Duimen voor het Rotjoch

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Duimen voor het Rotjoch

Berichtdoor Wil » zo 04 jun 2017, 20:32

Miranda wat heerlijk als schaapje weer bij je moeder kan ,en voor je moeder en zeker voor jou en Kiss,
Ik hoop dat het nu niet meer zo lang gaat duren dan heb je gewoon weer je eigen gezinnetje dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » ma 05 jun 2017, 00:51

Ja ben er ook wel aan toe... schaapje hoort ook bij het gezinnetje maar zijn gedrag verander je niet meer en daar word ik echt moe van... en Kiss ook. Nog steeds elke ochtend weer probeert die vriendjes te worden maar schaap is een mega aansteller en dat gaat nog weleens mis. Maar Kiss denkt de aanhouder wint!!
Hij is wel een volhouder...

Maar we zien het wel ook met die hitte ik ga Kiss niks onthouden als die idioot lekker in het zonnetje wil gaan liggen have fun! Gelukkig heb ik na 11uur in de ochtend geen zon meer dus hij ligt niet te koken maar Kiss hou je niet tegen hij moet en zal druk zijn:) dan denk ik beest ga weg het is al zoo warm... maar neee dan komt die een krul brengen en die moet je gooien de lijpert! Ook ligt die onder een fleecedeken het liefst dubbel gevouwen...

Krankzinnig onze Kiss! Duifje zie je niet die komt savonds tot leven.. muggies vangen en lekker buiten liggen tot laat! Gewoon lekker in een mandje lekker luchtig:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 08 jun 2017, 19:41

Schaapje zijn gedrag verander je ook niet net als Kiss niet .
hier zijn ook sommige iets rustiger met dit weer en andere zijn net zo druk als anders ,

Wij laten ze hier ook gewoon hun gang gaan ,1 mazzel hebben ze ,in de boerderij is het altijd koud ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 08 jun 2017, 20:55

Nog even dus en dan is de rust weder gekeerd. Ben heel benieuwd hoe het dan met het rotjoch gaat.
Groetjes Clem
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 08 jun 2017, 21:51

Schaapje is wel op proef logeren bij moeders... ik breng hem dan sochtends weg en haal hem savonds weer op... Kiss is nu ook een stuk rustiger behalve in zun gedrag dan maar je merkt dat die meer ' zen' is... verder breekt die me huis 10x erger af zonder hond dus denk dat ik schaapje maar hou:)

Nog ff volhouden. Ben ook heel benieuwd....

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 09 jun 2017, 19:29

Miranda wat zal je MEGA genieten dat rot joch je huis afbreekt ;)))))))))) een teken dat Rob het goed had en daar ben ik heel blij mee ,

Fijn dat hij overdag lekker weer bij je moeder is ,jou rust zit er weer aan te komen meid ,je hebt het zo verdiend dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 09 jun 2017, 20:43

verder breekt die me huis 10x erger af zonder hond dus denk dat ik schaapje maar hou:)
Haha heb jij ook zo'n Kiss de Bouvrie merry_sm merry_sm merry_sm

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » za 10 jun 2017, 00:20

Kiss heeft vroeger in de milieustraat gewerkt als sorteerder. Het gaat ongeveer zo

Eerst sloop ik alles van tafel zoals borden enzo! dit scheelt afwassen dus hoeft vrouwtje niet meer te sorteren of het nou schoon of vies is.
Vervolgens kijk ik of ik nog peuken kan vissen uit de asbak.. ook hierbij sorteer ik het as van de sigaret. Nu is vrouwtje aant schelden en een stomme stofzuiger aant pakken maar ook hierbij help ik! Als vrouwtje niet kijkt ga ik maar eten bedoel dat dondere geeft je honger. Nu heb het ontdekt dat ik sommige bliksoorten niet lekker vind en die spuug ik gewoon uit ook hierbij let ik erop dat ik dit praktisch doe... zo voor d'r slaapkamer deur is perfect want vrouwtje gaat er dan instaan en gaat d'r sokken sorteren.
Als ik nog zin heb ga ik nog ff kijken of ik nog iets kan slopen van het aanrecht. Vrouwtje heeft een mooie koffiemachine en daar dit zon plastic tuutje aan... het mooie is als je daarin bijt dat er aan alle kanten melk uitspuit! Ook hier let ik weer op dat een deel van de melk in de koffie gaat en het andere deel voor mij is! Ik sorteer zelfs de koffie!

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 10 jun 2017, 19:57

Miranda jij hebt gewoon een mega SUPER slimme kat die voor je meedenkt ;))
nu nog op zoek naar koffie kopjes met een hele ruime bovenkant spuit de melk ook niet weg of gewoon de tuit eraf halen anders doet Rotjoch het wel voor je geen enkel probleem ,

soms heel soms zou je ze achter het behang plakken ;) gelukkig heb jij stalen zenuwen smile7_sm smile7_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 10 jun 2017, 20:47

Haha, ik zie het zo voor me.
Goed bezig rotjoch.
Groetjes Clem