bloem van nomoi

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
pegske
Contacteer:

bloem van nomoi

Berichtdoor pegske » di 01 feb 2011, 18:50

hoi,even iets rechtzetten!!
mijn fokster van men meisje bloem van nomoi is opgebeld door iemand hier op het forum om te melden dat bloem zwanger is en hcm heeft en bla bla bla..(mensen waar zijn we mee bezig?)
ik heb hier op het forum al neergeschreven dat ze hertest is geweest door een ERKENDE radioloog wat ik eerst niet had laten doen,en in december wel ze is NEGATIEF getest !!
dus bij deze aan allen die niks beter te doen hebben dan andere zwart te maken de fokster en ik treft geen schuld en bloem is (h)eerlijk zwanger .
sorry maar dit kan toch niet he.........
ga ook eens verder kijken dan je neus lang is voor je andere mensen lastig valt of stuur een mail naar mij!
ik hoop dat dit nu voor altijd is rechtgezet

zenga13

Re: bloem van nomoi

Berichtdoor zenga13 » di 01 feb 2011, 18:56

Nu weten we het wel hoor... Vind het nogal makkelijk om iemand van hier te beschuldigen. Heb je er al eens aan gedacht dat er hier heeeel veel mensen lid zijn die enkel meelezen en dat er maar een handje vol hier ook echt reageert. Ik denk dat dit verder iets tussen jou, de fokker en de beller is. Wij kunnen hier verder niets mee.

Je hebt zelf natuurlijk ook een hoop onduidelijkheid gecreeerd door niet (snel) te reageren op vragen. Misschien volgende keer zelf ook even nadenken voordat je iets op het forum gooit? Of bespreek het dan eerst met de fokker..
Afbeelding

pegske
Contacteer:

Berichtdoor pegske » di 01 feb 2011, 19:34

zenga:ik heb de fokster gezegd dat ik het recht zou zetten en heb dat bij deze dus gedaan en zal idd 2 keer nadenken in de toekomst,sorry voor men eerlijkheid.

zenga13

Berichtdoor zenga13 » di 01 feb 2011, 19:42

Dat had je in je eerste berich dat je in het topic van Hacker had geplaatst ook al gedaan. Snap niet waarom je dan nog speciaal een nieuw topic moet openen. Je eerste bericht was ook al duidelijk.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 01 feb 2011, 19:50

Ik begrijp ook niet helemaal wat je hiermee wilt bereiken.
Je hebt het al duidelijk uitgelegd op twee plaatsen en dan ga je nu nog eens twee keer het neerzetten.
Het is vervelend dat er iemand heeft gebeld naar de fokker maar dat kunnen zoveel mensen zijn.
We hebben 365 leden en dan zullen er nog genoeg meelezen die geen lid zijn.
Dus je komt er vrees ik nooit achter wie het is geweest.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 01 feb 2011, 20:15

sorry ,ik heb dit nu ook op 2 plaatsen ,

Hoi Peggy
Hoe weten ze nu of het iemand van dit forum is ? Het is zo grappig hoe vaak wij de zwarte Piet toegespeeld krijgen ,
en waarom ,omdat we opkomen voor het testen ??? voor de eventuele katjes die HCM krijgen ,en het ook weer doorgeven ,als er mee gefokt wordt ?

Omdat we opelijk namen durven noemen ,tja dan kom je aan die mensen hun portemonee ,dat raakt ze harder dan een HCM kat ,

Peggy ,had jij degene nog aangeschreven die de 1 ste test gedaan heeft ?? Er zit een door haar geteste kater wel in de fok ,en geeft ook buitendekkingen ,
Als jij daar geen zin in hebt ,zou ik dat dan mogen doen ??? gewoon omdat ik eigenaar van de database ben ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

pegske
Contacteer:

Berichtdoor pegske » di 01 feb 2011, 20:48

hoi Wil ja iemand had vandaag naar de fokster gebeld en die persoon heeft blijkbaar niet goed genoeg verder gelezen,vandaar dat ik het nog even bovenhaal,zou je in mijn plaats willen schrijven dan mag je dit hoor ,kan ik mss nog iets terugrecuperen ..want was een serieuze rekening,jij had de gegevens zeker he?en je weet ook door wie het is gedaan?ik ga hier geen namen natuurlijk he anders stuur je prive maar mail,ik weet ook wie zijn katten daar laat testen en had haar ook al aangeschreven.dank je en als je me op de hoogte wil houden aub.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 01 feb 2011, 21:06

Hoi Peggy
Ik ga er achteraan ,het is gewoon krankzinnig dat iedereen zich uitgeeft als goede radioloog ,
Je hoort het nog ,Ja ik heb de papieren van beide hier
Groetjes Wil
Afbeelding

longeliere
Contacteer:

Berichtdoor longeliere » za 05 feb 2011, 21:06

hoi Wil ja iemand had vandaag naar de fokster gebeld en die persoon heeft blijkbaar niet goed genoeg verder gelezen,vandaar dat ik het nog even bovenhaal,zou je in mijn plaats willen schrijven dan mag je dit hoor ,kan ik mss nog iets terugrecuperen ..want was een serieuze rekening,jij had de gegevens zeker he?en je weet ook door wie het is gedaan?ik ga hier geen namen natuurlijk he anders stuur je prive maar mail,ik weet ook wie zijn katten daar laat testen en had haar ook al aangeschreven.dank je en als je me op de hoogte wil houden aub.

tja dan moet ik denk ik maar bekenen, ik ben diegene die in de hcm database had gelezen dat bloem positief was, en ik heb dus een kitten van dezelfde vader gekocht, toen ik dit vertelde aan de fokster van mijn kitten, heeft deze gelijk de fokster van bloem opgebeld met de mededeling dat bloem als positief in de hcm lijst staat en hoe dit nu zat

ik had dus niet gezien dat ze er ook als negatief in staat !!!!

als dus duidelijk is dat dit niet een goede test is, vind ik dat deze positieve test niet in de database thuis hoort, nu krijgt deze kater (en poes) en slechte naam
Afbeelding

Hij die spreekt van het mijne, gaat naar zijn huis en bekijkt het zijne,
vind hij daar geen gebreken, mag hij van het mijne spreken ...................

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 05 feb 2011, 23:39

Hoi Ida
hoi hoi ,tijd niet gezien ;) Alle testen komen in de database ,

Het zou natuurlijk raar wezen ,als ik een kat laat testen ,en hij is niet goed ,
Ik ga een maand later ,en hij is wel goed ,bij iemand anders ,dat ik dan alleen de goede erin laat zetten ,

Peggy heeft dit keurig gedaan ,en het gewoon doorgeven ,niks achter gehouden of verzwegen ,
Kan ze ook nooit praatjes achter haar rug om krijgen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Huisnr. 13”