Pink en zijn HCM

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Lieve

Re: Pink en zijn HCM

Berichtdoor Lieve » vr 09 mar 2018, 12:27

Hey Pink! Hier Timmie en Lieve...
Hoe is t met je, mooie man?
We wensen je net zoveel zon als wij hier hebben!
En knuffels van de mensjes, veel knuffels! wub_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 09 mar 2018, 20:55

Hier was het nog heeeel erg koud Marijke ;( stuur je een beetje ook deze kant op we zijn buiten aan het werk.
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 10 mar 2018, 16:51

Pinkie heeft een paar keer per week van die nare hoestbuien. Maar die duren niet lang, en naar omstandigheden gaat t verder niet slecht. Hij eet, slaapt, knuffelt, en gaat met lekker weer zelfs in de tuin hangen. Hoe lang we nog hebben weet niemand, maar de deskundigen hadden nooit verwacht dat Pinkie er nu nog zou zijn. Dus we kijken niet meer naar de toekomst maar genieten van de dag.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 11 mar 2018, 20:11

Pink verrast ons allen elke keer weer.
En wat vind ik dat heerlijk voor jullie.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 11 mar 2018, 21:09

Hoi Audrey
wat heerlijk dat hij ook lekker buiten loopt weer blijven ze toch heerlijk vinden ;)
Pink is een wonder op 4 pootjes geniet van iedere dag geef ze een knuffel voor jou ook 1 tje.
Groetjes Wil
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 27 apr 2018, 14:20

Vorige week toen het zo mooi weer was ging Pinkie nog als een speer. Zelfs weer escapes from al KAT raz, inclusief stoer doen tegen de hond van de achterburen (die achter een heg zat waar die niet doorheen kon). Pinkie de Wonderpoes had inene door hoe hij als een trapeze artiest over het hek heen kon komen! Pinque du Soleil, echt waar. Afgelopen maand heeft hij niet één hoestbui meer gehad en zijn ademhaling ging zelfs naar iets van 36 x per minuut.

Maar helaas... sinds gisteren wordt Pinkie slomer en slomer en hij heeft steeds minder zin in zijn eten. Zelfs zijn lievelingskostje niet en ik zie hem afvallen. Het zou me niet verbazen als zijn nieren ermee ophouden. Afgelopen zomer zei de cardioloog al dat dat kan gebeuren bij zulke hoge doses plaspillen.

Naja, jullie weten hoe ik erover denk. Geen onderzoeken meer, niet meer dokteren, kwaliteit van leven is nog het enige criterium. Bijkomend ding is dat een pleegkind die heel veel van Pinkiepoes houdt nou net op vakantie is. Zij komt maandag terug. Gaat het dit weekend echt mis dan zal ik zonder haar moeten beslissen, maar als het ff kan wil ik haar wel de gelegenheid geven om afscheid te kunnen nemen.

We gaan het zien sad1_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 27 apr 2018, 18:50

Is het moment dan toch gekomen om afscheid te gaan nemen van Pink.....
Fijn dat hij de laatste weken heeft genoten van alle mooie dingen en nog goed was.
Ik hoop dat je pleegkind erbij kan zijn mocht het moment daar zijn.
Sterkte daar Audrey.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 27 apr 2018, 19:07

Godsamme Audrey wat een pokke nieuws is dit,het is meer dan balen als je in 1 x met je neus op de feiten gedrukt word,ik hoop zo dat Pink toch weer op knapt en plezier heeft en goed eet,hij heeft ons al een paar x verbaasd door weer redelijk goed eruit te komen ,
Het is wel wat jij zegt als het niet wil moet jij beslissen,dat zijn de moeilijkste dingen die er zijn,

Ik ga heel hard duimen dat Pinkepoes weer wat beter gaat en zeker tot je plaag kind weer thuis is,onwijs veel sterkte g3
Groetjes Wil
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » vr 27 apr 2018, 21:47

Fijn dat hij de laatste weken nog zo goed was, maar dan komt het extra hard aan als het opeens duidelijk minder gaat!
Ik wens je heel veel sterkte g3
groetjes Gerry

Lieve

Berichtdoor Lieve » za 28 apr 2018, 08:19

g3 g3 g3 g3
Heeeeeel veel sterkte en wijsheid gewenst Audrey!!!
Kusje voor LekkerPinkieDinkie!!!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Terug naar “Huisnr. 13”