Morgen naar ommen testen ,,bbbrrr

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
mirnadaa

Re: Morgen naar ommen testen ,,bbbrrr

Berichtdoor mirnadaa » vr 29 mei 2015, 00:30

Mega klote voor Kiss maar wel gefeliciteerd met je andere 2 kinderen!! En ik lees dat Kiss jarig is vandaag! Niet echt de manier om leuk zijn verjaardag te vieren! Maar hij verdient wel een extra snoepje vandaag!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Yaella

Berichtdoor Yaella » vr 29 mei 2015, 01:16

Verdorie dit is toch niet te geloven. Arme Kiss de grote schat. Wat vindt ik dit erg voor hem maar ook voor jullie. Nummer 5 die het treft op jullie zoek tocht naar een goede kater met normale waardes. Steeds meer heb ik het gevoel dat het zeldzaam wordt een goed fok dier te vinden vanuit het buitenland. Ook hier natuurlijk maar volgens mij krijg je de testen vanuit het buitenland en bij sommige hier in Nederland met een pakje boter. Het wordt bijna Russisch roulette. Echt het is zo moeilijk een gezond en dan ook op alle vlakken een gezond fok dier te vinden. Dus kan me zo goed voorstellen dat je hem hebt hangen ondertussen.
Ik hoop met heel mijn hart dat de giga warme mand ervoor Kiss komt en hij nog een lang en gelukkig leven mag hebben.
Voor jullie hoop ik dat je de moed kunt vinden om de zoek tocht verder te zetten.
Door deze schaduw toch ook gelukkig nieuws.
En daar wil ik jullie toch mee feliciteren dat de andere twee mooie resultaten hadden.
Sterkte! En voor Kiss en jullie een hele dikke hug!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » vr 29 mei 2015, 01:53

WAT EEN SITUATIE WIL, ERG ZEG! Sterkte het is toch een soort van VERLIES!

Gelukkig heb je nog deze kater Messi!! BEN BEETJE SPRAKELOOS VAN !!
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » vr 29 mei 2015, 11:13

Gadver dat meen je niet!! Arme Kiss en arme jullie :(
Wel super dat de ouders van de kittens wel goed zijn dry_sm
Wens jullie veel sterkte love2_sm

Loezz

Berichtdoor Loezz » vr 29 mei 2015, 13:31

shit zeg....:(

Evengoed gefeliciteerd met de andere twee goede resultaten.

zenga13

Berichtdoor zenga13 » vr 29 mei 2015, 16:28

Ooooh Wil wat balen! Je prachtige odd eyed mannetje.. zo'n snoepje.. ben al vanaf dag 1 fan van hem.. en dan nu dit weer.. Wat hebben jullie toch steeds pech met die fokkaters.. Dikke knuffel vanaf hier..
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 29 mei 2015, 16:49

Ook hier slecht nieuws. Het lijkt wel of het niet mag Wil.
Gelukkig dat hij nog geen nakomelingen had.
En ook nog goed nieuws gelukkig.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 29 mei 2015, 19:31

Hoi Hoi Allemaal mega bedankt ,
Fa jij slaat de spijker op zijn kop ,
er word bar slecht getest !!!!!!!!!!!!! en hier en in het buitenland ,in het buitenland rekenen wij ook een kat als niet getest ,,en ja hier zitten er echt wel een paar sukkels bij die niet eens weten op welke plek ze moeten meten en hoe ze moeten meten ,(de pakjes boter praktijken ) diep triest wat de dieren en wij worden daar de dupe van ,

Het kan niet zo wezen als de ouders steeds goed testen ,en er geregeld kinderen met HCM geboren worden ,,helaas schuiven nog steeds veel fokkers de positieve katten onder het vloerkleed ;( de laatste test als goed staat dan in de database ;( wat mega verwarrend is ,

Ik ben blij dat wij bij Rob Gerritsen testen die zijn vak mega verstaat ,en ze er weer iedere x uitplukt voor me,
Soms denk ik inderdaad ik stop hier mee ,kost zoveel energie verdriet en geld ,maar ze zitten zo diep in me de Sphynxen ,en ik vind ze zo vreselijk de moeite waard om voor te vechten ,,,,dus we gaan gewoon door ,,,,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » vr 29 mei 2015, 22:00

Dan lijkt bijne de enige oplossinig raskruizgen met gevestigde rassen die al lang getest worden!

Ik heb van de 6 gebruikte katers 5 HCM! Ik reken altijd het ras Sphynx is mislukt vooral zonder Outcross, als je kijkt dat in Benelux het ras niet eens op zich zelf levensvatbaar.. Wat 5 jaar nog was is nog maar zelden aanwezig! En met import houd ik mijn hart vast!
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”