Sambal

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
jsphynx

Sambal

Berichtdoor jsphynx » di 10 mei 2011, 14:59

Het lijkt er helaas op dat Sambal tot nu toe niet goed stabiel blijft. Vanmorgen was zij weer benauwd, wat balen is dat toch. Ik heb haar gewone ochtend dosering Furosemide gegeven en telefonisch overlegd met dr. Gerritsen. Omdat ik het niet vertrouwde ben ik tussen de middag naar huis gegaan en inderdaad, nog steeds erg benauwd. Op advies van dokter Gerritsen extra Furosemide gegeven. Als dit niet aanslaat moet ze vanavond naar de da voor een injectie. Hopelijk is dat niet nodig.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Nancy

Re: Sambal

Berichtdoor Nancy » di 10 mei 2011, 15:03

hey marjolein
heel veel sterkte!! ocharme toch!!
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 10 mei 2011, 15:05

Wat balen zeg.
Ze blijft toch problemen houden.
Wat voor injectie moet ze dan hebben?
Sterkte daar en knuffel voor lieve Sambal.
Groetjes Clem
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 10 mei 2011, 15:07

Wat ontzettend vervelend dat Sambal niet goed stabiel blijft, zoiets geeft flinke zorgen!! Hopelijk helpt de extra dosis Furosemide. Dikke knuffel voor Sambal en natuurlijk voor jou ook heel veel sterkte!! Ik kan me voorstellen dat je nu het liefst bij Sambal bent i.p.v. op je werk.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 10 mei 2011, 15:58

Ik baal er ontzettend van, zo doet ze heel stilletjes toch telkens een stapje achteruit. Jeroen is gelukkig thuis gekomen om half drie. Het gaat ietsje beter met de extra Furosemide maar niet goed genoeg. Straks dus toch die injectie. Dat is ook Furosemide Clem maar wordt beter en sneller opgenomen.
Groetjes Marjolein

griddie

Berichtdoor griddie » di 10 mei 2011, 15:59

Hoi hoi

Wat vervelend voor sambal dat ze benauwd het leek wel weer goed te gaan toch zelfs dat de rest ziek was bleef zij stabiel.Wat een zorgen zul je om haar hebben.
Geef haar ff een dikke knufffffffffffff
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 10 mei 2011, 16:01

Ik baal er ontzettend van, zo doet ze heel stilletjes toch telkens een stapje achteruit. Jeroen is gelukkig thuis gekomen om half drie. Het gaat ietsje beter met de extra Furosemide maar niet goed genoeg. Straks dus toch die injectie. Dat is ook Furosemide Clem maar wordt beter en sneller opgenomen.
Dat dacht ik al toen ik het nog eens goed las.
Dat is met Joy ook met de prednison.
Arme Sam. Kun je het niet zelf spuiten?
Groetjes Clem
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » di 10 mei 2011, 18:01

oh wat een zorgen. hopenlijk hersteld ze snel.. benauwd is ook zo erg .. voor haar en voor jullie om te zien.. sterkte

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 10 mei 2011, 18:16

N
De bedoeling is ook om t zelf te gaan spuiten. Ik moet het nu ook in huis hebben. Hopelijk redden we het nog een tijdje met de pillen maar ik heb het voor noodgevallen nu in huis nodig en misschien in de toekomst wel voor altijd.

Ben nu net thuis en het valt me tegen hoe ze op het extra halfje Furosemide heeft gereageerd. Vorige keer was dat voldoende en hoefde ze geen injectie, nu is ze nog te benauwd dus moet het wel. Ik laat het weten als we terug zijn.
Groetjes Marjolein

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 10 mei 2011, 18:24

N
De bedoeling is ook om t zelf te gaan spuiten. Ik moet het nu ook in huis hebben. Hopelijk redden we het nog een tijdje met de pillen maar ik heb het voor noodgevallen nu in huis nodig en misschien in de toekomst wel voor altijd.

Ben nu net thuis en het valt me tegen hoe ze op het extra halfje Furosemide heeft gereageerd. Vorige keer was dat voldoende en hoefde ze geen injectie, nu is ze nog te benauwd dus moet het wel. Ik laat het weten als we terug zijn.
Jammer dat ze toch niet zo verbeterd is als je gehoopt had. Het is zeker fijn om zelf te hebben en zoals met Joy die spuugt krijg je er bijna niets oraal in dat er niet meteen weer uitkomt.
Sterkte zo bij de DA.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Huisnr. 13”