undercover HCM € 520,75

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
debbytjuh79
Contacteer:

Re: undercover HCM € 1.103,75

Berichtdoor debbytjuh79 » do 12 mei 2016, 23:26

Ik vind dat het je goed recht is te kiezen voor de betrouwbaarheid van de HCM database. Als je enige problemen ondervind doordat je opkomt voor de betrouwbaarheid van de database vind ik dat alleen maar goed dat je dat doet en dat je er voor staat en ook helemaal voor gaat. Je zet je al zo lang in voor het RAS, en als er geld nodig is wat met HCM te maken heeft op wat voor manier dan ook dan vind ik dat deze pot ook daarvoor gebruikt mag worden. Ik sta er 1000% achter dat het geld ook hiervoor gebruikt mag worden!
Ik sta voor 1000% achter je doel.. dat de hcm database betrouwbaar is! Ik sta voor 1000% achter HCM Undercover! DUS IK ZEG EEN DIKKE JA!

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom of waarmee radiologe melinda schmidt van de wagenrenk en wilhelminalinde een jurist heeft ingeschakeld, er is in principe alleen maar haar eigen "werk" gedeeld, waaronder ook door mij! En verder medegedeeld dat de testen niet meer in de database worden geaccepteerd.. dat is niks persoonlijks en mensen die de testen van hun katten in de database willen moeten dit wel weten.. Ik begrijp niet zo goed wat dan het punt is van Radiologe Melinda Schmidt, met deze poging!
Ik denk dat het zelfs mogelijk is dat haar inkomsten wel eens zouden kunnen stijgen hierdoor er zijn velen die graag een negatief papier willen "ophalen" dus ergens word haar een plezier gedaan??
Smaad en laster zie ik anders!! Maar goed wie ben ik...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 13 mei 2016, 16:20

Ik zou er 'trots' op zijn als 'ons' geld hiervoor gebruikt wordt! Vóór dus!
Al vind ik t om te janken dat t nodig is!!
Megasterkte Wil!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

BiancaH

Berichtdoor BiancaH » vr 13 mei 2016, 18:53

Ja hoor, gebruik dat geld er maar voor. Volgens mij is dat een verlengd doel van HCM undercover. Laat je niet kisten Wil!
Owner of Pythagoras

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 13 mei 2016, 19:09

Alvast bedankt meiden voor jullie reacktie's maar we hebben nog veel meer leden die mee doen met de verloting ,

Wie weet is het helemaal niet nodig die kans zit er ook nog in ,,

Klopt wat jullie zeggen de Database moet zo betrouwbaar mogelijk wezen daar doe ik ook mijn uiterste best voor ;)
Ik snap ook niet waarom ze dit gedaan heeft ,ik lieg niet heb genoeg bewijs database is van mij ik betaal hem kan het netjes allemaal aantonen ,

Maar vind wel dat ik bekend moet maken dat wij de testen niet accepteren ,anders jaag ik andere mensen op onnodige kosten dat vind ik niet fair ,

Klopt Deb wat je zegt ,er zijn nog steeds fokkers die testen voor het papiertje ;( voor de rest maakt het ze niks uit triest
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 14 mei 2016, 19:40

Natuurlijk vind ik het goed als het nodig is om het daarvoor te gebruiken. Ook dat is strijden tegen HCM. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 23 mei 2016, 20:41

Hoi Allemaal
als eerste wil ik iedereen bedanken voor het vertrouwen en de medewerking ,ik heb vandaag een rekening gekregen van onze advocaat ,en hem gelijk betaald natuurlijk,

Als ooit iemand van jullie een advocaat nodig heeft degene die wij hebben gehad is meer dan een TOPPER ,ik wist niet dat je advocaten had die zo goed en menselijk waren.

Regien jij ook mega bedankt voor alle hulpen wijze raad.
ik weet dat dit voor jullie niet nodig is ,maar voel me er prettiger bij als jullie de rekening ook kunnen zien.

Afbeelding
Groetjes Wil
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 10 jun 2016, 10:55

Hoi Hoi allemaal
Wil jullie doorgeven dat Melinda toch een kort geding gaat aanspannen,
Hierbij de 2 de rekening zodat jullie kunnen zien waar het geld blijft van de undercover HCM
mega bedankt voor jullie sponsenring TOP ,

Afbeelding
Groetjes Wil
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » vr 10 jun 2016, 11:56

Jeetje.....wat denkt ze hier toch mee te bereiken ph34r_sm rolleyes1_sm .....het lijkt me toch een heeeeel duidelijk verhaal?!

Succes in ieder geval dry_sm
Groetjes Gerry

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 10 jun 2016, 12:24

Volgens mij probeert Melinda Schmidt te bereiken dat de rechter Wil zal verbieden om te zeggen dat zij de HCM testen van Melinda Schmidt niet in haar database opneemt omdat die testen niet betrouwbaar genoeg zijn.
Hopelijk gaat dat niet gebeuren.

Maar mocht dat toch zo zijn moeten we dan misschien bedenken hoe die boodschap dan wel de wereld in kan ph34r_sm

Want de HCM database is zo belangrijk voor mensen die katten kopen, die database moet zo betrouwbaar mogelijk blijven! We weten helaas allemaal hoe vreselijk HCM is. Als foute fokkers en slechte radiologen hun gang kunnen gaan dan wordt dat HCM drama nog veel groter sad1_sm evil_sm sad1_sm

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 10 jun 2016, 17:04

Ben blij dat dit geld er ligt om te kunnen procederen! En super blij dat je een goede en betrouwbare advocaat hebt gevonden die je bijstaat.
Uiteraard hoop ik dat jullie korte metten kunnen maken met Melinda...

Afgezien dat de rechter wellicht kan zeggen dat je geen uitspraken meer mag doen over Melinda hoop ik zeker niet dat hij je kan verplichten om de testen alsnog in de databank te zetten?!
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”