Al is de leugen nog zo snel ,de waarheid achterhaald hem wel

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Wil
Beheerder
Contacteer:

Al is de leugen nog zo snel ,de waarheid achterhaald hem wel

Berichtdoor Wil » ma 12 dec 2011, 15:50

Hoi Hoi
Een jaar geleden heb ik ruzie gekregen met de fokker ,die beide katers heeft ,

Ze had mij gebeld dat haar katers postief waren en zocht een andere kater ,giga balen natuurlijk ,weet zelf veel te best hoe dat voelt

Met stomme verbazing hoorde ik later dat de katers goed waren ,Ik had de testen in de databasze gezet ,werd gebeld ,dat ,,,,,,ze er een rechtzaak van gingen maken ,ik moest de katers eruit halen ,en het was een grote leugen ,beide katers staan nog steeds in de database ,daar blijven ze ook ,

Nou prima voor mij ,als je daar lol in hebt .Hier staan ze beide katers ,wat komt er los van het topje van de ijsberg ;((((
Wat heeft dat geshop nu uitgehaald ,niets ;((( erg triest ,

Afbeelding
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Tanja
Contacteer:

Re: Al is de leugen nog zo snel ,de waarheid achterhaald hem wel

Berichtdoor Tanja » ma 12 dec 2011, 17:52

Ik snap het niet Wil.
Een fokker laat dus 2 katers testen en die testen positief.
Jij zet ze in de database en later blijken de katers wel goed te zijn. Dus dan zijn de eerste testen niet goed????
En nu is zij boos omdat ze nog in de database staan. Ik neem aan als ze met bewijs komt dat de katers wel goed zijn je dat zo kan veranderen in de database?
waarom dan een rechtzaak?
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

zenga13

Berichtdoor zenga13 » ma 12 dec 2011, 18:55

Ik denk eerder dat Wil ze in de database heeft gezet, maar dat die mensen nu beweren dat die katten dus goed zijn terwijl ze positief getest zijn. Die mensen willen dus waarschijnlijk gewoon verbergen dat de katers positief zijn. Zo begrijp ik het tenminste.

Inderdaad lekker laten staan in de database Wil great_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 12 dec 2011, 19:25

Hoi Chantal klopt

Maar je ziet ook dat ze niet goed waren ,kijk naar al die positiefe katten ,en dit is een topje he ,niet iedereen meld dit ,

Tanja als ik wil ,ga ik morgen met Gogo die vrijdag positief getest is naar Radioloog x ,daar heb ik dan gewoon een schone test ,,

Maar je valt door de mand als mensen nakomelingen gaat laten testen ,
Ze wilde me een rechtzaak aanspannen omdat we het er en op het forum over hadden ,en omdat het in de database staat ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

nonalize

Berichtdoor nonalize » ma 12 dec 2011, 19:42

Jammer dat het weer zo moet gaan shok_sm
Groetjes Elize

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » ma 12 dec 2011, 19:55

Bedankt Chantal en Wil, ik snap het.
tussor_sm
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

zoeperzazke

Berichtdoor zoeperzazke » ma 12 dec 2011, 20:00

Ik vind het nog steeds zo bizar dat er mensen zijn die hun eigen reputatie/geld/oogkleppen belangrijker vinden dan het welzijn van hun dieren. Vanuit mijn hart kom ik er niet bij hoe je toch je dieren de dupe kan laten worden van je eigen leugens. Wat bereik je er toch mee? Dat deze katers HCM positief zijn is al erg zat, dat je dat gaat verbloemen om zo misschien je katers met valse gegevens teverkopen of nog erger als dekkater te gaan gebruiken is toch afschuwelijk...

Lekker laten staan in de database hoor wil! En sla alle e-mailberichten heel goed op als ze echt een rechtszaak willen aanspannen, I'd like to see them try, als ze kopieën van de testen hebben gestuurd uiteraard goed bewaren en zorgen dat je weet welke dierenarts het is. Maar dat is jou wel toevertrouwd ;) Het is alleen zo triest dat het nodig is... hoe kunnen mensen toch :(
In blijde afwachting van Pip!

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » ma 12 dec 2011, 20:43

Zijn ze niet gestopt met fokken? Waarom willen ze dan in hemelsnaam nog een rechtszaak inspannen?

En wat zou het uitmaken om die testen van die katers er eigenlijk uit te halen? De nakomelingen die in de database staan zijn toch helaas overduidelijk positief en verdacht, dat komt toch niet van de heilige geest ?
Iedereen die serieus met Sphynxen bezig is kan het toch gewoon in de databases terug vinden.

Eén van die nakomelingen hierboven is trouwens van ons en die testen mogen/moeten gewoon in databases blijven!!!!
Dat is onze castraat-kater en onze testen, betaald met onze centjes ;)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 12 dec 2011, 22:11

Diddl : hcm op 1 jarige leeftijd, zusje Yoshi, op t randje van normaal en verdacht op 1 jaar en op 2 jaar verdacht... (verwekt nadat wendy haar kitten positief was getest )
diddl zou positief zijn omdat ik hem zoveel stress heb aangedaan door hem mee te nemen naar putcuyps om hem te testen...
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 12 dec 2011, 22:20

Wat moet ik hier nu weer op zeggen, ik word er zo moe van bad_sm bad_sm bad_sm Money money money blegh.. Wel triest voor de betrokkenen die hier kittens uit hebben. Wil heel goed dat je het laat staan, laat je niet kisten he.

@Nadine, we hebben het hier al eens over gehad want ik kan me dit verhaal van jou nog goed herinneren, schandalig...hoe verzinnen mensen het om dat aan een kittenkoper als reden op te geven...
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Terug naar “Huisnr. 13”