29 maart 2010: Oddie en Obi

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Babsiej

Re: 29 maart 2010: Oddie en Obi

Berichtdoor Babsiej » di 30 mar 2010, 12:12

Ik las het gisteren al ... Maar weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet zeggen ...

Toch wil ik even een berichtje achterlaten om te laten weten dat ik met je meeleef. Die testen zijn al afschuwelijk, zenuwslopend, vreselijk ....

En dan ook nog zulke uitslagen, de grond wordt onder je voeten vandaan geslagen..

heel veel sterkte ( jij ook natuurlijk Joke !!) met het verwerken van dit enorm slechte nieuws... Geef jezelf ook de tijd hiervoor...

Groetjes
Barbara

lindabuis

Berichtdoor lindabuis » di 30 mar 2010, 16:50

Ik wou dat ik troostende woorden voor je had, woorden die deze testresultaten in het niet zouden kunnen laten verdwijnen of alleen maar woorden om je op te vrolijken. Had ik ze maar, dan zette ik ze een voor een hier voor je neer.
Helaas kan ik niet veel meer voor je doen dan je laten weten dat ik met je meeleef en dat ik van harte hoop en duim dat Obi en Oddie een lang en gelukkig leven zullen hebben.

Ik wens je heel veel sterkte toe om deze tegenslag te verwerken!

dikke knuf

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » di 30 mar 2010, 17:27

Hallo Annemieke, ik hoop dat het een beetje met je gaat. We kunnen ons allemaal voorstellen wat dit betekend voor jou. Je doet zo vreselijk je best en dan dit. Het is te erg voor woorden. Weet wel dat wij als forum leden allemaal erg met je meeleven. Sterkte en wederom een knuf.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

curlycats

Berichtdoor curlycats » di 30 mar 2010, 19:45

O nee, weet ook niet wat ik moest schrijven. Wat een meer dan vreselijk nieuws, Ook ik hoop dat Obi en Oddie nog heel lang bij je mochen zijn. heel veel sterkte om dit een plekje te geven

padoer
Contacteer:

Berichtdoor padoer » di 30 mar 2010, 21:23

Hier nog een met een mond vol tanden en kippevel...
Heel veel sterkte, wat een rot nieuws....
bar

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » wo 31 mar 2010, 22:08

Hey Annemieke,
de tranen sprongen me weer in de ogen toen ik je gedichtje las... c13 en ik begon gewoon weer te huilen toen ik het gepost berichtje van Wendy, de moderator, las.... :cry: Bedankt dat je me direct gebeld hebt en het slechte nieuws persoonlijk hebt medegedeeld. Sorry, Annemieke, ik reageerde eerst vol ongeloof maar dat was een automatische reactie omdat ik voor 100 % zeker was dat ze negatief zou testen.... niet dus! Ze is het eerste kitten uit ons 7 jaren fokken dat positief scant, buiten een kitten van Angelbald Tikkiny, maar dat is een ander verhaal. Het resultaat was een harde slag in ons gezicht en ik ben er nog steeds niet goed van, weet niet wat te doen eerst, maar draai op automatische piloot nu moet ik zeggen D9 : 2 zware lange werkdagen achter de rug, misschien wel goed dan moet ik er niet aan denken... en heel veel werk met het inschrijfburo dat ik heb overgenomen, dus tijd tekort op het moment, maar ik heb wel gisteren direct een afspraak bij Putcuyps gemaakt om met het zusje van Oddie te gaan samen met Lola, kleindochter van Tikkiny. Ik ga ook al onze testen meenemen en kopies van stambomen, heb gevraagd of ze ons meer uitleg kan geven dan. Weet je, ik heb even gedacht had ik Oddietje maar zelf gehouden zoals eerst gepland dan bleef de schade in onze eigen cattery, nu heb je weer eens door de vuurlinie moeten gaan ... een droom die niet meer kan verwezenlijkt worden... De kruistocht is begonnen en ik hoop dat we er gaan uitkomen... we hebben allebei even gedacht om te stoppen, maar dan beseffen we weer dat we het altijd graag hebben gedaan, we moeten nu juist gaan uitpluizen hoe het zit, weet nog niet eens hoe eraan te beginnen, dacht altijd dat we gespaard waren gebleven van deze verschrikkelijke ziekte...
groetjes,
Sara
Afbeelding Afbeelding in loving memory of Sarandy's Sally Swoon † FIP

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » wo 31 mar 2010, 22:09

Annemieke en Joke, nog veel sterkte maar vooral ook veel sterkte aan de katjes dat jullie nog zo lang mogelijk van Oddie en Obi kunnen genieten!!!
groetjes,
Sara
Afbeelding Afbeelding in loving memory of Sarandy's Sally Swoon † FIP

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » wo 31 mar 2010, 23:11

Hoi Sara,
Voor jou is dit nog een iets ergere klap in je gezicht 'ik ken het gevoel"..
Je dromen... Je lijnen die je opgebouwd hebt, die vallen opeens allemaal in het water.. ¨
Je weet niet waar beginnen, Vader of Moeder?
Dan nog de nakomelingen die je zelf hebt gehouden van diezelfde Vader en moeder!!!
Heel veel sterkte,
maar geloof me, Je geraakt hier uit,
En.....
Je moet niet altijd luisteren naar andere mensen!
Je eigen gevoel volgen, en wat jij het beste vind!!!!
Want hier heb ik toen bergen mails aan gekregen van 'Haal ze niet uit de fok', Of 'Haal ze allemaal uit de fok', ..

Ik heb toen in de tijd wel iedereen op de hoogte gebracht die een kitten had uit die combinatie..
dat ze er rekening mee konden houden,

Maar het kan evengoed aan de combinatie liggen....

Pfff hcm is een echte rotziekte!!!!
Was er maar een middel om deze ziekte uit te schakelen

Annemieke ik hoop dat je het 'opnieuw' een plaatsje kan geven..

Maar oddie heeft geen kinderen op de wereld gezet, en Obi trouwens ook niet

En laten we hopen dat oddie en obi lekker oud kunnen worden!!!!
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » do 01 apr 2010, 00:24

Het zijn keer op keer harde klappen, en je weet pas hoe een klap het geeft als je het eens meemaakt.... dat je eerst vol ongeloof reageerde Sara is te begrijpen, maar het is wel geweldig knap dat je er nu wel staat y2

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal ik weet perfect hoe jullie zich nu voelen g3
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 01 apr 2010, 08:53

Hoi Sara
Jij ook sterkte ,ook voor de fokker is dit een giga klap altijd ;( wat te doen hoe te handelen ,
en hoe gaan we verder ,, Top dat je er bent voor Annemieke ,terwijl dat eigelijk hoort ,maar wat hoort er in de katten wereld vaak ontstaat er nog ruzie door ook ,bij jullie niet ,probeer er uit te komen ,

Ik had naar de vaders kant van het stamboom gekeken ,en daar zit veel HCM in ,ook katten die het doorgegeven hebben ,die zelf nooit getest zijn ,OA onze Yorklyn ,er zit daar ook een stukje van Devil in ,en veel niet geteste katten ,vaak als de HCM zo jong komt ,moet de oorzaak dichtbij gezocht worden ,
Ik heb al veel HCM gehad ,dus weet je gevoel en machteloosheid ;(

Top dat je nu naar Putcyps gaat ,zij is de beste in Belgie die test ,Die haar werk heel erg serieus neemt ,
en niet zomaar met papiertjes zwaait ,maar weet waar ze mee bezig is ,en de goede aparatuur heeft ,

Ik wens jullie heel veel sterkte ,,de weken na zo'n uitslag zijn niet makkelijk
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “HCM Test Hoek”