Duimen voor het Rotjoch

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Audrey

Re: Duimen voor het Rotjoch

Berichtdoor Audrey » za 06 mei 2017, 12:24

He fijn dat de rust terugkeert. Echt balen als je al genoeg op je nek hebt en dan komt die ongelukkige huisdieren stress er ook nog bij.

Sterkte Kiss, maak je niet te druk jongen! @ Schaapje: ajb. zoveel mogelijk chillen? Kiss bedoelt het goed hoor. Jullie kunnen vast wel vriendjes zijn. Neem allebei een voorbeeld aan Duifje!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 06 mei 2017, 16:54

Zo zie je maar hoeveel verschil er in de karakters onderling zit.
Ik heb ook wel langer op uitslagen moeten wachten dan beloofd. Is heel frustrerend.
Groetjes Clem
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » zo 07 mei 2017, 23:08

Ik hoop morgen en anders aan het eind van de dag ff bellen...

Kissie is vandaag druk aant chillen audrey ik geloof dat die rond 13:00 uit bed kwam:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Audrey

Berichtdoor Audrey » ma 08 mei 2017, 14:24

Kissie is vandaag druk aant chillen audrey ik geloof dat die rond 13:00 uit bed kwam :)
Goed bezig Kissieboy! dry_sm kiss_sm

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » za 13 mei 2017, 12:18

Kiss was op alle testen negatief m.b.t zun nieren... Kiss heeft volgens Gerritsen stress. Arme kanjer maar nog 4 weekjes dan gaat schaapje weer terug en dan is de rust weer teruggekeerd. Schaap zal dan wel op bezoek komen maar niet meer 24/7.

Vind miran ook wel erg lekker!

Groetjes Miran

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 13 mei 2017, 13:15

Mooi zo, da's dan toch een zorg minder. Die HCM lijkt me wel genoeg, daar wil je vast niet ook nog nierproblemen bij.

Is Kissie zun stress nog niet minder geworden nou Schaapje en hij een beetje aan elkaar gewend raken? En istie ook weer liever tegen mama Miran? Hopelijk wel arm beestje love3_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 13 mei 2017, 15:16

Wat fijn dat alle testen negatief zijn.
Inderdaad nog even uitzingen en dan is de rust wedergekeerd.
Groetjes Clem
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » za 13 mei 2017, 19:01

Ja het gaat onwijs goed maar dat blijkt niet alles te zeggen... Jaaa als kiss maar aandacht krijgt he! Haha dan issie gek op me of op visite en helemaal met eten. Ik prop hem natuurlijk nu al weken vol met lekkers waardoor hij nu denkt owwww wacht eens brokken laat ik staan en ik wacht op m'n zakje vlees of vis... nu ik weet dat er echt niks met hem aan de hand is trap ik d'r niet meer in dus weer naar het oude:) 2 zakjes op een dag en overdag brokken.. en dan krijgt die vaak nog een extra blikje met tonijn voor dat we naar bed gaan omdat hij die zo lekker vind :)
Dus jaaa verwend nog steeds maar hij zat voor de HCM /nier test op 6 zakjes op een dag en geen brokken want ja die vretert zat vol!

Nog ffies voor kissie

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 14 mei 2017, 15:14

Heerlijk Miranda dat je hem nu gewoon eten kan geven en niet meer na hoeft te denken of het wel of niet goed of wel of niet te veel of te weinig is ,

Kiss zal het wel mega jammer vinden dat je er niet meer intrapt helaas ;) inderdaad nog effie's heb je je eigen huisje weer terug zonder schaap ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » ma 15 mei 2017, 23:41

Vandaag heb ik m'n moeder een outcross sphynx gegeven! Het is wel een combinatie maincoon/scheerapparaat

Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Arme beestje zat onder de klitten.... ik kan ook iet elke dag komen kammen dus vandaag maar even achtergelaten bij de DA en die heeft d'r netjes geschoren. Ze voelt zich iig een stuk blijer

Groetjes Miran

Terug naar “Huisnr. 13”