Entingsreactie?

Marthe
Contacteer:

Re: Entingsreactie?

Berichtdoor Marthe » wo 07 sep 2011, 22:14

Miaula ligt nu hier bij me in mijn duster te slapen. Vanmorgen had ze een keurige temperatuur van 38,4. Nu heb ik haar nog niet getemperatuurd, maar ze voelt niet meer zo warm aan als gisteren. Hopelijk heeft ze het ergste nu gehad. Volgens mij heeft ze geen diarree meer. Ik zag niets raars in de bak en ze laat godzijdank ook niks meer lopen! Het is inderdaad nooit fijn als een van je lieve beestjes iets mankeert!

ik moest stiekem toch wel ff lachen als ik me de voorstelling maakte hoe jij 's morgens wakker werd b3
h1 Stel je maar voor dat ik uit bed spring, de schade bekijk, de stank noodgedwongen in me opneem, mijn hele bed afhaal en in de wasmachine gooi, zelf uitgebreid ga douchen, pyjama in de wasmand gooi, Miaula's achterste schoon schrob en luchtverfrisser in mijn slaapkamer spuit, voor het geval de stank er nog hangt! Heb ik zo een gedetailleerd genoeg beeld geschetst voor je? w4

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » wo 07 sep 2011, 22:35

ik mis het gillen, verdoken vloeken en half geubbelen er nog bij. he_sm .... maar voor de rest deed mijn fantasie het dus goed ;)

Gelukkig is het met Miaula toch weer beter great_sm
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » wo 07 sep 2011, 22:47

Nee hoor, je hebt het vloeken, gillen en geubbelen (wat is dat in hemelsnaam?!) echt niet gemist hahaha! Okee, ik was niet echt blij met de 4 extra wassen die ik door Miaula heb moeten draaien, maar het arme beestje kon er ook niks aan doen. Ben allang blij dat ze weer beter is! D10

Petra
Contacteer:

Berichtdoor Petra » do 08 sep 2011, 16:57

Bij ons hebben ze ook elk jaar last van de enting. Sommigen sloom, anderen dikke ogen, anderen weer wat hoesten, etc.
Meestal is het na een week weer over.
Afbeelding

Terug naar “Vaccineren”