Vrijdag 30 mei: Joy, DjiDji en Gandalf

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Hildeke

Re: Vrijdag 30 mei: Joy, DjiDji en Gandalf

Berichtdoor Hildeke » vr 30 mei 2014, 21:25

Amai ja ik zou het ook in twee keer doen , want het zijn serieuze kanjers de tabletten.
Clem ik hoop toch echt dat ze het hiermee goed doet.
Je weet dat ik altijd al een boon voor haar heb gehad , dus ik denk nu extra veel
aan haar.ik heb haar nooit gezien ;maar soms wordt je aangetrokken naar een kat.
Groetjes Hildeke

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 30 mei 2014, 21:28

sad1_sm he jakkiebah rottige rotziekte!!
Ik geef je een knuff op afstand Clem, zou willen dat ik wat zou kunnen doen,
Ja, mee hopen dat je Joy nog lang bij je mag hebben!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 30 mei 2014, 21:36

Amai ja ik zou het ook in twee keer doen , want het zijn serieuze kanjers de tabletten.
Clem ik hoop toch echt dat ze het hiermee goed doet.
Je weet dat ik altijd al een boon voor haar heb gehad , dus ik denk nu extra veel
aan haar.ik heb haar nooit gezien ;maar soms wordt je aangetrokken naar een kat.
Ik hoop het ook Hildeke en met jou Sweetje en Hardy vers in gedachten en Sambal en Do wordt ik toch wel een beetje bang.
Ik weet dat je een zwak voor haar hebt. Wie weet ontmoet je haar nog eens.
Groetjes Clem
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » vr 30 mei 2014, 21:53

Wat een rotnieuws, daar zit je nu net niet op te wachten sad1_sm

Sterkte en hoop dat ze het ook nog een flinke tijd goed gaat doen op de medicatie. fingers_sm

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » vr 30 mei 2014, 22:33

Verdorie Clem, dat is een domper.
Raar hé, dat je aan de buitenkant echt niet altijd kunt zien hoe ziek de binnenkant is.
Ik hoop dat Joy goed gaat reageren op haar medicatie....maar ik kan me ook voorstellen dat je nu constant op je hoeden bent.
Hopelijk is jullie nog en mooie tijd gegeven, dat gun ik je van harte. clover_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 31 mei 2014, 17:46

Fijn dat DjiDji redelijk stabiel gebleven is, hopelijk blijft dat nog lange tijd zo. Uit de berichten over Gandalf kan ik niet helemaal opmaken of zijn hart verslechterd is of stabiel gebleven is, alleen dat het passend is bij zijn aandoening.
Het bericht over Joy maakt me ook verdrietig, hoe naar dat ze verslechterd is! sad2_sm Ik hoop dat de nieuwe medicatie helpt in het voorkomen van bloedstolsels en dat ze die dus niet gaat krijgen. Ze is een blijft zo'n mooi engeltje, en het nare is dat je dus ook niets aan haar ziet en merkt. Dat ze ondanks deze verslechtering toch nog maar lang in goede gezondheid bij je mag blijven.

Yaella

Berichtdoor Yaella » ma 02 jun 2014, 15:49

Gemengde uitslag. Stabiel is een goede zaak. Hopen dat bij Joy de medicatie goed zijn werk gaat doen. Sterkte!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “HCM Test Hoek”