George HCM

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Lieve

Re: George HCM

Berichtdoor Lieve » zo 10 aug 2014, 10:29

g3 g3 g3 g3
Voor jou Audrey en voor George
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

yael

Berichtdoor yael » zo 10 aug 2014, 10:41

Wat sneu voor George
Maar gelukkig voelt hij zich nu wat beter

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 10 aug 2014, 11:34

Het is echt klote nieuws dit. Ik voel met je mee omdat ik nog niet zolang geleden een soortgelijk bericht heb gehad over Joy.
Ik hoop zo dat je nog een hele tijd van George kunt genieten Audrey.
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » zo 10 aug 2014, 12:13

Clem wat naar voor jou en Joy. George en ik wensen voor jullie ook nog zoveel mogelijk mooie tijden samen g3

Ik ga de DA vragen waarom George wel bloeddruk verlagers (Fortekor) krijgt en geen hartritme verlagers (Atenolol). Misschien is daar hele goede redenen voor maar ik wil toch graag zo goed mogelijk weten wat ze met hem doen.

Het is toch wel een schok allemaal. In theorie wist ik natuurlijk van de HCM, maar toen uit de vorige test bleek dat het nauwelijks verergerd was in de afgelopen vijf jaar had ik eigenlijk een beetje gehoopt dat dat zo zou blijven. Tenslotte heeft George genoeg andere gezondheidsproblemen die onze aandacht vragen...

Al moet ik natuurlijk blijven beseffen dat hij met al zijn makkes inmiddels toch maar mooi 9 1/2 jaar is. Wie weet gaat hij de 10 jaar club op het forum nog halen laugh_sm

Wel heb ik besloten geen vakanties meer te boeken. Als ik weg ben maak ik me veels te veel zorgen over George. OK misschien is dat overdreven "crazy cat lady" gedrag maja dat is dan maar zo. George gaat voor wub_sm

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » zo 10 aug 2014, 13:52

Ik geloof niet dat er niemand op het forum is die het overdreven "cat Lady' gedrag vind.
En wat áls het wél zo was???
Lekker dan, jij moet doen voor jou katten waar jij achter staat.
Respect Audrey. toppie_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 10 aug 2014, 19:41

Audrey
Geogre is zeker weten oud voor een Sphynx met HCM ,ZEKER gaan we ervoor dat hij is de lijst van katten van 10 jaar komt ;) hij verdiend het zo maar jij ook ,
Hij had geen betere plek kunnen krijgen dan bij jou,

Ja ik kan het me mega goed voorstellen dat je niet met vakantie meer gaat ,zou ik ook niet doen ,al zou er een DA hier in huis komen ,zelf doe je het altijd het beste ;) je kent je eigen dieren ook door en door ,

George zet hem op he man op naar de 10 jaar dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 10 aug 2014, 21:43

Wat is dit erg voor George. Je wist het maar zo'n achter uit gang hoop je toch niet. Fijn Clem dat je zo'n duidelijke uitleg geeft wat de werking is van de medicatie. Ik hoop dat het aan zal slaan. Zijn jeuk af neemt en zijn oogjes beter worden. Sterkte! Gelukkig is hij vrolijk!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

marisser

Berichtdoor marisser » ma 11 aug 2014, 08:42

Hoi Audrey wat balen meid heel veel sterkte en ik hoop dat hij nog lang bij je mag zijn.
Knuffel van ons!!

Audrey

Berichtdoor Audrey » ma 11 aug 2014, 15:21

Hallo iedereen, hier even een berichtje van George.

Nou ik toch de hele dag op schoot zit achter de computer kan ik ook wel even zelf iets posten. Met mij gaat het dus best redelijk nu. Ik ben niet meer super-actief maar kan wel prima relaxen. Mijn personeel probeert vandaag thuis te werken. Dan zit ze de hele dag achter de computer en kan ik mooi op schoot. Alleen drenst ze af en toe dat ze op wil staan omdat haar been slaapt. Naja zeg ik weeg maar 5 kilo hoor. En dan moet ik dus van die schoot, terwijl ik net lekker lig? Wat een onzin zeg, haar been slaapt misschien maar mijn pootjes niet hoor. Nu niet meer tenminste, als ze me voor zoiets onnozels wakker gemaakt heeft. En als ik dan met veel tegenzin opsta gaat ze weer mekkeren dat ik niet over het toetsenbord mag lopen en niet voor het beeldscherm mag zitten. Maar als ik dan netjes op de papieren nààst zowel het beeldscherm als het toetsenbord ga zitten is het wéér niet goed. Dan moet ze natuurlijk precies die papieren hebben die onder mijn blote kont liggen.

Mensen.... af en toe kunnen het zulke draken zijn!

marisser

Berichtdoor marisser » ma 11 aug 2014, 15:39

he George
Dat heb ik hier nou ook altijd Lig ik lekker te slapen dan moet mijn vrouwtje altijd boodschap doen en moet ik uit de woonkamer pff
met veel gemopper sta ik dan maar weer op.
het is nooit goed bij die vrouwtjes van ons he maar makker doe rustig aan maak je niet te druk denk aan je hart ohmy_sm

pootje Timmy

Terug naar “Huisnr. 13”