Bedankt voor de reacties allemaal. Het gaat vandaag gelukkig weer prima met mevrouwtje. De injectie heeft haar duidelijk goed gedaan (al vond Rob wel dat de da behoorlijk veel had gespoten) het had wel wat minder mogen zijn. Vanmorgen dus weer gebeld naar Ommen, de medicatie moet weer omhoog naar een halve tablet Furosemide ipv een kwartje. Hopelijk is dit genoeg en kan ze er weer even tegen dan. De injectiespullen mogen dus officieel niet vrij meegegeven worden alleen heeft Rob hier een vrijstelling voor gekregen als ik hem goed heb begrepen. Het maakt ook niet uit het komt goed maar ik wordt wel eens een pietsie ongeduldig en zat van het heen en weer geleur, het is allemaal niet omdat het zo leuk is, mijn vriendin kwam gistermiddag toevallig en ging mee naar de da. Volgens haar viel het ook bijna niet op dat ik er een pietsie geirriteerd van raakte

mosking_sm oeps..
Schattig detail was trouwens wel dat Sam niks van de da moest hebben. Ze was erg onrustig terwijl ze normaal heel makkelijk en lief is. Omdat de da haar dus moest vasthouden en ze hier echt geen zin in had was het voor mij heel rot spuiten. Uiteindelijk moest mijn vriendin erbij komen om haar vast te houden en het was meteen goed, knijpen met haar oogjes D10 Wat een wijffie he.