Vervalste HCM testen Cattery Nomoi

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Babsiej

Re: Vervalste HCM testen Cattery Nomoi en

Berichtdoor Babsiej » za 08 sep 2012, 23:43

Wat een vertoning weer, en dan nog zo;n reactie durven geven.

Ik ben ook ooit bijna overstag gegaan daar een kitten te kopen een aantal jaren terug, maar al haar mooie praatjes waren te verkoop gericht en dit dus ook (godzijdank) uiteindelijk niet doorgezet.

Ik werk zelf in de juridische branche en voordat je dreigt met een advocaat zou ik maar oppassen voor je aanklachten van valsheid in geschrifte aan je broek hebt hangen.

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 08 sep 2012, 23:44

Wetsartikel er even bijgekocht:

Artikel 225
1. Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Ramses

Berichtdoor Ramses » zo 09 sep 2012, 08:05

Hupla en daar gaan we weer dreigen met klachten , wist je als je een stelling of een aantijging wilt weerleggen daar is maar één manier voor !!!!

zet een geldige test op dit forum en je zal iedereen de mond snoeren bovenop nog eens welgemeende verontschuldiging van ieder kan je dit doen ???? indien neen met smoesjes dan zit Wil niet met een probleem maar wel jij en dan zoals Babsiej neerzetten zit jij in de problemen en zou Wil je dan ook kunnen aanpakken voor laster en eerroof heb je daar al stil bij gestaan ????

Wie recht in zijn schoenen staat heeft zich zelf niets te verwijten blum4_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 13 sep 2012, 18:49

calling_sm calling_sm calling_sm calling_sm calling_sm calling_sm

Goede middag Mev.Olfers
ik bel u na aanleiding van een klacht over u .ik ben wijkagent ,deze man zijn naam ben ik dus vergeten ,
Kreeg een aardige man aan de telefoon ,was wijkagent in ?? belde of ik kon uitleggen wat we nu precies op het forum hadden staan ,

Heb deze man uitgelegd wat HCM is ,hoe dat vererfd Dat dit samenwerkende cattery's zijn .Dat we de valse testen in handen hebben ,plus de mail van DR.Warmerdam dat de testen vervalst waren ,

Het is wat als je wijkagent bent en je moet je met dit soort dingen bezig houden ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

zenga13

Berichtdoor zenga13 » do 13 sep 2012, 18:55

Hahahaha, de arme man... Geen idee waar hij het over heeft en moet daar dan nog wat mee ook.. laugh_sm laugh_sm laugh_sm
Afbeelding

Ramses

Berichtdoor Ramses » do 13 sep 2012, 19:06

een wijkagent via telefoon ??? dat heb ik nu nog nooit geweten , komen die net langs bij jullie ??

en wat nu Wil ?? ik denk dat het daar een soort vrienden dienst was om tehoren wat je als bewijs hebt om vervalsing te weerleggen ......
als iets officieel is dan komen ze keurig langs dacht ik zo
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 13 sep 2012, 20:01

Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik dacht dat een wijkagent voor problemen in de buurt was en niet voor dit soort dingen.
En de man zal inderdaad wel gedacht hebben waar gaat dit in vredesnaam over.
Groetjes Clem
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » do 13 sep 2012, 20:47

laugh_sm te belachelijk voor woorden laugh_sm
Groetjes Gerry

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 13 sep 2012, 21:17

Pfff belachelijk... dit klinkt idd eerder als een "vriendje" dan een wijkagent... alsof die zich met dit soort dingen bezig zouden houden... is eerder iets voor advocaten...
Afbeelding

isolde

Berichtdoor isolde » do 13 sep 2012, 21:31

Hier klopt vlg mij niks van,een wijkagent houd zich hier niet mee bezig en die belt ook niet.
Die komt gewoon langs,een geval als dit,zou je een brief krijgen van een advocaat. En die krijg je niet,want ze zitten hartstikke FOUT.
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”