hcm loze stamboom

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
zenga13

Re: hcm loze stamboom

Berichtdoor zenga13 » di 25 jan 2011, 17:35

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Ben trouwens ook wel erg benieuwd door wie beide testen gedaan zijn. De eerste waarop ze HCM positief was en de 2e waarop ze het plots niet was. Ze is nu dus blijkbaar zwanger, dus lijkt me dit wel belangrijke info...
Afbeelding

Pickles

Berichtdoor Pickles » di 25 jan 2011, 20:31

Zou ook graag wel eens willen weten welke dierenartsen die positief en negatieve testen gedaan hebben...
Poes is nu plots zwanger? Laten dekken of van eigen kater?
Hopelijk geen HCM moedertje.... gasp_sm

pegske
Contacteer:

Berichtdoor pegske » wo 26 jan 2011, 16:37

hey pickles het antwoord kan je vinden op warmtedekentje gezocht of panacur sorry maar heb geen zin dit weer te typen

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 27 jan 2011, 09:21

hoikes
ja heel jammer,ik heb daarstraks al de namen opgeschreven van de positieve poezen,,ik had 2 kittens gezien dat ik wel leuk vond ,wil jij anders eens naar de stambomen van de kittens kijken want wordt er een beetje moedeloos van;ik zal straks alles mailen dank je!
en men poesje van 1.5 jaar staat op hartmedicatie en een vochtafdrijver,de da wil ze niet steriliseren omdat ze denkt dat ze niet gaat ontwaken.dan maar op de pil he..pffffft
van de fokster heb ik ook nog geen antwoord gehad,ze ging alles naar haar da doorsturen......
Ik heb toch nog even een vraag. Ik neem aan dat dit het poesje is wat nu zwanger is.
Ze heeft hartmedicatie en een vochtafdrijver. Die krijgt ze neem ik aan niet zomaar.
Ik zou zo'n poesje echt niet zwanger durven laten worden. De DA durfde haar ook niet te steriliseren schrijf je zelf al.
Hoe zit dit dan?
Groetjes Clem
Afbeelding

pegske
Contacteer:

Berichtdoor pegske » do 27 jan 2011, 14:26

clem,ik heb toch al gezegd dat ik ze laten hertesten heb en ze negatief getest was..en ik onmiddelijk moest stoppen met die medicatie,de dierenkliniek had een verkeerde diagnose gesteld en heb ze hierop aangeschreven maar tot op heden geen reactie.volgens mij heb je niet alles gevolgd?
moest ze laten hertesten door een erkende radioloog want had het gewoon in de dierenkliniek hier laten doen van de fokster .
die zei dat er van hcm geen sprake was!!dus ik ben blij dat die jonge muts van de dierenkliniek ze nog niet wilde steriliseren ,heb trouwens aan dr Warmerdam gevraagd of ik met haar mocht fokken en die zag niet in waarom niet?
hij heeft me alles haarfijn uitgelegd en me ook gezegd hoe het kwam dat die dierenkliniek die fout heeft gemaakt.
maar ik ben gerusgesteld en alles gaat prima met haar!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 27 jan 2011, 16:53

clem,ik heb toch al gezegd dat ik ze laten hertesten heb en ze negatief getest was..en ik onmiddelijk moest stoppen met die medicatie,de dierenkliniek had een verkeerde diagnose gesteld en heb ze hierop aangeschreven maar tot op heden geen reactie.volgens mij heb je niet alles gevolgd?
moest ze laten hertesten door een erkende radioloog want had het gewoon in de dierenkliniek hier laten doen van de fokster .
die zei dat er van hcm geen sprake was!!dus ik ben blij dat die jonge muts van de dierenkliniek ze nog niet wilde steriliseren ,heb trouwens aan dr Warmerdam gevraagd of ik met haar mocht fokken en die zag niet in waarom niet?
hij heeft me alles haarfijn uitgelegd en me ook gezegd hoe het kwam dat die dierenkliniek die fout heeft gemaakt.
maar ik ben gerusgesteld en alles gaat prima met haar!
Ik heb wel alles gevolgd en dat van die medicatie had je niet geschreven.
Daarom wilde ik graag nog even weten hoe dit zat.
Groetjes Clem
Afbeelding

pegske
Contacteer:

Berichtdoor pegske » do 27 jan 2011, 17:10

oef..dan denk ik dat ik nu wel op alles heb geantwoord .
nog een fijne dag verder ik ga hier zalig in t zonnetje zitten met men lieverds.

Terug naar “Huisnr. 13”