Vandaag Yuta laten testen

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Raaf
Contacteer:

Re: Vandaag Yuta laten testen

Berichtdoor Raaf » di 03 jun 2014, 14:34

Hee Wil, ik snap het.
Het heeft dus eigenlijk met de rhesusfactor te maken.
( Ik ben er ook zo een.... )
Maar a en of ab geeft geen problemen en bij een B bloedgroep moet je eigenlijk streven naar een B partner.
Helemaal duidelijk......dankjewel!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

kelly

Berichtdoor kelly » di 03 jun 2014, 15:27

Hey Belinda,

Yuta is ondertussen al 1 jaar geweest.
Gaat snel hé/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » di 03 jun 2014, 15:34

Hey Belinda,

Yuta is ondertussen al 1 jaar geweest.
Gaat snel hé/
Echt wel..maar betekend dit dat je gaat fokken met haar??? Ga je niet verder met de Engelse of Franse??
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

kelly

Berichtdoor kelly » di 03 jun 2014, 15:56

Goh, ik denk wel dat ze een nestje mag krijgen. Zeker omdat ik nu zeker weet dat alle testen goed zijn.
Ik heb nog steeds mijn engelse en franse bulletjes, maar zoals je weet fok ik maar heel af en toe een nestje.
Van de fransjes heb ik momenteel geen teefje meer, daar heb ik in de laatste 4 jaar geen nestjes meer mee gedaan. Elk
nieuw teefje die we kochten, vonden we niet geschikt voor de fok en je weet dat ik daar heel streng in ben hé.
Ik heb wel nog 2 prachtige reutjes, waar ik momenteel eigenlijk niets mee doe op het gebied van fokken. Van mijn engelse heb
ik 3 teefjes in huis, mama hope en haar 2 dochters. Mama hope is met pensioen en haar dochters zijn nu 9 maanden en dat wordt afwachten hé. Dus zoiezo komen er hier in het eerste jaar geen nestjes meer. Ik krijg heel veel aanvragen, maar ik heb geen zin om maar te fokken om te fokken, dat zegt mij niets, ik wil zeker zijn in wat ik doe. En ik wil het ook met plezier doen.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 03 jun 2014, 19:22

Leuk dat je ook Bullen hebt ;) zeker moet je alleen fokken als je het heel erg leuk vind en anders niet ,
Vind het nog steeds 1 van de leukste dingen die er zijn ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “HCM Test Hoek”