ent hier niet mee !!!!!!!!!!!!!!

Wil
Beheerder
Contacteer:

ent hier niet mee !!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Wil » do 08 okt 2015, 19:22

Hoi Hoi
ik las net weer op een lijst dat mensen door enten met deze entstof een kitten verloren zijn ,
fokkers hier of mensen die op herhalings entingen gaan ,weiger deze enting bij je DA

Afbeelding
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

marisser

Re: ent hier niet mee !!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor marisser » vr 09 okt 2015, 02:52

Super deze melding!! Bedankt Wil.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 09 okt 2015, 10:57

Goed om te delen, al denk ik dat je met alle vaccinaties risico's loopt, niet alleen die van Merial. Alleen is wel bekend dat bepaalde vaccinaties vaker nare bijwerkingen geven als andere... Enige lastige is dat je meestal van DA zal moeten wisselen als deze hiermee vaccineert en je wilt dit niet... De meeste DA's zullen niet voor 1 persoon andere vaccins gaan aanschaffen. Maar sowieso goed om over na te denken.

Ik lees trouwens ook steeds meer meldingen van epilepsie na/door vaccinatie!! En dieren waarbij de epilepsie dus over ging nadat mensen gestopt waren met vaccineren. En zo zijn er veel meer dingen die door vaccinaties kunnen ontstaan alleen worden deze niet als zodanig gemeld...
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 09 okt 2015, 11:12

Bedankt voor het delen en jouw extra input Manoe.
Zo zie je maar dat enten veel meer doet met je dieren.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 09 okt 2015, 19:13

Hoi Manoe
gewoon gezellig dat je er weer bent ;) Onze kliniek heeft het gelijk bij hun eruit gehaald toen ,heeft het ook niet meer in de praktijk ,
eerst vertelde ze dat ze voor mij wel de oude enting wilde bestellen maar dat ik de kittens kwam enten vertelde de DA assistente dat het er helemaal uit was ,

Wij hebben nooit een entreactie gehad en enten altijd met levend verzwakt ,maar deze was echt vreselijk ,van het eerste kitten dachten we dat het uit de krabpaal was gevallen die kon niet eens meer lopen ,de andere zijn ook goed ziek geweest ,in deze enting zit zelfs al AB bij in ;((

Wat vreselijk dat ze er zelfs epilepsie van kunnen krijgen ,en ze gaan gewoon door met enten ;( nog zijn er DA die zeggen je moet 2 of 3 x enten ;((
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 10 okt 2015, 10:50

Wow, heel goed Wil, dat ze overgestapt zijn! Niet veel DA die dat doen. Ik weet nog dat we het er eerder over hadden en toen heb ik het er met mijn baas over gehad en die zei gelijk: Enige reden om Merial te vaccineren is vanwege de kosten unsure_sm Erg toch?!

Ent reacties komen veel meer voor dan je denkt. Ik ben me er al een tijdje in aan het verdiepen en het gebeurt echt heel vaak. Het probleem is alleen dat veel klachten pas later komen en o.a. daardoor niet gelinkt worden aan de vaccins. Maar het wordt ook heel hard ontkend door de medische wetenschap en de farmaceuten. Als je je er in gaat verdiepen dan ga je echt heel erg schrikken.
Dierenartsen volgen gewoon de schema's zoals de farmaceuten ze aanleveren. En gaan daarmee gewoon uit van wat de onderzoeken uitwijzen (en staan er niet bij stil dat die onderzoeken gemanipuleerd kunnen zijn). Er zijn een aantal da's die titeren en op basis daarvan een aangepast vaccinatieschema volgen. Dan blijkt dat jaarlijks vaccineren echt grote onzin is (als je er überhaupt in geloofd)
Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » za 10 okt 2015, 17:00

Moet binnenkort met mijn kroost. Zal van tevoren om andere vragen. Gelukkig is mijn DA niet moeilijk

Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 10 okt 2015, 19:09

Klopt Manoe
schandalig eigenlijk he ,en we trappen erin het is zo in ons hoofd gestampt dat je moet enten ;((

Bij deze enting kwam het ook niet gelijk ook pas ik geloof na 1 week ,
Ik ben blij dat wij het maar 1 x doen daarna nooit meer ,het bevalt hier heel erg goed ,

Inderdaad als de reaktie nog later komt ,heb je er geen erg in dat het van een enting komt ,

Linda let AUB goed op he ,dit was echt heel erg raar ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 15 okt 2015, 21:56

Ja joh, dat wordt er goed ingestampt... Maar ik denk ook dat veel da er oprecht in geloven, dat is eenmaal hoe ze het geleerd hebben...
Afbeelding

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » do 15 okt 2015, 22:44

Mijn kitten is hier ook mee ingeent!!! Wat is het verschil met een ander vaccin?

Terug naar “Vaccineren”