HCM

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: HCM

Berichtdoor Wil » za 31 jan 2015, 20:23

Hoi Ann
wat heerlijk even lekker eruit en je gedachte op wat anders ,super om te horen dat het toch nu stabiel blijft met ze moet je wel iets rust geven geniet ervan meid ,,
Je verdriet komt er wel uit ,mega dikke g3
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 03 feb 2015, 22:38

Hoe gaat het nu daar Ann?
Groetjes Clem
Afbeelding

riddle

Berichtdoor riddle » wo 04 feb 2015, 02:08

Hoi Clemmetje,
hier is alles voorlopig rustig. Ik loop nog steeds de hele dag af en aan met kleine, lekkere hapjes en Scooby eet. Ik heb van alles in huis gehaald van soorten en merken natvoer en wissel zoveel mogelijk af, dan blijft het interessant om even te proeven... Babelutje eet alle restjes op, en ik heb het gevoel dat ze tonnetjerond aan het worden is, haha! Het overgrote deel van de dag slaapt Scooby in zijn mandje, op de snuggle, maar af en toe doet hij een uitstapje in de kamer. Ik merk wel dat hij moeilijker in en uit de zetel springt, dus heb ik daar een bankje bijgezet, waar hij gretig gebruik van maakt. Jadzia voelt zich goed, denk ik, gister lag ze te rollebollen als een kitten! Dat was lang geleden! Dus ik denk dat de medicatie werkt, en in ieder geval haar en Scoob's comfort verhoogt. Daar ben ik heel blij mee. Manoe is ook nog aan het kijken wat ze kan doen om de weerstand te verhogen, dus misschien krijgen ze nog een leuke zomer. Hoop ik.
Ann

Terug naar “Huisnr. 13”