ent hier niet mee !!!!!!!!!!!!!!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: ent hier niet mee !!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Clemmetje » vr 30 dec 2016, 21:24

Ik ent nu ook al meer dan drie jaar niet meer en het bevalt prima.
Wel zit ik erover te denken om ze voor kattenziekte te enten, maar ik weet niet of dat als losse inenting verkrijgbaar is.

Ik hoop dat Asbo geen reactie meer krijgt Audrey.
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 30 dec 2016, 23:37

ik snap ook niet dat ze Asbo na de ent reactie nog 1 x gaat enten
Ze zeiden dat de booster nodig was omdat Asbo al zoveel jaar geleden voor het laatst gevaccineerd was, en dat de booster met dezelfde enting moet. Ze zeiden dat Asbo nu antistoffen heeft gemaakt dus dat ze minder sterke reactie verwachten dan de afgelopen weken.

We gaan het zien, ik hoop maar op het beste. Zekers weten dat ik deze enting dus nooit meer doe, ook niet bij andere katten. Ik ben dr helemaal klaar mee! Hangt d'r zo een grote poster bij hun in de wachtkamer dat je niet onnodig AB moet gebruiken, zit het nota bene in de anti-virus prik! Bah! evil_sm evil_sm evil_sm

rona

Berichtdoor rona » za 31 dec 2016, 15:33

Hier heb ik mijn htk katten als kitten gevaccineerd. Daarna nooit meer. Ze zijn nooit ziek geweest. Ze komen met vanalles in aanraking en bouwen een weerstand op. Seti zal dat vast ook doen Belinda. De binnen katten ent ik ook niet meer. Zoveel ellende erdoor gehad. Felicia d'r traanbuis is daardoor verkleefd geraakt als kitten. Operatief kreeg m'n DA het niet meer open.
Leia is met dood vacinatie geënt. Zij had nergens last van. Alleen vd zomer werd ze snot verkouden. Niezen. Niet ziek en geen prut ogen. Maar echt snip verkouden. Virus dus zelf met kruiden overwonnen. 4 weken geleden begon ze weer te niezen. Niet ziek. Enkel verkouden met helder snot. En traan oog. Dus nu na 4 weken 2x pd kruiden is ze er weer vanaf. Oogje blijft tranen. Dus vraag me af of dit met dood vacinatie te maken heeft. Geen vd andere 8 was verkouden. 1e keer ook niet. Zit dus in het meisje. Gelukkig is ze sterk en niet ziek ervan. Maar een niezende kat is niet fijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 01 jan 2017, 20:11

Hoi Hoi,

Die booster bouwen ze ook op als ze iets krijgen van buiten af ,,dat vergeten ze je altijd te vertellen ,

Gek word je er van he Linda wat ze allemaal vertellen over het enten ,worden ze er ziek van zeggen ze hadden geen weer stand

Ent je nooit dan word er gezegd komt door het niet enten ,ze weten er altijd een draai aan te geven waardoor je je schuldig voelt als katten eigenaar ;((

Clem je hebt wel katten ziekte alleen ,je hebt kans dat ze dat aan moeten bestellen.

Lees hier hoe lang het al bekend is over enten ,dit is van 13 jaar geleden ,

http://mikisanukis.com/enten.html
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Vaccineren”