.

Voor Diddl is het een hertest, een evaluatie, we moesten hem zes maand na zijn eerste test laten hertesten om te kijken hoe het evolueert.
We verwachten ons er aan dat het resultaat slechter gaat zijn dan de vorige keer.
Vorige keer had hij calmivet gekregen voor reisziekte (we hadden natuurlijk op voorhand gebeld en gevraagd of hij dat wel mocht krijgen) en t manneke was een echte slappe vod, hij was heel kalm.
Ik vond dat eerlijk gezegd gewoon verschrikkelijk dat dat tot de dag nadien geduurd heeft dat hij zo een slappe vod was en ik wil hem die calmivet niet meer geven (ik kan er gewoon niet tegen om hem zo te zien, ik vind dat zo angstaanjagend, k ben op dat gebied nogal een slappeling en kan tegen niet veel tegen), we hebben nu ander medicijn tegen de reisziekte dat voornamelijk die misselijkheid gaat voorkomen/wegnemen en hem geen slappe vod gaat maken (we hebben ook op voorhand gevraagd of we dat mogen geven)
Ik heb gevraagd of dat nu sowieso een ander resultaat gaat geven wat betreft die waardes omdat hij vorige keer dan zo kalm was en nu weten we natuurlijk niet wat hij gaat doen, of hij toch gaat stressen of hij alsnog kalm gaat blijven en als hij gaat stressen of dat dan geen vertekend beeld gaat geven, dat hij dan een hogere waarde gaat krijgen tov vorige keer en we verkeerdelijk gaan denken dat hij op die zes maand tijd is verslecht.
En ik heb gevraagd of er dan nu door de dierenarts die de test uitvoert gaat moeten verdoofd worden (ik ben daar beetje bang van)
Er is me gezegd dat je net de correcte waardes krijgt als er niet verdoofd wordt.
Dat de waardes die we nu gaan krijgen net de juiste waardes gaan zijn (ik weet dat in nederland men overtuigd is van betere resultaten als dieren verdoofd worden, in belgië denkt men daar blijkbaar anders over, ik wil daar geen discussie over opstarten, ieder denkt er maar het zijne over) en we nu een echt realistisch beeld gaan krijgen van hoe het met diddl zijn hart is gesteld.
We zijn benieuwd wat er uit de test gaat naar voor komen en ook al bereiden we ons er op voor dat we gaan te horen krijgen dat die waardes gestegen zijn tov vorige keer willen we dat natuurlijk liever niet te horen krijgen.
Ik hoop zo ontzettend hard dat hij gewoon t zelfde is gebleven, als er een groot verschil zit in die waardes ga ik de eerste dagen nogal doldraaien vrees ik.
We zitten dus in grote spanning nu en ondergaan een mengeling van angst gepaard met toch hoop

Ik hoop dat de mensen die hier komen lezen voor ons en onzen diddl en onze Ramses willen duimen, we kunnen alle duimen gebruiken die we kunnen krijgen.
Wie weet helpt het als mensen positieve gedachten naar onze kant opsturen, je weet maar nooit...
En ik wil gewoon mijnen diddl zo lang mogelijk bij mij kunnen houden, mijn lief klein ventje met zijn hottentottenpootjes die nooit mort als je ambetante dingen met hem moet doen (pillen geven en dergelijke) en die altijd even lief en vriendelijk en aanbiddelijk is, mijn ventje verdient een lang leven
Duimen gevraagd dus
Laatst gewijzigd door lathyrus op wo 30 mar 2011, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Ramses

Re: aftellen naar 28 maart

Berichtdoor Ramses » di 08 mar 2011, 07:53

Natuurlijk zullen onze duimen in de lucht staan voor jou schatjes geef ze alvast een dikke knuffel van ons
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » di 08 mar 2011, 09:04

Ik ga heel hard duimen Nadine, niet alleen voor een goede uitslag maar ook dat je al je kinderen lang bij je kan houden ondanks de gezondheidsproblemen.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 08 mar 2011, 09:16

Natuurlijk ga ik heel hard duimen voor jullie.
Ramses moet gewoon goed zijn en Diddl mag niet verslechterd zijn.
Daar gaan we voor!
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 08 mar 2011, 10:21

Hoi Nadien
we aan ons helemaal rot duimen ,en hopen dat hij stabiel gebleven is ,,wat en zenuwen gedoe weer he ,,,
succes meid ,we zitten in ieder geval met een paar man op het terras te wachten ,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

isolde

Berichtdoor isolde » di 08 mar 2011, 10:30

Natuurlijk draaien hier de duimen,we weten allemaal wel hoe spannend het is. We willen zooooo graag goeie testen.

Ik wil binnenkort Shammy en Benny ook laten testen,als het dan niet goed is,kan ik misschien hun leventjes verlengen met medicatie.
Gelukkig zijn er geen klachten,maar dat zegt ook niet alles.

Succes met jullie kinders Nadine!!!
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 08 mar 2011, 10:41

Hoi Nadine,

ik ga me kapot duimen! Dat wordt een hele spannende dag, we duimen voor een heel mooi hartje bij Ramses en stabiele waardes bij Diddltje. Natuurlijk ook dat ze honderd worden bij je wink_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Pickles

Berichtdoor Pickles » di 08 mar 2011, 13:21

Hier ook hoor duim duim duim duim duim duim duim duim voor goede uitslagen en een stabiel Diddletje!!!

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » di 08 mar 2011, 14:00

Ik duim voor een goede test voor Ramses , onlangs is zijn mama Bleuke getest
en ze heeft een gezond hartje ,misschien geeft dit wat moed.
Hopelijk blijft voor Diddl alles stabiel great_sm
Groetjes Hildeke

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » di 08 mar 2011, 14:06

hildeke ik ben alvast heel blij te lezen dat bleuke een negatieve test had, dat is toch een beetje een geruststelling.
We waren er gerust in tot we te horen kregen dat rammy zijn opa jammer genoeg positief is getest.
En dan maakt een mens zich natuurlijk ongerust...
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”