Waarom het belangrijk is dat hcm wordt aangepakt

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Marthe
Contacteer:

Re: Waarom het belangrijk is dat hcm wordt aangepakt

Berichtdoor Marthe » vr 25 feb 2011, 15:13

Je hebt het mooi verwoord Marjolein. En hoewel het stukje redelijk nuchter overkomt, zit er toch heel veel gevoel in je verhaal. Het lijkt me vreselijk als je je kat zo ziet, en 's nachts inderdaad wakker schrikt omdat zij zo loopt te kuchen. Zolang jullie er voor haar zijn, en het haar zo gemakkelijk mogelijk maken, doe je al het mogelijke dat in je machte ligt.
Ik hoop met heel mijn hart dat jullie nog jarenlang van Sambal mogen genieten. Geef haar een dikke knuffel van mij.

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » vr 25 feb 2011, 16:11

Marjolein,

RESPECT voor jou mooie verhaal!!!

Been there, done that.......'k weet wat je voelt!! Het moet einde'lijk maar eens gaan stoppen he?
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

griddie

Berichtdoor griddie » ma 28 feb 2011, 13:53

Hoi hoi

Ik had je verhaal van de week wel gelezen en nu dan een ractie van mij. Je hebt het inderdaad ontzettend goed verwoord het is niet alleen de hcm maar ook alle stress er omheen en dat hakt er aardig in. En ook voor Samabal, weer zo een pil weer naar de DA weer helemaal naar Ommen het is allemaal noodzakelijk voor zijn gezondheid maar het is best zwaar. En was het maar waar dat alle fokkers het goed voorhebben met hun kattenkinders en goed testen zodat in de toekomst de HCM misschien wel verdwijnt maar zolang dat ROTGELD de hoofdrol speelt zie ik dat niet gebeuren jammer genoeg.Marjolein ik hoop dat je nog heel lang van jouw Sambal mag genieten en alle andere van hun zorgenkindjes.

Groetjes ingrid
Afbeelding

Terug naar “Huisnr. 13”