Vervalste HCM testen Cattery Nomoi

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Vervalste HCM testen Cattery Nomoi

Berichtdoor Wil » ma 18 feb 2013, 22:09

Hoi Dani
dit is top ,des te meer we weten des te beter het is Weer een weg open waar we naartoe kunnen gaan schrijven enz

Vind het zelf super dat er steeds meer meldpunten zijn voor fokkers die er met de pet naar gooien.om die aan te kunnen pakken .

En inderdaad moeten de kopers zich ook beter op de hoogte stellen van wat de problemen zijn in een bepaald ras .Helaas geloven die vaak de verkopers want die mensen waren zo aardig ;(
Ja natuurlijk zijn die aardig ,die moeten iets verkopen

soms krullen je tenen om als je de advertenties leest op Marktplaats .
we hebben een liefhebbers nestje noemen ze dat dan ,ouders hebben geen stamboom (gelukkig voor hun kom je dan niet zo makkelijk op HCM ouders )
Net of de fokkers die testen en het netjes proberen te doen geen liefhebbers zijn ;((
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Viktor
Contacteer:

Re:Vervalste HCM testen Cattery Nomoi

Berichtdoor Viktor » di 19 feb 2013, 01:37

Op 1 op een andere manier zit een kronkel in de gedachte, en daar trappen mensen ook echt in. Bij hobby zit niet veel aan vast ofzo..

Vriendelijkheid is immers veilig en is daarmee een succes factor in verkoop..

ff Vergeten dat je beslist over nemen van een wezentje die 10 a 15 jaar gaat ademen... Op ene of de andere manier moet je voor alles een diploma hebben kinderen en dieren nemen dat mag iedereen HEBBEN met alle gevolgen van dien.. shaking_sm shaking_sm shaking_sm
Afbeelding

Femi

Berichtdoor Femi » wo 17 apr 2013, 11:30

huh_sm huh_sm huh_sm
Mijn kleine meid komt hier vandaan!

Al 4 jaar heb ik regelmatig contact met Sarina (de moeder van Marianne) over hoe goed het met Femi gaat.
In de advertentie (2009) stond dat de ouders getest waren en dergelijke. Heb niet naar de testen gevraagd omdat het zo goed klikte en dergelijke.

Femi komt uit het nest: Miss. Mimi van Wesopa x Dancer van Coconika
Ik weet dat Lunarasphynx een nichtje van Femi heeft/had.

Femi is tot op heden niet getest op HCM, dit ga ik binnenkort doen. Wordt nu wel lichtelijk bang voor de uitslag sad2_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 17 apr 2013, 11:39

Ik snap dat je nu bang bent.
Het hoeft niet zo te zijn dat zij HCM heeft of krijgt maar de informatie die hier staat moet je wel in je achterhoofd houden.
Groetjes Clem
Afbeelding

lunarasphynx

Berichtdoor lunarasphynx » wo 17 apr 2013, 12:50

hoi femi ik heb idd een nicchtje van jouw poes

zij is elk jaar getest en na het uitkomen van de leugens en vervalsingen van sarine en marianne hebben wij haar tot in de treuren laten testen

hun hebben hele mooie praatjes maar als puntje bij paaltje komt zitten ze in een verbouwing en kunnen ze de testen niet vinden!!weet ook n cattery die daar n poes voor dekking gebracht heeft die had 2 dagen na thuiskomst hun poes doodziek zware bacteriele infectie en week later alle katten doodziekt tot sterven nabij!!!om over de reinheid van het katerverblijf niet te spreken!!!!

bij diverse radiologen(mevr vink-noteboom)(melinda smidt wageningen) en cardiologen(gerritsen ommen) en daar is onze poes tot op heden perfect bevonden met hele goeie (lage)waardes en zijn al die keren onveranderd gebleken

ook kinderen van onze poes zijn tot op heden goed getest dus maak je niet al te veel zorgen maar wees allert

en laat haar idd eens testen?? is zij een fokpoes??

groetjes gerben helma en kids

cattery van lunara

Femi

Berichtdoor Femi » wo 17 apr 2013, 13:21

Ik ben me aan het orienteren of ik wel of niet een eenmalig nestje van haar zal nemen. Om zelf een kitten aan te houden en m'n beste vriendin wilt graag een sphynxje erbij (heeft nu een Ukrainian Levkoy).

Als het allemaal doorgaat, laat ik haar uiteraard uitgebreid testen laugh_sm

lunarasphynx

Berichtdoor lunarasphynx » wo 17 apr 2013, 13:49

hoi bedenk goed voor dat je eraan begint tis niet zomaar ff n nestje fokken hoor!!

laat je goed informeren de sphynx is naar mijn mening een van de moeilijkste rassen!!om de kitten ubberhaubt in leven te houden is bijvoeden bijna altijd noodzakelijk!!geen makkie dus

en hygiene is super belangrijk bij gewonen kittens ook maar bij sphynxen des te meer

maar voor informatie kun je altijd bij een van ons terecht

voor advies ben je altijd welkom

gr gerben

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 17 apr 2013, 19:16

Hoi Femi
er zijn wel HCM ers uitgekomen ,Bloem had HCM en iemand hier op het forum is ook haar kat verloren.

Ga nooit meer op mooie praatjes van fokkers of autohandelaars of ,,af ;) deze mensen zijn altijd aardig ze hebben iets te verkopen ,vraag altijd om kopie stesten en stamboom ,willen ze dat niet opsturen om wat voor rare reden dan ook blijf er dan vandaan ,een eerlijke fokker schaamt zich niet om te laten zien met welke lijnen hij werkt en waar er getest wordt ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 30 mei 2013, 20:09

Hoi Hoi
Graag wil ik jullie op de hoogte houden ,er is aangifte gedaan door Mev,Groen van Cattery Wesopa bij de Politie.
Had al eerder contact met de Politie ,
en vandaag weer contact gehad met een hele aardige agent ,de situatie uitgelegd hoe het in elkaar zat.
Heb deze agent ook verteld dat dit topic gewoon blijft staan hoe hij er nu opstaat .we veranderen niks .
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 30 mei 2013, 20:43

Haha, ze geeft niet op dus.
Goed dat je het laat staan. dry_sm
Groetjes Clem