undercover HCM € 520,75

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: undercover HCM € 915,75

Berichtdoor Wil » wo 13 apr 2016, 18:59

Dank je wel ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: undercover HCM 1103,75

Berichtdoor Wil » do 12 mei 2016, 18:49

Hoi Hoi
Yesss en weer 58€ naar Undercover HCM ,,
We komen op het mega bedrag van ,,,,,,,,,1045.75 + 58€ = 1103,75
SUPER SUPER SUPER
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: undercover HCM € 1.103,75

Berichtdoor Clemmetje » do 12 mei 2016, 19:19

Wat een mooi bedrag al. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 12 mei 2016, 20:11

Hoi Allemaal
Ik wil jullie wat vragen en zou het erg fijn vinden als iedereen eerlijk er op antwoord ,ook wil ik wel een pol maken (Clem ;))) want ik kan dat niet ,zodat jullie kunnen stemmen zonder dat iemand je naam ziet ,Undercover geld is door ons allemaal betaald dus allemaal hebben we recht van spreken,

Het volgende is gebeurd,
Ik heb een week of 12 geleden een brief gehad van de jurist die M.Schmidt heeft genomen ,dat ik onmiddellijk alles van internet moest halen ,dat dit laster en smaad was ,in mijn ogen niet maar ,,,,,,,nu komt de truc als je iemand daar voor aanklaagt ,krijg je dus geen rechtsbijstand slim he die jongens,

Ik heb netjes een brief terug geschreven dat ik dat niet wilde doen omdat ik niks verkeerds gezegd of gedaan had en alleen mijn bevindingen gedeeld heb,

Week daarna kreeg ik een nog veel dreigendere brief ,waarop ik weer geantwoord heb ,dat ik niks verkeerds doe en alles laat staan ,
Heb toen wel zelf ook een advocaat genomen,omdat je niet verzekerd bent als iemand je aanklaagt voor laster of smaad ,slimme jongens van de DAS verzekeringen,

We hebben nu al denk 7 weken niks meer gehoord weet dus niet of deze zaak doorgezet gaat worden of niet,Onze advocaat krijgt ook geen antwoord meer,beetje jammer ,

Staan jullie er achter als het nodig is dat we Undercover geld hiervoor gebruiken ??
Groetjes Wil
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 12 mei 2016, 20:21

JA NATUURLIJK moet je het daarvoor gebruiken!!!!

Dat HCM undercover geld is juist om wat tegen die onbetrouwbare testen van Melinda Schmidt te doen. Daar hoort dit toch helemaal bij? Dit is duidelijk onderdeel van het hele verhaal. Als je je door Melinda Schmidt en haar advocaat de mond laat snoeren over haar onbetrouwbare testen dan ben je gemuilkorfd en is de hele HCM undercover actie daarmee voorbij, afgelopen, mislukt. Erger nog, dan is je HCM database onbruikbaar want als je die onbetrouwbare testen toelaat dan is je HCM database niet betrouwbaar meer.
Dan is het hek van de Dam!!!! Dan hebben al die foute fokkers nog meer vrij spel en komen er nog meer zieke kittens op de wereld sad2_sm sad1_sm
Dus... als baasje van verschillende HCM katten: Wil, ga alsjeblieft door met wat je doet want je redt zoveel kattenlevens en je bespaart zoveel ellende bij katten en bij mensen!
Gebruik alsjeblieft dit geld voor waar het voor bedoeld is: onbetrouwbare testen aan de kaak stellen en uit de database weren!

Zwaar !@#$%^ van die DAS verzekering van jou trouwens. Die laten je mooi in de steek zeg. Wat heb je dan nog aan zo een verzekering, pfffffff...... mad1_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 12 mei 2016, 20:32

Dank je wel Audrey
nee ik laat het niet lopen stop ook niet ;) maar moet natuurlijk wel toestemming hebben van iedereen,

Anders betaal ik gewoon zelf ;) stoppen doe ik nooit echt niet ,,

Audrey het is gewoon een mega slimme streek van verzekeringen ,waar word je vaak op aan geklaagd smaad ik al diverse keren ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Dalila

Berichtdoor Dalila » do 12 mei 2016, 20:42

Ik vind ook dat dit geld hiervoor is. Tenslotte is dit ook in het verlengde van de undercover acties. Als je constateerd dat iets niet deugd dan moet je er ook iets van kunnen zeggen en dan moet het je geen klauwen vol geld kosten vind ik!
Overigens wel laf dat ze niets meer heeft laten horen. Wel eerst dreigen en dan niks meer. Wat een muts
Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » do 12 mei 2016, 20:43

Het gaat haar heet onder de voeten worden. Misschien tip voor Melinda. Inplaats van achter jou aan te zitten en daar haar energie in te stoppen kan ze beter een hele goede gedegen opfris cursus gaan volgen. Er is bewijs zat. Daar kan niemand omheen. Wil gebruik het geld hiervoor want het is voor hcm bedoelt. Om goede artsen te onderscheiden van prutsers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 12 mei 2016, 21:13

Ik vind ook dat het geld hiervoor is! Zou toch wel erg zijn als er iemand tegen zou zijn dit is in het belang van de sphynx! ( en andere rassen natuurlijk)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

adaenruud

Berichtdoor adaenruud » do 12 mei 2016, 21:45

Ik zeg doen dry_sm
Groetjes Ada

Frodo, Fay en Suus

Caitlin en Dobi rainbow_sm

Terug naar “HCM Test Hoek”