Wat te denken van deze test?

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Annemarie

Wat te denken van deze test?

Berichtdoor Annemarie » wo 13 jan 2010, 13:14

Ik heb kort geleden bericht gehad van mensen die een Cornish Rex van ons hebben geboren in 2003. Deze kat (Zoom) zou HCM hebben, op basis van deze test Afbeelding
krijgt Zoom nu medicijnen. Ik heb de test nu pas een paar dagen geleden gekregen en schrok eigenlijk een beetje van de onvolledigheid. Ik heb het er met Wil over gehad en zij gaf haar wijze raad (opnieuw testen) maar zei ook vraag het eens op ons forum. Vandaar de test, en wat denken jullie ervan?
Even voor de volledigheid, Zoom is 6 jaar oud, zijn ouders leven nog (in goede gezondheid), de lijn stopt bij het nestje waar Zoom uit komt. Beide ouders hebben verder geen kittens gehad en van het nest is niks gebruikt om mee te fokken.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat te denken van deze test?

Berichtdoor Wil » wo 13 jan 2010, 13:45

Hoi Annemieke
Deze test is afgenomen door iemand die daar helemaal niet bevoegd voor is,waarschijnlijk ook niet de juiste aparatuur voor heeft ;(
Er zijn geen duidelijke metingen te zien ,
Het stukje over geen Sam gezien ,maar waarschijnlijk aanwezeig is te gek voor woorden ;(

Ik krijg hier testen binnen die gemaakt zijn door een DA ,als ze het lux willen doen ,zetten ze het op een apart papiertje ,doen ze het simpel ,dan zetten ze in het entboekje HCM oke ,hoe gek zijn die gasten niet ,het gaat hier om een erfelijk afwijking !!!!

Vraag deze mensen of ze naar Putcuyp willen gaan met de kat ,daar kan je van opaan ,
Succes meid ,,
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Anunaki
Contacteer:

Re: Wat te denken van deze test?

Berichtdoor Anunaki » wo 13 jan 2010, 13:56

Ik denk wel dat er een probleem is met het katje, er zijn wel weinig waardes vermeld, maar wat vermeld is schiet fameus de hoogte in.....toch zou ik zeker en vast een hertest laten uitvoeren, er staat heel duidelijke dat de kat zich niet goed liet onderzoeken!!! En er hangt toch wel heel veel vanaf (medicatie starten al doen niet) ook om deze kat goed op te kunnen volgen moeten de waardes duidelijk te meten zijn!

Putcuyps test inderdaad heel erg secuur :-)))
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”