HCM

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
heidifleur
Contacteer:

Re: HCM

Berichtdoor heidifleur » do 22 jan 2015, 00:00

Geniet ervan en hoop dat die morgen bij jou wel weer eet in zijn vertrouwde omgeving !

thenakedlove.be
Groetjes
Heidi

www.thenakedlove.be

nonalize

Berichtdoor nonalize » do 22 jan 2015, 09:37

Ik hoop voor je dat het vandaag doorgaat.. zoals je zegt een geweldig verjaardagscadeau zal dat zijn !!
Groetjes Elize

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » do 22 jan 2015, 11:23

Wat fijn dat hij morgen eindelijk naar huis mag! Als een kat eenmaal min of meer gestabiliseerd is, herstellen ze volgens mij nergens zo goed als thuis, in vertrouwde omgeving. Ik hoop dat zijn diarree ook snel over is.
Ik vind als leek de verklaring van lucht in buikje door teveel miauwen al vrij bijzonder. Dan zouden er heel veel katten moeten zijn die constant lucht in hun buik hebben. Kan me eerder vinden in de verklaring van Manoe.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 22 jan 2015, 22:18

Hoi Aukje dit is zeker het mooiste kado wat je kunt krijgen SUPER dry_sm dry_sm dry_sm Wat zal Scooby blij wezen,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

riddle

Berichtdoor riddle » vr 23 jan 2015, 00:24

Hij is thuis en we zijn allemaal blij. Mijn mama is langsgeweest om hem te zien en een glas champagne te drinken op de verjaardag en de thuiskomst. Scooby drinkt goed, en eet de jus van het natte voer. Hij knuffelt en spint en slaapt lekker op zijn snuggle in zijn mandje. Af en toe gluurt hij door 1 oog om te kijken of ik er nog ben, zalig hé. Morgen om 10h nu met Jadzia op controle; hopelijk gaat dat goed.
Ann

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 23 jan 2015, 13:45

Wat heerlijk dat hij thuis is en zich naar omstandigheden goed voelt.
Lekker met je moeder nog even Champy gedronken, dry_sm

Hoe gaat het nu met Scooby?
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 23 jan 2015, 16:06

Hoi Ann
wat lief dat je moeder langs geweest is ;)) en jullie het glas geheven hebben voor Scooby ,
niks fijner dat dat hij weer thuis is ,klasse dat hij weer thuis is ,we gaan ervoor dat het goed gaat meid ,,,

Hoe was het met Jade ??
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

riddle

Berichtdoor riddle » za 24 jan 2015, 00:13

Scooby eet nog niet echt, vanochtend een stukje van een snoepstick, en vanavond een heel klein beetje gekookte kip.
Verder is hij wel blij thuis te zijn en komt af en toe op schoot voor een knuffel.
Jadzia's hartje is er zo erg aan toe dat de radio-actieve behandeling van de schildklier voorlopig niet in aanmerking komt.
Morgen beginnen we dus medicamenteus voor de schildklier en nog wat extra plaspillen voor het hart.
Haar bloeddruk is ook veel te hoog, 188. De arts denkt dat ze ook HCM heeft, maar dat kan nu niet meer met zekerheid vastgesteld worden. Haar pompfunctie is nog 15%, die van Scooby 29. En dat vond ze al zo slecht...
Het rare is dat Jadzia er veel beter aan toe is, uiterlijk dan, dan Scoob. Hij is het ellendigst van die rotte niesziekte. Hopelijk raakt hij daar nu toch snel vanaf.
Ann

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 24 jan 2015, 09:35

Hoi Ann, fijn dat Scooby geniet van het thuis zijn. Heb je geprobeerd met hem te stomen zodat zijn neusje open gaat, dan zal eten ook weer makkelijker voor hem worden. Ik blijf duimen dat hij snel opknapt.

Wat een slecht nieuws over Jadzia, hopelijk slaat de medicatie snel aan en kan ze stabiel worden. Ook voor haar blijf ik duimen.

Sterkte met alles huggy_sm
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 24 jan 2015, 12:44

Fijn dat Scooby lijkt te genieten van het thuis zijn.
Ook geen goede berichten over Jadzia helaas. Katten kunnen zo lang verborgen houden dat ze zich niet goed voelen dat het soms lijkt of er niets aan de hand is.
Heel veel sterkte daar.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Huisnr. 13”