Wanneer en waarmee kittens vaccineren?

Ramses

Re: Wanneer en waarmee kittens vaccineren?

Berichtdoor Ramses » wo 08 dec 2010, 21:11

nu ik dit hier allemaal lees, wil ik toch ff jullie mening vragen over wat ik het beste moet doen... Hatebreed moet nl rond de 24ste opnieuw ingeent worden, ik heb net zyn boekje erby genomen en zie dat hy op 03/12/2009 en 24/12/2009 ingeent is, beide keren met nobivac tricat trio type 13-14...
moet hij dan gewoon deze inenting opnieuw krijgen deze maand of raden jullie iets anders aan? ken er echt niks van maar wil uiteraard het beste hebben voor hem...

alvast bedankt
er is op dit moment een waarschuwing Nobivac Tricat batchnr. A219A01 _ exp: 10/2011 ( zie laatste link die ik heb geplaatst op 6dec daar staat het volledige verhaal telezen ) er zouden al een paar kittens gestoven zijn na enting op dit moment zijn ze op zoek naar het zelfde lot nr om testen uit tevoeren van wat er mis is met het lot reeks .

bel eens naar je dierenarts om teweten welk lot Nr ze daar hebben wie weet heeft hij al weet van het probleem .
Afbeelding

candy

Berichtdoor candy » wo 08 dec 2010, 23:22

ooooh nog goed dat ik het vraag ramses, ik ga zeker bellen om dit te vragen, en het artikel onder uw link eens goed doorlezen...
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

candy

Berichtdoor candy » wo 08 dec 2010, 23:38

Zou ik hem dan niet beter met een ander product laten inenten, ook al is het een ander lotnr... zo ja, wat kunnen jullie me aanraden om te nemen als alternatief?

bedankt
groetjes candy en dikke knuffel van HATEBREED en DIZZY

Terug naar “Vaccineren”