Verkoudheid bij Kitten?

Hier kunt u alle vragen kwijt over o.a. niesziekte, chlamydia, herpes, calici, etc.
Marthe
Contacteer:

Re: Verkoudheid bij Kitten?

Berichtdoor Marthe » di 31 aug 2010, 11:29

Voor je eigen gerustelling wel goed dat je naar de dierenarts gegaan bent. Begrijpelijk dat ze verliefd werden op de kleine Maxie! Altijd leuk als je complimenten krijgt over je katten, ik sta ook altijd te glunderen als de dierenarts tegen Miaula vertelt dat ze toch zo'n knap en lief poesje is en haar liefkozend staan te aaien en knuffelen. D10

geertje

Berichtdoor geertje » di 31 aug 2010, 11:35

Goed dan je bent gegaan, anders blijf je je toch maar zorgen maken. En nu is het afwachten of het nog erger wordt, misschien kan hij er genoeg tegen vechten om het virus te overwinnen zonder medicatie.
Leuk hé die interesse bij de dierenarts, daar genieten we ook elke keer weer van en onze katten ook.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Martie

Berichtdoor Martie » wo 01 sep 2010, 14:24

Komt wel goed met 'm...
Het is inderdaad leuk als ze belangstelling hebben en je complimenten krijgt. Hier waren Zsa Zsu en Clarence ook de eerste en enige Selkirks in de praktijk en iedereen kwam kijken naar dat "schaapje". Clarence staat nu op hun website en ze hebben ook een link naar ons als fokkers geplaatst. Ik vind dat zó leuk!
Beterschap met de kleine man!

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » wo 01 sep 2010, 16:00

Veel beterschap met de kleine man .....inderdaad een bezoekje aan de DA kan soms de poezenmams heel wat geruster stellen, ik denk ook wel van: "beter een keer te veel dan een keer te weinig" ;)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Terug naar “Virale ziektes”