aftellen naar 28 maart, nog nieuws over rammy zijn hart ...

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: aftellen naar 28 maart

Berichtdoor Clemmetje » ma 28 mar 2011, 16:41

Het is toch niet waar Nadine.
Waarom nou toch ook Ramses.
Het houdt niet op voor jullie.
Sterkte daar.
Dikke knuffel voor jullie.
Groetjes Clem
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 28 mar 2011, 16:45

het is wel op t randeke, diddl heeft het veel slechter dan rammy
Toen ik vroeg of rammy dan ook levensverwachting heeft van maximum zes jaar zoals diddl zei ze dat ze dat niet kon zeggen, omdat diddl er slechter aan toe is dan rammy
We zijn gewoon even murw geslagen
Afbeelding

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » ma 28 mar 2011, 16:58

*slik* ohw neeej...

Wat een vreselijk bericht, kan me voorstellen dat jullie er nu helemaal doorheen zitten!

geertje

Berichtdoor geertje » ma 28 mar 2011, 17:13

Oh Nadine, niet weer.....wat een rotnieuws. Te begrijpen dat Gunther kwaad is.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » ma 28 mar 2011, 17:20

Ik ben blij dat jullie veilig thuis zijn ..... maar het nieuws is *** ..... het spijt me meer dan woorden kunnen zeggen.
g3
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » ma 28 mar 2011, 17:25

oh wat verdrietig en erg voor jullie... alle tegenslag krijgen jullie wel...sterkte hoor...

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » ma 28 mar 2011, 17:37

Nadine ,ik vind dit zo verschrikkelijk rotnieuws.
Jullie verdienen dit echt niet , jullie katjes worden omringd met de allergrootste zorgen
en pakken liefde en toch altijd opnieuw die tegenslagen.
Heel veel moed.
Groetjes Hildeke

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » ma 28 mar 2011, 17:54

Heb vanmiddag vaak aan jullie gedacht, over hoe het zou gaan en wat voor nieuws jullie zouden krijgen. Afschuwelijk dat jullie nu weer zo'n gigantische tegenslag te verwerken krijgen doordat Ramses positief getest is. Ik denk dat iedereen in julllie situatie ongelooflijk kwaad zou zijn, het is de zoveelste tegenslag die jullie met je katjes moeten doorstaan. Ik wens jullie beiden heel veel sterkte toe.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 28 mar 2011, 17:56

O nee Nadine wat shit meis, dit kan toch niet waar zijn!! Zo oneerlijk..... Gelukkig is Diddl nog niet verslechterd. Sterkte voor jullie!
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 28 mar 2011, 18:11

ja daar zijn we ook heel blij om, dat diddl niet verslecht is en het niet zo heel agressief is dan.
Hij is er wel slechter aan toe dan rammy natuurlijk.
Maar eerst die opluchting dat diddl niet slechter was en dan krijg je te horen tijdens het onderzoek van rammy dat ze er geen goed oog in had en vervolgens dat hij toch positief was, dat was een echte klap in ons gezicht, ik stond letterlijk helemaal murw geslagen, ik wist niet meer waar ik het had, ik ben pas achteraf beginnen bleiten bij het gaan afrekenen en gunther heeft ook een serieuze klap gehad, ik heb hem nog nooit zo gezien, ik heb buiten dan op hem staan inpraten en t beterde een beetje, hij kalmeerde dan toch wat, maar die was zo ontzettend kwaad, gewoon uit onmacht, ik denk dat hij t liefst van al putcuyps door mekaar had gerammeld tot haar tanden er uit geklapperd waren terwijl zij er toch ook niet kan doen en hij weet dat wel maar hij moest zich gewoon ergens kunnen op uitwerken dus is hij nogal onbeleefd beginnen doen tegen haar terwijl zij dan heel vriendelijk was, t is haar schuld niet hé, t is niemands schuld, en zij is gewoon de boodschapper met slecht nieuws , buiten duwde hij mij weg en zei hij dat ik hem gewoon met rust moest laten en ging hij letterlijk gaan lopen, hij wou het eerst gewoon allemaal niet horen, hij wist gewoon niet meer waar hij het had maar kalmeerde dan toch uiteindelijk nadat ik op hem had staan inpraten
We moeten gewoon even bekomen en het laten bezinken en we moeten hier nog nadenken over een paar andere dingen ook, wat we daar mee gaan doen.
Ik wil mijn beestjes gewoon niet kwijt, het is niet fair, we zien hen zo graag, waarom moeten we hen dan uiteindelijk vroeger afgeven...
Maar t leven is nu eenmaal niet fair...
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”