Hacker Nacked del Vecchio Mulino

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
zenga13

Re: Hacker Nacked del Vecchio Mulino

Berichtdoor zenga13 » za 13 nov 2010, 11:04

Wat ontzetten rot! Heel veel sterkte met deze uitslag...
Mag ik vragen wie de ouders van jouw poesje zijn?
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 13 nov 2010, 11:47

Wat erg dat je poesje HCM heeft. Gelukkig heb je haar laten testen en kun je nu met medicijnen het een beetje proberen het proces stil te laten staan.
Sterkte ermee.
Groetjes Clem
Afbeelding

pegske
Contacteer:

Berichtdoor pegske » za 13 nov 2010, 12:11

hoi
de ouders zijn;ch.dancer van coconika en de mams;miss mimi van wesopa.
erg he ,heb de fokster net aangeschreven en ben benieuwd naar haar reactie,dit is gewoon russische roulette met als verliezers de mijn mooie lieve meisje!!!!!!!!
je wordt hier niet goed van
groetjes

zenga13

Berichtdoor zenga13 » za 13 nov 2010, 12:26

Daar was ik al bang voor. Ik heb hier een kater uit dezelfde ouders als Mimi zitten, Dobey van Wesopa. Hij is door de vorige eigenaar veelvuldig als dekkater gebruikt. Hij is een aantal keren getest op HCM, maar een andere fokker wees mij erop dat de uitslagen van 2 opeenvolgende testen vreemd waren. Ik heb er verder weinig aandacht aan besteed omdat hij hier enkel als huiskat woont, maar nu denk ik er plots weer aan en begin ik mij toch af te vragen hoe dat kan en wat er aan de hand is.

Ik ga Dobey binnenkort waarschijnlijk toch nog naar eens laten testen. Het is niet alleen belangrijk voor mij om te weten, maar ook voor al diegenen die nakomelingen van hem hebben en dat zijn er nogal wat.
Afbeelding

ditta

Berichtdoor ditta » vr 31 dec 2010, 20:06

hallo
heb net dit hele gebeuren gelezen.
Ben vanmiddag bij een cattery geweest en kon daar een poesje kopen mat als ouders: quinty crix napkat en diamond monneman. Nu heb ik echter vanuit voorgaand begrepen dat diamond hcm positief is getest? of gaat dat om een andere diamond?
De fokster heeft me testresultaten laten zien en daaruit zou blijken dat diamond negatief is.
ik hoop hier rwacties te krijgen zodat ik een besluit kan nemen mbt aanschaf of juist niet van het poesje

groeten ditta

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 31 dec 2010, 21:00

Hoi Ditte ,
ook even hier ,Hacker had zelf geen HCM,heeft het wel gegeven aan kinderen van hem ,,De moeder van Hacker is overleden aan HCM ,
Ik weet het stamboom van de moeder niet ,dus weet ook niet wat daar inzit ,aan HCM katten ,
Stuur maar naar mij als je wil ,ik wil wel kijken voor je
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

molly

Berichtdoor molly » zo 02 jan 2011, 00:53

@ wil de grootmoeder van Hacker nacked del vecchio mulino is ook positief getest en ondertussen overleden.

@ alvarez, hoe gaat het ondertussen met je poesje? heb je al antwoordt van de fokster?
Als je de waarheid zegt, hoef je weinig te onthouden

pegske
Contacteer:

Berichtdoor pegske » di 01 feb 2011, 16:56

hoi,even iets rechtzetten!!
mijn fokster van men meisje bloem is opgebeld door iemand hier op het forum om te melden dat bloem zwanger is en hcm heeft en bla bla bla..(mensen waar zijn we mee bezig?)
ik heb hier op het forum al neergeschreven dat ze hertest is geweest door een ERKENDE radioloog wat ik eerst niet had laten doen,en in december wel ze is NEGATIEF getest !!
dus bij deze aan allen die niks beter te doen hebben dan andere zwart te maken de fokster en ik treft geen schuld en bloem is (h)eerlijk zwanger .
sorry maar dit kan toch niet he.........
ga ook eens verder kijken dan je neus lang is voor je andere mensen lastig valt of stuur een mail naar mij!
ik hoop dat dit nu voor altijd is rechtgezet

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 01 feb 2011, 20:06

Hoi Peggy
Hoe weten ze nu of het iemand van dit forum is ? Het is zo grappig hoe vaak wij de zwarte Piet toegespeeld krijgen ,
en waarom ,omdat we opkomen voor het testen ??? voor de eventuele katjes die HCM krijgen ,en het ook weer doorgeven ,als er mee gefokt wordt ?

Omdat we opelijk namen durven noemen ,tja dan kom je aan die mensen hun portemonee ,dat raakt ze harder dan een HCM kat ,

Peggy ,had jij degene nog aangeschreven die de 1 ste test gedaan heeft ?? Er zit een door haar geteste kater wel in de fok ,en geeft ook buitendekkingen ,
Als jij daar geen zin in hebt ,zou ik dat dan mogen doen ??? gewoon omdat ik eigenaar van de database ben ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Alvarez

Berichtdoor Alvarez » ma 21 feb 2011, 22:40

Hoi Molly,

beter laat dan nooit, maar gaat goed hoor met de poes(Yarah), en de fokster, haar eerste nest, wist het gewoon niet.

Hebben er een 2de poes bij sinds 8 januari, vandaar geen antwoord, druk ergens anders meer,en vanaf dag 1 gaat het heel erg goed.
Eten samen,spelen samen, slapen samen , Yarah(grootste) begraaft de hoopjes op de bak nog een keer voor Sia (kleinste)
ga zo maar door. Ondanks een heel ander karakter, speels, ondeugend,prater, brengt balletje terug of haar muis.
bezig bijtje.

Ondanks dat we ook 2 honden hebben, is het toch voor iedere sphynx eigenaar aan te raden om er 2 te nemen.

gr,Jolanda

Terug naar “Huisnr. 13”