chronische neusaandoening?

Hier kunt u alle vragen kwijt over o.a. niesziekte, chlamydia, herpes, calici, etc.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: chronische neusaandoening?

Berichtdoor Wil » do 13 mar 2014, 21:05

Hoi Peggy
zo dat klinkt goed ,ik vind het zo knap dat jij met al deze speciale dingen komt ,ze helpen ook nog
Hoe ben jij in deze kennis terecht gekomen ,vind het mega interessant kijk naar de katten met diaree de nies problemen
Ik weet dat je vreselijk veel zieke dieren hebt opgevangen en nu nog ,ja daar krijg je heel veel ervaring door ,maar ik had hier nog nooit van gehoord
rare vraag op het katten forum ,weet jij iets tegen wintertenen ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

peggy72

Berichtdoor peggy72 » do 13 mar 2014, 21:15

hoi Wil ik heb de slechte eigenschap dat als 1 van de katten iets mankeert .......ik tot op de bodem uit wil zoeken wat er werkt.....helaas kom je met de dierenarts ook niet altijd waar je moet zijn.....dus vandaar het alternatieve opgezocht....en gelukkig denken daar een hoop mensen in mee.

ik heb zelf ook wintertenen gehad ohmy_sm ik smeerde het in met johannes olie en ik moest visolie capsules innemen.....weet niet welk van de 2 het probleem opgelost heeft...... Maar de tips die ik zelf gehad heb zijn insmeren met rauwe aardappel.......en de beste methode zou zijn ochtendurine eroverheen gieten en daarna afspoelen.....geen grapje

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 13 mar 2014, 21:20

Hoi
oke dank je wel ;) ik ben heel blij dat jij hier in geloofde ,ik met mij nog veel meer nu ook ,

Wij hebben ook wel veel dingen uitgeprobeerd maar heeft nooit zo goed geholpen als de dingen die jij aandraagt
Wij hebben toen ook L Lycine en colodiaal silver enz gebruikt ,
vind het mega klasse dat je het deelt .meestal als je gestresseerd bent in deze dingen krijg je ook kennissen die daar meer van weten ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

peggy72

Berichtdoor peggy72 » do 13 mar 2014, 21:23

dat klopt Wil en daar ben ik ook weer blij mee.....want zo helpt iedereen elkaar weer de goede kant op

Yaella

Berichtdoor Yaella » vr 14 mar 2014, 11:36

Ik vindt het ook super als mensen elkaar zo helpen. En vroeger was het een taboe de homeopatische weg te bewandelen. Bijna geen da's die er achter stonden. Gelukkig gaat dat nu ook beter. En blijf het zeggen puur natuur kan altijd mee dragen aan het herstel.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Virale ziektes”