Niesziekte?

Hier kunt u alle vragen kwijt over o.a. niesziekte, chlamydia, herpes, calici, etc.
Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Niesziekte?

Berichtdoor Clemmetje » wo 12 okt 2011, 23:11

Ja, nu je het zegt weet ik het weer. Ik had hem alleen niet direct aan jou gelinkt. Hij is niet de enige die zo bij die fokker vandaan is gekomen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Petra
Contacteer:

Re: Niesziekte?

Berichtdoor Petra » wo 12 okt 2011, 23:49

Ik las wat over een fokker uit Brabant. Onze Frodo kwam destijds weg bij Thokelja's uit Eindhoven.
Daarvan zijn heel wat zieke katten weggekomen. Ze is ook geroyeerd (uiteindelijk) bij een grote vereniging, maar ze was lid van meerdere, ook één uit Blegië.
Vorige jaar zou ze zijn gestopt, maar ze adverteerd nog steeds in hevige regelmaat...
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » do 13 okt 2011, 11:37

Ik ben heel benieuwd Nadine naar dit goedje

groetjes An

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » do 13 okt 2011, 13:43

An, van zodra ik zelf goede uitleg heb gekregen laat ik het je weten wink_sm , wij zijn echt blij dat we het product uitgeprobeerd hebben, ik wou het eerst niet doen maar ik heb advies gevraagd aan Annemieke en die zei dat zij het wel zou uitproberen in ons geval dus hebben we dat dan maar gedaan en wij zien echt heel duidelijke verbeteringen.
En het kan toch geen toeval zijn dat als we dan dat product een week niet konden geven omdat we te laat besteld hadden dat de problemen dan terug allemaal terugkwamen...
Afbeelding

Terug naar “Virale ziektes”