Mijn fokpoes heeft waarschijnlijk HCM

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
zenga13

Re: Mijn fokpoes heeft waarschijnlijk HCM

Berichtdoor zenga13 » zo 17 apr 2011, 14:46

Dan is het zeker ongeloofwaardig dat ze geen sectie heeft laten doen na zijn dood. Als je toch een contract hebt dat je je geld terug krijgt als hij positief is, dan doe je daar toch je voordeel mee? Dan moet ze achteraf ook niet tegen jullie zeuren over dat geld dat ze voor Samson heeft betaald, want blijkbaar is dat dus toch niet zo belangrijk. Anders hadden ze wel sectie laten doen. Tenzij ze iets te verbergen hebben....
Afbeelding

sakura

Re: Mijn fokpoes heeft waarschijnlijk HCM

Berichtdoor sakura » do 28 apr 2011, 16:19

Ohja trouwens Natasja, ik weet niet of je nog meeleest, maar de eigenaar van Cornwall's Tinkerbells enige zusje, Minnie Mouse, wou je een poosje geleden mailen maar zei dat je emailadres opgeheven is.
Ik weet niet of het je nog wat kan schelen (volgens mij niet) maar ze wou dus graag nog contact met je..

Zij wist overigens ook van niks, en was ook erg geschokt. Minnie Mouse is ook voor de fok verkocht.

(Tinkerbell is mijn kat dus ik mag haar volledige naam wel op het forum zetten toch? Als de mods het liever niet hebben mogen ze het weghalen :) )

Terug naar “Huisnr. 13”