13 september 2011 = verzet naar 20 september 2011

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Nancy

Re: 13 september 2011 = verzet naar 20 september 2011

Berichtdoor Nancy » di 20 sep 2011, 17:07

ooh Hilde , ben ook zo blij voor jullie!!!!! super

oooh en heb je papa Dillen een dikke zoen gegeven? he_sm
ben ben dat het achter de rug is!!!en met goed nieuws hé
gr van nancy, rony en men 2 kapoentjes he_sm
gr nancy
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » di 20 sep 2011, 17:10

Dat is allemaal toch goed nieuws.... dance4_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Ramses

Berichtdoor Ramses » di 20 sep 2011, 17:34

yahoo_sm yahoo_sm mega nieuws wat zijn we hier blij voor jullie yahoo_sm yahoo_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 20 sep 2011, 18:46

Hoi Hoi Annemiek
YES YES YES eindelijk geen ellende er meer bij ,
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ppff lekker slapen vannacht ,,
Natuurlijk ben ik poep blij ,dat Dillen ook zijn oke stempel weer heeft ,TOP TOP TOP

Ook heel fijn dat de 2 met HCM stabiel gebleven zijn ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » di 20 sep 2011, 22:12

Hey Wil,

Vooral naar Dillen was ik zo benieuwd......want echt (zoals ik je straks ook aan de telefoon zei) nadat Wendy een uur met je aan de telefoon hing om me voor te zijn met het melden van het goede nieuws...... death_sm
ik wist het allemaal niet meer zeker hoor.....wie had er nu vorig jaar gelijk??? Putcuyps of Gerritsen.....wie was ik om dat te beslissen???
Nu heeft er een derde persoon zijn mening gegeven en die metingen waren haast identiek met die van Gerritsen.....ook met Oddie en Sweet zat ie er gelijk op, en hij wist niet dat die positief waren.......
Met Phoebe zei ie gelijk: kijk , mevrouw , zo hoort een kattenhart eruit te zien, en deze dame is bijna 5 ? Daar moet je mee verder werken!! En toen deed ie Dillen, en zei ie: uit die twee een combiné dat gaat goedkomen hoor.....(toen heb ik hem verklapt dat die combiné al bij me rondhuppelt)
Ook voor Fester had ik schrik: vorig jaar negatief met 3.5 kilo ( nettogewicht) en nu woog ze 6.4 kilo (met nylon draagmand inclusief, maar die draagmand was echt niet het grote gewicht hoor) ....maar de waardes waren nog net hetzelfde!!!
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

13 september 2011 = verzet naar 20 september 2011

Berichtdoor Clemmetje » di 20 sep 2011, 22:50

Ik kan mij voorstellen dat je extra nieuwsgierig naar de uitslag van Dillen was. Gelukkig is de uitslag van Gerritsen bevestigd.
Groetjes Clem
Afbeelding

zoeperzazke

Berichtdoor zoeperzazke » wo 21 sep 2011, 09:12

Oooh Annemieke wat geweldig!!!! Wat een mooie uitslag en ook een kleine zorg minder dat de positiefjes niet veel verslechterd zijn en zeker nog even mee kunnen. Hoera!!!!
In blijde afwachting van Pip!

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » wo 21 sep 2011, 10:47

Hey Wil,

Vooral naar Dillen was ik zo benieuwd......want echt (zoals ik je straks ook aan de telefoon zei) nadat Wendy een uur met je aan de telefoon hing om me voor te zijn met het melden van het goede nieuws...... death_sm
!!
Sjoeke, dat was nadat Wil mij al gemaild had of ik al wat wist want dat het toch wel heeeeeeeeeel lang duurde ;) ......... 't is trouwens voor onze urenlange telefoongesprekken dat Patrick een speciaal abonnement genomen heeft om goedkoper naar het buitenland te kunnen bellen :lol:

Ik vond het ook heel mooi om te zien dat Hugo bij jou ook hetzelfde meet als Rob ;-) ...... Bij de test van Draako kwam hij ook hetzelfde uit als Rob, bij Schnappie ook....... Rob is schitterend en ik heb hem heeeeeel graag, ik reed er naartoe omdat de lijnen er allemaal getest zijn en dan is het een mooi vergelijk (zelfde methode) maar het is een verdomd eind rijden (3u enkele rit) dat is gewoon moordend!...... Hugo ken ik al jaaaaaren in hem heb ik ook blindelings vertrouwen : maar goed het is een andere hand en iets andere methode: maar nu we weer de bevestiging zien dat de metingen toch hetzelfde zijn geeft dat toch dat extra goede gevoel :)
Scheelt meteen ook ontzettend veel kilometers en tijd!!!
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 21 sep 2011, 11:08

Hoi Hoi Annemiek ,
Het is altijd moordend om te gaan testen ,

Putcyps vertelde ook dat de Ratio metingen van Dillen niet goed waren ,daar had ze ook diverse dingen over verteld ,,

Dat ik dat aan Rob liet zien ,vertelde hij ook dat dat de grootste onzin was wat ze vertelde ,,Nu ook heeft Hugo dat beaamd ;)

Ik ben zo vreselijk blij dat het goed is ,Rob laat hier weer zien dat hij het goed doet ,voor de tig ste x

OOk met die zaak over die Radioloog zat hij gelijk met die Cardioloog uit Utrecht ,dus voor mij genoeg bewijs dat hij TOP is ,,
Zeker heerlijk om te zien dat Hugo ook goed weet hoe hij moet meten en met de positieve ,en met de negatieve ;))))

Annemiek ik dacht al dat het fout zat ,omdat je maar niet belde ,Niet wetend ,dat hij ook zoveel tijd uitrekt om te testen
Putcyps had gevraagd of je haar op de hoogte wilde houden over Dillen ,of je zo sportief was ,om te melden over de HCM ,

Vergeet je niet haar de test te sturen ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 21 sep 2011, 11:09

Hildeke
ik vergeet jou helemaal SO SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD dat de testen gelijk zijn gebleven ;)))))))))
dat geeft de burger moed ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”