aftellen naar 28 maart, nog nieuws over rammy zijn hart ...

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: aftellen naar 28 maart

Berichtdoor Wil » ma 28 mar 2011, 18:25

Hoi Nadine
Dit is meer dan vreselijk ;( vind dit zo erg voor jullie en Rames ,niet weer jullie he ,,maar ja das ,
Wel heel fijn ,dat Diddle hetzelfde is gebleven ,

Natuurlijk kan Putcuyps er niks aan doen ,maar je wordt zo evervallen door woede en machteloosheid ,,
Dit doet weer zo verdomd zeer ,

Voor jullie heel veel sterkte ,probeer het een plekje te geven ,
Dikke knuffel Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

zenga13

Berichtdoor zenga13 » ma 28 mar 2011, 19:29

Jeetje meid, wat klote weer! Ik was er al een beetje bang voor, aangezien zijn opa ook HCM heeft en een dochter van deze opa het ook al heeft.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel vanaf hier..
Afbeelding

isolde

Berichtdoor isolde » ma 28 mar 2011, 21:10

Ben net thuis en het eerste wat ik doe is kijken hoe het gegaan is.
Heb er geen woorden voor,wat een ellende voor jullie.Ik voel erg mee,net als velen hier.
Ik heb ook slecht nieuws gehad en begrijp de onmacht zo goed. Je wilt ze niet verliezen en zeker niet zo vroeg.
Heel veel sterkte voor jullie,we hadden zo gehoopt dat het goed nieuws zou zijn,maar helaas..... sad_sm
Afbeelding

Pickles

Berichtdoor Pickles » ma 28 mar 2011, 21:25

OOOO nee t is nie waar hé Nadine, lieve Rammy nu ook, verschrikkelijk, waarom toch hé, bah die rot HCM bah bah bah D25

Boehoe ne mens zou van minder neerslachtig worden, wij zijn ons sphynxjes allemaal doodgraag en dan dit....geen woorden voor.

Maar gelukkig is Diddleke stabiel.

Laat Gunther maar even, zo een nieuws komt ook voor hem hard aan en ieder verwerkt het op zijn manier.
Een vrouw huilt, mannen worden in de regel eens boos maar uiteindelijk dragen jullie hetzelfde verdriet. Het is niet eerlijk maar ja, idd het leven is vaak niet eerlijk...

Ik verwacht me hier ook aan iets hoor, in mei laat ik mijn droopies testen denk ik, alhoewel ik geloof dat ik het al liever niet weet op den duur...

Dikke knuffel!

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » ma 28 mar 2011, 21:50

Hey Nadine,

Ik had het het natuurlijk ook al zien aankomen......ik weet hoe je je voelt, veel sterkte met deze klap weeral....
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 28 mar 2011, 22:38

bedankt voor het medeleven
ik zit hier nog altijd helemaal murw geslagen en ik heb de laatste uren geprobeerd om mezelf met vanalles af te leiden zodat ik voorlopig niet te ver moet beginnen doordenken, als ik dat doe sla ik helemaal door denk ik, het moet gewoon even bezinken

Annemieke, jij had het zien aankomen? We wisten van de positief geteste grootvader maar hoopten toch heel hard dat Ramses de dans ging ontspringen.
Zeker omdat onze Ramses zo een beer van een vent is geweest (de laatste maanden is hij minder beer...) en omdat het verschil tussen hem en diddl zo enorm groot is
Ik zag dat niet in onze Rammy, hcm positief zijn.
A rude awakening noemen ze dat cray2_sm
Afbeelding

Tomte

Berichtdoor Tomte » ma 28 mar 2011, 23:28

Wat een rotnieuws :(
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » ma 28 mar 2011, 23:44

Wat vreselijk zeg.. ik snap dat jullie er kapot van zijn.
Heel veel sterkte.
Groetjes Elize

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » di 29 mar 2011, 15:08

Annemieke, jij had het zien aankomen? We wisten van de positief geteste grootvader maar hoopten toch heel hard dat Ramses de dans ging ontspringen.
Zeker omdat onze Ramses zo een beer van een vent is geweest (de laatste maanden is hij minder beer...) en omdat het verschil tussen hem en diddl zo enorm groot is
Ik zag dat niet in onze Rammy, hcm positief zijn.
Ah ja Nadine, grootvader, ons Oddieke......het is een erfelijke ziekte....die vaak pas later zichtbaar is....natuurlijk hoop je dat jouw kitten de dans ontspringt, maar je moet weten dat de kans groot is dat ie toch HCM ontwikkelt......
Ik weet uit seminaries dat katers vaker getroffen worden dan poezen, en als je alles gaat vergelijken, zie je dat de stevige mannen ook vaak aan bod komen (ik denk nog altijd enerzijds dat HCM ook soms fout gediagnosteerd word aan dikkere katten= dus HCM positief verklaard terwijl het niet is, maar dat is mijn gedacht en ik ben geen dierenarts hé?) Als je het logisch bekijkt, is bij een dikke kat de buik dikker, de poten, de kop, en ik denk ook het hart.....

Je hoeft het ook niet te zien in Rammy, Nadine.....je moet écht weten dat ie ook 15 jaar kan worden, pas dan kan je weer van hem genieten......

Veel sterkte....ik weet hoe boos en ontgoocheld je bent, geloof me Nadine,.....ik weet het.....
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 29 mar 2011, 16:30

Ach Nadine een beer van een vent zegt helemaal niks...helaas maar ik snap je gedachtengang. Sambal is zo'n moot van een meid dat mensen altijd denken dat het een kater is maar wel HCM. Het is zo een rotziekte, ik snap dat jullie nu helemaal lamgeslagen zijn maar probeer je niet blind te staren op die shit hcm. Geniet lekker van je schatjes, het hoeft helemaal niet te zijn dat Ramses het hevig gaat ontwikkelen. Hopelijk gaan allebei de mannen nog een lang leven tegemoet, geniet van ze, elke mooie dag is er weer een!
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Terug naar “HCM Test Hoek”