De wonderen van CBD olie

peggy72

De wonderen van CBD olie

Berichtdoor peggy72 » di 19 mei 2015, 10:27

De wonderen van CBD olie. Wat is CBD

Cannabidiol is net als THC een bestanddeel (cannabinoïde) dat in cannabis aanwezig is. Een verschil met THC is echter dat CBD niet psychoactief is waardoor het geen stoned of high gevoel oplevert. Deze niet psychoactieve eigenschap maakt deze heilzame olie uitermate geschikt voor behandeling bij zowel volwassenen, kinderen als dieren.

Om olie te kunnen verkrijgen met uiterst lage THC gehaltes, is gekozen voor hennepplanten die legaal voor allerlei industriële doeleinden verbouwd worden. Met deze hennepplanten is men verder gaan kweken om een zo hoog mogelijk CBD-gehalte te kunnen behalen.

Werking van CBD

Na THC is CBD het belangrijkste bestanddeel dat zich in cannabis bevindt. Een hoop positieve eigenschappen die cannabis te bieden heeft, zijn toe te schrijven aan deze speciale cannabinoïde. Zo wijzen onderzoeken uit dat cannabidiol een zeer sterke ontstekingsremmende werking kan hebben. Ook kan cannabidiol eventueel helpen te voorkomen dat er ontstekingen in het lichaam worden gevormd, zodat CBD extracten dus ook preventief kunnen worden toegepast.

Vermindert epilepsie

En zo zijn er nog tal van andere voorbeelden waarbij CBD olie een gezonde werking op ons lichaam biedt. Cannabidiol is bijvoorbeeld ook een anticonvulsief middel, dat wil zeggen dat het epileptische aanvallen kan verminderen of zelfs kan laten verdwijnen. Veel patiënten met epilepsie maken om die reden dankbaar gebruik van deze wonderbaarlijke olie als geschikt anti-epilepticum.

Positieve werking bij ADHD, astma, migraine, reuma en veel meer

Verder kan CBD olie positief resultaat geven bij onder andere astma, ADHD, autisme, diabetes, migraine, spanningshoofdpijn, ziekte van Crohn, reuma (zoals onder andere reumatoïde artritis, artrose, fibromyalgie, osteoporose, myositis, bursitis, de ziekte van Bechterew en jicht) en andere auto-immuunziekten. Patiënten met multiple sclerose (MS) ervaren verlichting ten aanzien van verkrampte spieren.

Maar ook heeft deze veelzijdige elixer zeer positief resultaat geboekt bij slaapproblemen door spierspanning, menstruatiepijn, angststoornissen, misselijkheid, huidziekten en -aandoeningen zoals bijvoorbeeld psoriasis of eczeem.

Effecten CBD olie

En daar houdt het nog lang niet bij op! CBD schijnt ontzettend veel voordelen voor een gezond werkend lichaam te bieden. Uit wetenschappelijke studies naar de medische effecten van cannabis blijkt de voorheen onderschatte CBD een al even grote waarde te hebben als THC. Hieronder volgen een aantal eigenschappen van cannabidiol:

• Vermindert pijn

• Vermindert angst

• Vermindert epilepsie

• Vermindert ontstekingen

• Vermindert spierspanningen

• Bevordert goede nachtrust

• Vermindert bloedsuikergehalte

• Stopt bacteriële groei (antibacterieel)

• Vermindert het risico op slagader stagnatie

• Kan huidziekten als psoriasis laten verdwijnen

• Onderdrukt spierspasme

• Stimuleert botgroei

• Vaatontspannend

• Neuro-beschermend

• Werkt kalmerend

Is gebruik van CBD olie veilig?

Het gebruik is, net als mediwietolie, 100% natuurlijk en is 100% veilig te gebruiken. Het zorgt niet voor een verslavend effect en zorgt ook niet voor gewenning. Bovendien geeft de olie geen nare bijwerkingen en kan het probleemloos worden toegepast bij zowel mens als dier.

Bij gebruik van medicijnen is het te allen tijde raadzaam de dokter of behandelend arts op de hoogte te stellen van het gebruik van CBD olie.

Oppervlakkig gebruik

Behandeling van CBD-rijke producten die oppervlakkig worden gebruikt in plaats van oraal, zoals bijvoorbeeld de cannabidiol-rijke huid- en haar verzorgingslijn kan zonder doktersadvies toegepast worden.

BRON: https://www.facebook.com/alette.postuma ... 0465723714
Laatst gewijzigd door peggy72 op di 19 mei 2015, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

peggy72

Re: De wonderen van CBD olie

Berichtdoor peggy72 » di 19 mei 2015, 10:47

Bovenstaand stukje plaats ik omdat ik enige tijd geleden een Dame sprak met een kat die hetzelde probleem had als de kat van Marthe en met cbd olie van de klachten af was en er dus ook geen nieuwe bijkreeg.

natuurlijk zo eigenwijs als ik ben er direct ingedoken en diverse mensen gesproken en mij aangemeld bij diverse sites.

Een goede vriendin uit Belgie die was er inmiddels ook mee begonnen heeft MS en ligt meest van de dag op bed met zware hoofdpijn en kann slecht lopen. Ook zij gebruikt het sinds een maand en de Resultaten zijn voor haar Meer dan geweldig te Noemen. Geen spierkrampen Meer geen onstekingen Meer....geen hoofdpijn en zelfs het lopen gaat beter.

uiteindelijk contact gehad met mediwiet en zij hebben een variant met een laag CBD gehalte en nagenoeg geen THC die zeer geschikt is voor huisdieren.

Uitgelegd wat het probleem is met onze Taco, niet regelbare Diabetes, Nystagmus, steeds terug kerende onstekingen.....blaasproblemen Enz.

Volgens de reactie mocht ik snel resultaat verwachen. Dus we zijn gestart met 2x daags 1 druppel te geven. En zoals belooft snel resultaat Maar zo snel had ik niet durven dromen.

vanaf het Moment dat Taco de druppels krijgt is zijn curve stabiel. Netjes de hele dag onder de 10. Dit is in al die tijd dat hij bij ons is nog nooit gelukt. En dit is nu al Meer dan een week zo. Je ziet ook dat zijn velletje steeds mooier wordt. Ogen zijn helder.....wiebelen valt nu bijna niet Meer zo vast te stellen.

Ook onze hondjes krijgen het......Toscka heeft atrose en krijgt daarvoor glucosamine en als het niet gaat ook nog een tabletje voor de pijn......die tabletjes voor de pijn heeft ze niet Meer nodig want ze loopt gewoon lekker nu....en will weer hele stukken mee wandelen.

Zelfs voor de jeuk bij Dizzy helpt het.

Een middel wat zo geweldig zijn werk doet will ik uiteraard jullie niet onthouden. In Amerika wordt het zelfs al door dierenartsen gebruikt en voorgeschreven met hele goede Resultaten.

mocht je Meer informatie willen .........reageer gerust

marisser

Berichtdoor marisser » di 19 mei 2015, 21:23

Toppie Peggy misschien kunnen er nu weer veel beesten geholpen worden.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 19 mei 2015, 21:25

Heel interessant dit Peggy.
Het is voor heel veel aandoeningen en problemen geschikt als ik het zo lees.
De eerste resultaten bij jou zijn al indrukwekkend.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Groetjes Clem
Afbeelding

peggy72

Berichtdoor peggy72 » di 19 mei 2015, 21:41

Ervaringen zijn er legio....helaas zijn de meeste groepen op facebook besloten groepen en zijn ze niet vrij om te lezen.

maar reuze interessant om je bij aan te melden en mee te lezen.

Ik ben er ook maar door toeval achter gekomen omdat de dame met hetzelfde probleem als Marthe haar verhaal tijdens een verjaardag aan het vertellen was en natuurlijk direct mijn aandacht trok.

Ik had van de olie al veel vaker gehoord maar was er nogal sceptisch over en dacht ook al die tijd dat het illegaal was....en in Duitsland natuurlijk helemaal.

Maar dat is dus helemaal niet het geval

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 19 mei 2015, 22:02

Ja, je had mij al deze bevinding gestuurd. Het is zeker iets om te onthouden voor Miaula. Als je leest waar het allemaal werkzaam voor is, lijkt het bijna te mooi om waar te zijn. Weet jij of er ook (wetenschappelijk) onderzoek gedaan is naar de effectiviteit van deze olie?

peggy72

Berichtdoor peggy72 » di 19 mei 2015, 22:29

Ja Marthe dat is er maar meer in Amerika dan in Nederland.

In het Sein te zwolle wordt de olie nu getest bij kleine kinderen met epilepsie. En zo zijn er nog meer kleinere onderzoeken in NL

maar het gross...buiten Nederland.

er zijn 2 versies de legale versie dat is de cbd olie en dan heb je nog de wietolie. De wietolie wordt vooral voor uitbehandelde mensen gebruikt.

riddle

Berichtdoor riddle » wo 20 mei 2015, 00:31

Interessant Peggy.
Waar kan je het verkrijgen, en enig idee hoeveel het kost?
Ann

peggy72

Berichtdoor peggy72 » wo 20 mei 2015, 07:52

Ann

ik heb mijn eerste flesje besteld bij mediwiet daar zit maar 1.4 % cbd in en 0,06 thc. rond de 22 euro incl verzenden je krijgt dan 10ml

op facebook is een dame die het zelf maakt voor haar eigen kindje maar het ook verkoopt. Deze is op basis van hennep met 4% cbd en kost 20 euro per 10ml excl. verzenden
haar facebook pagina is HomemadeCBDOlie zij bereid ook zonder alcohol op basis van verhitten

en ik heb het nu zelf besteld bij de dame in het stukje hierboven. Zij heeft een pruikenzaak voor mensen met kanker. En om deze reden begonnen om een betaalbare versie hoog gedoseerd te maken.

haar versie bevat maar liefst 10,8 procent cbd en 0,26% cbd en kost 30 euro per 10 ml en met verzenden 32,10 euro

Ik heb deze besteld omdat ik dat flesje dan nog zelf verder kan verdunnen 3x keer en dan op een percentage van 2.7% cbd uitkom en 0.065 thc
en ik zo meer dieren er plezier van kan laten hebben. En omdat je langzaam op moet bouwen dus de volgende keer moet ik dan minder verdunnen.

Je kunt ook direkt beginnen met de hogere dosering Maar dan eerst 1x daags 1 druppel

https://www.facebook.com/alette.postuma ... 0465723714

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 20 mei 2015, 08:39

Hoi Peggy
super dit is zeker heel erg interessant en de moeite waard om uit te proberen ,,,klasse dat het bij jou al resultaten heeft dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Medicijnen”