Vervalste HCM testen Cattery Nomoi

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
nisha's wonderland
Contacteer:

Re: Vervalste HCM testen Cattery Nomoi en

Berichtdoor nisha's wonderland » za 08 sep 2012, 09:52

Bah wat een ziekelijke aktie om testen te vervalsen!
Hier word ik gewoon misselijk van, gewoon zonder pardon zieke kittens op de wereld brengen en ook nog eens je katers op marktplaats aanbieden aggressive_sm
Je kan wel vragen waarom maar het antwoord kennen we allemaal bad_sm
Inderdaad,het antwoord is geld. Misselijkmakend,deze praktijken,deze dame gaat heus niet reageren. Misschien blijven de advertenties op MP nu weg,omdat ze weet dat er op gelet word.
Laten we het hopen.
sommige mensen fokken helaas voor het geld en gelukkig zijn er mensen zoals Wil die zich hiermee bezig halen om de lijnen zuiver te krijgen...
Afbeelding

yael

Berichtdoor yael » za 08 sep 2012, 10:45

Dat antwoord is er
Ik heb gebeld zogenaamd voor dat blauwe katertje
En vroeg wat er aan de hand was waarom ze dat deed
Ze zei dat er een hetze was tegen haar en dat ze niet snapte hoe er aan die testen gekomen was want zij had ze niet op de database gezet
Ja logisch nu
Ze zou wil wel een rechtzaak aan haar broek doen samen met iemand anders die dus ook de boel vervalst en uitgekomen was
Ze zei het maakt niet uit de katers worden gecastreerd alle twee wan t die waren al zeven jaar ze had al een nieuwe kater en jonge poezen dus daar gaat ze mee verder dus in haar ogen is het opgelost
Die spoort dus dus echt niet
Het interessert haar niet
Precies haar moeder die van wesopa die heeft ons ook belazerd toen
Wij houden niet van zulke praktijken

zenga13

Berichtdoor zenga13 » za 08 sep 2012, 10:53

Ok, nu snap ik hem.. Ik begreep al niet wat Wesopa er mee te maken had, maar dat is dus haar moeder..

Jammer dat ze niet gewoon eerlijk kunnen fokken.. De appel valt in dit geval dus weer niet ver van de boom..
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » za 08 sep 2012, 12:41

ohhh dus die 2 katers kunnen we binnenkort weer op marktplaats verwachten maar dan te koop.
Groetjes Elize

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » za 08 sep 2012, 13:32

Pfff.. onvoorstelbaar zulke lui he? En ik weet al met wie ze samen de rechtzaak aan gaat spannen rolleyes1_sm ...

Lui die net zulke zaken doen..en toen het uitkwam ook gauw hun kater voor 'n prikkie verkochten!

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » za 08 sep 2012, 14:53

Hoi Wil,
Ik heb je de stambomen ooit eens doorgestuurd. Haar vader is Toetanchamons Legacy Athos. Dancer van Coconika is haar grootvader en Miss Mimi van Wesopa is haar grootmoeder. Voorspelt niet veel goeds zeker? Een dezer dagen worden mijn 2 blootjes getest en dan zal ik al meer weten.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 08 sep 2012, 19:25

Hoi Fieken
Deze kater heeft HCM ,staat in de database ,ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat het gewoon goed is .laat haar bij een goede testen he Fieken ,
balen he dit soort dingen ;(
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 08 sep 2012, 21:36

Als ze de katers inderdaad laat castreren dan kunnen ze in ieder geval geen nakomelingen meer krijgen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 08 sep 2012, 22:28

Hoi Hoi
Deze mail is aan het forum gericht dus zal hem voor Sarina hier plaatsen ,bedankt Sarina voor je reacktie :

beste mensen hoe kunnen jullie nou over hcm testen van mij praten.
ik heb niet eens een kater.
zijn jullie dan zo jaloers dat het zo goed gaat.
wil olvers je moest je schamen!
maar ja dat zal je wel niet durven te publiceren’
en marianne kuil, heeft hele gezonde katers.wij zijn al de zoveelste die je probeert te pakken te nemen.
maar je doet je best maar ,ga maar zo door dan zet ik er een advocaat op,
piep je wel anders met al je leugens.
als je durft moet je eerst eens bij ons komen kjiken,
dan zie je hoe het werkelijk is ,hoe haal je het in je hooft om zoveel leugens rond te strooien.
ik ga het ook bij de club aanhangig maken, kijken wat die van je leugens zegt.
maar niet getreurd wij gaan vrolijk verder.
groetjes sarina.
cattery van wesopa.
Groetjes Wil
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 08 sep 2012, 23:06

Hallo Sarina
We hebben het hier niet alleen over testen we hebben het hier ook over de manier van fokken .
Jij fokt samen met je moeder .jij weet ook wat er op testen staat en wat er bij Warmerdam gezegd is ,

Waar moet ik me voor schamen ??? omdat ik test ? omdat ik mijn testen openbaar maak als mensen ze willen zien ? omdat ik de HCM katten bekend maak ?
Omdat we een HCM database hebben ?? omdat wij opkomen voor een ras wat Sphynx heet ??? om een dodelijke erfelijke ziekte uit een ras te fokken ??

Waarom moeten er testen vervalst worden ?? Ik heb gelijk met Marianne gemaild en haar gevraagd of dit een hetse was ,
Heb haar ook om de testen gevraagd ,Heb haar zelfs de linken doorgegeven waar de advertentie's stonden over haar.

Natuurlijk stuurde jou moeder niet de testen naar mij ,begreep later ook wel wat daar de reden voor was .

Waarom moet ik bij jullie langskomen ???? ik zeg niet dat je katten niet te eten krijgen ,en een test kan je opsturen als je daar behoefte aan hebt.

Zoals je ziet in het begin van het Topic ,is er met de HCM testen geknoeid ,of zie ik dat verkeerd ??
De leugens die ik vertel ,zou je die dan onder woorden kunnen brengen ??? en wie ik te pakken wil nemen ,of genomen heb ? altijd makkelijk als ik daar ook van op de hoogte ben .

Wij fokken bij Neocat .daar kun je je klacht neerleggen.

Dat dreigen met een Advokaat daar ben ik zo langzamerhand wel aan gewend ,Als je opkomt voor HCM bij de Sphynxen krijg je eelt op je ziel voor dreigementen.
Weet niet of je ook mijn adres wilt hebben ? geef maar een gil

Ja dat jullie vrolijk verder gaan ,was ik al bang voor
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”