erg verkouden

Hier kunt u alle vragen kwijt over o.a. niesziekte, chlamydia, herpes, calici, etc.
Viktor
Contacteer:

Re: erg verkouden

Berichtdoor Viktor » ma 14 jan 2013, 14:38

Tuurlijk is dat zo, en is ieders plicht een kitten te nemen uit geteste combi. En, ook dan kan het nog fout gaan!

Maar bedoelde meer in die zin, HCM ontwikkelen ze meestal later en als ze al vanaf KITTEN af aan niesziekte hebben of dragen dan zijn ze al ziek dat HCM test zegt IN DIE ZIN niets meer over de gezondheid want ze zijn al ziek.
Afbeelding

bunty

Berichtdoor bunty » ma 14 jan 2013, 14:56

Oke, nu snap ik je Victor :-)
Het is jammer dat je niet aan de buitenkant kunt zien of een kat 100% gezond is of niet.
Ik hoop gewoon dat ze hier volledig van herstellen, zodat ze een lang, gezond en gelukkig leven bij ons zullen hebben, zonder medicijnen, dierenartsbezoeken (met uitzondering van de castratie) en beroerd voelen.
Zonder deze mooie dieren, is ons huisje niet compleet!

moderator 1
Moderator

Berichtdoor moderator 1 » ma 14 jan 2013, 22:12

Berichten zijn verplaatst naar nieuw topic phpBB3/viewtopic.php?f=44&t=6130
Discussie daar verder voeren aub.
Berichten worden verplaatst als ze hier niet thuishoren.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 14 jan 2013, 22:27

Ik hoop gewoon dat ze hier volledig van herstellen, zodat ze een lang, gezond en gelukkig leven bij ons zullen hebben, zonder medicijnen, dierenartsbezoeken (met uitzondering van de castratie) en beroerd voelen.
Ik hoop ook dat ze helemaal herstellen. Ze gaan de goede kant op in ieder geval.
Precious en William waren ook behoorlijk ziek toen en die zijn helemaal hersteld.
Gandalf was nog veel erger ziek en hij is nog steeds niet 100% in orde. Hij had wel nog andere vervelende bijverschijnselen en is een week opgenomen geweest in de kliniek.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 15 jan 2013, 12:34

Hoi Hoi
Hoe gaat tie met jou mannen ? nu beide een eind de goede kant op ? Zou super wezen
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

bunty

Berichtdoor bunty » di 15 jan 2013, 15:55

Ze eten weer blikvoer!!!! Ik had 40 blikken van het weekend mooi opgestapeld in de kast gezet, was al bang dat ik ze (de blikken, niet de katten hoor!) weg kon geven, maar gelukkig, ze eten het weer! :-)

Ook scheuren ze door de kamer en stoeien ze alsof hun leven ervan afhangt, het gaat echt hard tegen hard hoor!

Lodewijk heeft heel af en toe een druppeltjes bloed uit zijn neus als hij niest. Is dit een teken van een eindstadium van de ziekte, of is het iets anders, misschien komt het door alle neusspray?
Zijn oog gaat goed, maar als het tijd is om te zalven dan zie ik dat aan zijn oog.

Maar we genieten echt van ze, ze zijn zoooo leuk!!!!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 15 jan 2013, 16:00

Hoi Hoi
Ha ha ik begreep dat je ze niet weg doet ;)) lekker dus ze doen hun gewone ding weer TOP!!!!

Dat druppeltje bloed wat je ziet is door een beschadiging in zijn neus of een adertje gesprongen of ,dus blijf goed de AB geven en druppelen ,
Natuurlijk zijn ze het einde ,wat zullen de kinderen ook weer blij wezen ,geef ze een mega knuffel en neem er zelf ook 1 ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

bunty

Berichtdoor bunty » di 15 jan 2013, 16:14

De kids zijn ook heeeeel blij!!!
Ze weten dat ze de katten niet uit hun mandje mogen halen als ze slapen, en dat ze niet mogen aaien als ze eten of drinken, maar oh wat is dat moeilijk!! Als de katten slapen dan vragen ze of ze mogen DS'en, en zodra die uit moet kijken ze direct of de katten alweer wakker zijn.
Gelukkig zijn de katten ook dol op de jongens, ze zitten heel graag bij ze op schoot of in hun nek.
Het is zo fijn om van ze te kunnen genieten nu love3_sm

marisser

Berichtdoor marisser » di 15 jan 2013, 16:47

Ik ben super blij voor je dat het zo goed gaat!
Als hij nu soms een bloedneusje heeft zou ik stoppen met de neusspray.
Eventueel nog wat zout oplossing maar geen andre spray meer!
Als ze slapen en je hoort geen slijm meer heen en weer gaan in de neus.
Kun je er ook gewoon mee stoppen.
Geniet maar lekker van ze het zijn echt doerakken zo te horen!

Gr. Maris

lunarasphynx

Berichtdoor lunarasphynx » di 15 jan 2013, 17:42

hoi bunty pak van mn hart dat het weer goed gaat je hebt het goed gedaan en je weet het je kan me altijd bellen he

en wat maris zegt over neusspray stoppen is het juiste wat je moet doen hoef ik niets aan toe te voegen

gr gerben

cattery van lunara

Terug naar “Virale ziektes”